Açiq mənbələrdən foto.

Açiq mənbələrdən foto.

Bakı/04.09.23/Turan: İT infrastruktur avadanlığı və rəqəmsal transformasiya həllərində sürətlə inkişaf edən lider "Lenovo" Mərkəzi Asiyada ehtiyat hissələri anbarları açmaq planlarını açıqlayıb. Bu strateji addım bütün region ölkələrində şirkətin bazarda mövqeyini gücləndirmək və müştərilərə xidmət keyfiyyətini yüksəltmək məqsədi daşıyır.

Bu xüsusi ehtiyat hissələri anbarlarının açılması "Lenovo"nun Mərkəzi Asiya bazarında öz mövqeyini möhkəmləndirmək üçün birgə səylərinin sübutudur. Müştəri xidmətlərini təkmilləşdirmək və regionda peşəkar təkliflər çeşidini genişləndirməklə, anbarlar "Lenovo"nun bazarda iştirakını gücləndirmək və təqdim olunan həllərin keyfiyyətini artırmaq məqsədi daşıyır.

"Lenovo İnfrastructure Solutions Group"un (ISG) Şərqi Avropa və Mərkəzi Asiya üzrə baş meneceri Andrey Kutukov bu haqda geniş məlumat verərək deyib: “Öz ehtiyat hissələri anbarlarımızı açmaq bizim Mərkəzi Asiya bazarındakı mövqeyimizi gücləndirəcək. Bundan başqa, müştərilərimizə xidmət göstərməklə yanaşı, bölgədə mövcud olan peşəkar xidmətlər portfelini genişləndirməyə və avadanlıqların zəmanətli bərpa müddəti ilə xidmət təklif etməyə imkan verəcək"

"Lenovo"nun iddialı məqsədi təkcə Mərkəzi Asiya regionunda deyil, qlobal miqyasda inteqrasiya olunmuş İKT infrastruktur həllərinin aparıcı təchizatçısı olmaqdır.

Özbəkistanda (Daşkənd), Azərbaycanda (Bakı) və Qazaxıstanda (Almatı) strateji baxımdan yerləşən anbarlar bu ölkələrdəki müştərilər qarşısında xidmət və zəmanət öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün tələb olunan ehtiyat hissələrini yerləşdirmək üçün nəzərdə tutulub. Bundan əlavə, bu müəssisələrdə həm cari, həm də gələcək daşımalar üçün verilənlər bazası, məlumat mərkəzləri, saxlama sistemləri və iş stansiyalarını təmir etmək və təkmilləşdirmək üçün lazım olan komponentlər saxlanacaq.

Yerli anbarın olması müştərilərə birbaşa çatdırılmanı sürətləndirəcək. Bundan əlavə, bu paylama şəbəkəsi hətta kiçik icmalara da xidmət göstərməyə hazırdır, əsas ehtiyat hissələrinin səmərəli mövcudluğunu təmin edir və bu obyektləri qonşu ölkələr üçün paylama mərkəzləri kimi yerləşdirir.

"Lenovo"nun Xidmət Biznesinin İnkişafı üzrə baş meneceri Denis Taranov təchizat zəncirində səmərəliliyin və etibarlılığın vacibliyini vurğulayıb. "Mərkəzi Asiyada yeni ehtiyat hissələri anbarlarının açılması "Lenovo" şirkətinin regionda mövqelərini gücləndirmək strategiyasının bir hissəsidir. Bu, çatdırılma prosesini əhəmiyyətli dərəcədə sürətləndirəcək və sadələşdirəcək və müştəriləri lazımi İT infrastruktur qovşaqları ilə təmin edəcək", - o bildirib.

Daşkənd və Almatıdakı "Lenovo" anbarları UPS (United Parcel Service) beynəlxalq logistika şirkətinin himayəsi altında, DiVi isə Bakıda logistik tərəfdaş kimi fəaliyyət göstərir. Bu əməkdaşlıq, xüsusilə "Lenovo"nun yüksək texnologiyalı məhsullarının mürəkkəbliyini idarə etmək sahəsində bu logistika tərəfdaşları ilə səmərəli əməkdaşlığın tarixinə əsaslanır.

Bölgədəki 24/7 yeni paylama şəbəkəsi "Lenovo"ya müştərilərə aldıqları əşyaların xarakterinə və istədikləri xidmət səviyyəsinə uyğun olaraq müxtəlif ehtiyat hissələrinin çatdırılma intervalları təqdim etməyə imkan verir. Seçimlərə növbəti gün çatdırılma, problem aşkar edildikdən sonra 4 saat ərzində sürətli çatdırılma və iddia ərizəsi verildikdən sonra 6-24 saat ərzində səmərəli çatdırılma daxildir.

Artıq dünyanın ən böyük fərdi kompüter istehsalçısı kimi tanınan "Lenovo" serverlər, yaddaş, mobil qurğular, həllər və xidmətlər kimi əsas inkişaf sahələrini tədqiq edərək uğurunu möhkəmləndirməyə davam edir. Şirkətin son strateji investisiyalarına tərəfdaş şəbəkəsinin genişləndirilməsi, xidmət portfelinin genişləndirilməsi və Mərkəzi Asiyada ehtiyat hissələri anbarlarının yaradılması daxildir.

"Lenovo" müştəriləri və tərəfdaşları "Premier Support" və "Lenovo 360" platforması kimi proqramlardan faydalandığı üçün şirkət Mərkəzi Asiyadakı bütün bizneslərində müştəri təcrübəsini təkmilləşdirmək və yeniliklər etmək üçün səylərini davam etdirir.

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti