Apple servislərində nasazlıq

Son iki gündə Apple şirkətinin xidmətlərində yaranan növbəti nasazlıq istifadəçiləri mənfi mənada təəccübləndirib. Problem smartfon və İpad  istifadəçilərinin son yenilənməni yüklədiyi zaman yaranıb.

Şəxsi məlumatları daxil edərkən Ipad və Iphone  bloklanır və onları açmaq mümkün olmur.

Apple-in rəsmi nümayəndəsinə müraciət zamanı bir ay gözləməyi təklif edirlər. Belə ki, hazırda sistem (İcloud) vasitəsilə blokdan çıxmaq mümkün deyil. Bu açıqlamanı Turan-ın müxbirinə  rəsmi nümayəndəlikdən veriblər, lakin niyə bu qədər gözləmək lazım gəldiyinin səbəblərini açıqlamayıblar.

Apple məhsulları satan mağazalarda aparılan sorğuya görə, ötən sutkalar yüzlərlə adam analoji müraciət edib, lakin nəticəsi olmayıb.

Maraqlı odur ki, əhalisi birbaşa Apple firmasının servisinə müraciət edərək bu cür texniki problemi həll etmək istəyən ölkələr sırasında Azərbaycan yoxdur.

Regionun lider ölkəsinin Apple ilə əməkdaşlıq edən ölkələr siyahısında olmamasının səbəblərini söyləmək çətindir. Sualı Rabitə Nazirliyinə ünvanlamaq lazımdır. Lakin qonşularımız – Gürcüstan və Ermənistan həmin siyahıda yer alıb.

Apple-də qlobal nasazlıq hər iki-üç aydan bir baş verir. Nəzərə alsaq ki, hazırda Apple dünyada ən böyük və zəngin şirkətdir,  servislərin niyə bu qədər pis, texniki nasazlığın aradan qaldırılması ilə bağlı ləng işləməsi anlaşılan deyil.  -02В-

Rəy yaz

Cəmiyyət

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti