COP29 ərəfəsində iştirakçıların və vətəndaşların Bakıya rahat daşınmasını təmin etmək üçün əhəmiyyətli işlər görülür. Noyabrın 1-də keçirilən brifinqdə COP29 Azerbaijan Operations Company-nin nəqliyyat departamentinin rəhbəri Orxan Mahmudlu səmərəli mobilliyə sadiqliyini vurğulayaraq bildirib ki, iri mehmanxanaların və yaşayış massivlərinin ətrafında 16 nəqliyyat qovşağı yaradılıb. Bu mərkəzlər əsas məkanlar arasında asanlıqla hərəkət etmək imkanı yaratmaq və COP29 iştirakçılarına rahatlığını və tədbirlərin keçirildiyi yerlərə vaxtında çatmasını təmin etmək üçün nəzərdə tutulub.
Orxan Mahmudlu hələ fevral ayında Bakının nəqliyyat infrastrukturunda əsaslı təkmilləşdirmələrlə başlayan dəqiq planlaşdırma prosesindən bəhs edib. Bu təkmilləşdirmələr bütün COP29 iştirakçıları üçün keyfiyyətli təcrübəni təmin etmək üçün şəhərin obyektlərini beynəlxalq standartlara çatdıraraq, gözlənilən 50000-dən çox yüksək səviyyəli qonaq axınının yerləşdirilməsinə yönəlib.
Azərbaycan Quru Nəqliyyatı Agentliyinin (AYNA) rəhbəri Anar Rzayev Mahmudlunun dediklərinə dəstək olaraq şəhərdə marşrut xətlərində nəzərdə tutulan düzəlişləri açıqlayıb. Xüsusilə, müxtəlif nəqliyyat növləri üçün yeni marşrutlar işə salınacaq və əsas nəqliyyat qovşaqları ilə tədbirlərin keçiriləcəyi yerlər arasında xüsusi şattl xətləri daim işləyəcək. Bundan əlavə, nəqliyyat axınının optimallaşdırılması üçün konfransın ilk dörd günü ərzində ondan artıq mövcud avtobus marşrutu müvəqqəti olaraq dayandırılacaq.
Adətən 30-dan çox marşrutun xidmət göstərdiyi metronun “Koroğlu” stansiyası ərazisi əhəmiyyətli dəyişikliklərə məruz qalacaq, Piramida kimi tanınan ərazidə cəmi üç marşrut fəaliyyətini davam etdirəcək. İştirakçılara bu uyğunlaşdırılmış ictimai nəqliyyat seçimlərindən istifadə etmək tövsiyə olunur, dəqiq göstərişlər və real vaxt rejimində məlumatlar isə COP29-un rəsmi internet saytında mövcud olacaq.
DİN-in Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzinin rəisi Namidan Piriyev məhdudiyyətlərin tətbiq olunacağı əsas yollarda yerli sakinlərin və iştirakçıların təhlükəsizliyinə və mütəşəkkilliyə təminat verib. Tədbir zamanı müvəqqəti nəzarət-keçid məntəqələri də fəaliyyət göstərə bilər, fasiləsiz hərəkətin təmin edilməsi üçün isə alternativ marşrutlar mövcud olacaq.
Turan qeyd edir ki, görülən tədbirlərə baxmayaraq, dünyanın müxtəlif ölkələrindən dövlət başçılarının, hökumət rəhbərlərinin və yüksək rütbəli məmurların gəlişi ilə bu hadisənin xüsusən ilk günlərdə normal nəqliyyat axınında fasilələrə səbəb olacağı gözlənilir.
Tarixən hətta bir yüksək səviyyəli beynəlxalq qonağın gəlişi Bakıda nəqliyyatın hərəkətində problemlər yaradıb. Bir çox nüfuzlu şəxsin iştirak etdiyi COP 29 üçün hakimiyyət hərəkətin optimallaşdırılması üçün tədbirlər görüb, lakin gözləntilər ehtiyatlı olaraq qalır. Geniş planlaşdırma və minimum qüsurlara dair təminatlara baxmayaraq, nəqliyyat sıxlığı qaçılmaz ola bilər.
Sakinlər və qonaqlar üçün ən yaxşı məsləhət, mümkünsə, tədbir günlərində COP29 marşrutları ilə səyahətdən çəkinməkdir. Alternativ marşrutlar və əlavə ictimai nəqliyyat variantları mövcud ola bilər, lakin şəhərdə bir yerdən başqa yerə gedənlər üçün, çox güman ki, səbr və planlaşdırma tələb olunacaq. Sammitin təşkilatçıları hər kəsi xüsusən pik vaxtlarda maneələri minimuma endirmək üçün çevik olmağa və həm yerli sakinlər, həm də beynəlxalq ziyarətçilər üçün qüsursuz təcrübəni təmin etməyə təşviq edir.
1 rəy
Ruslan
2024-11-02
Какие улучшения ? много еще очень старых автобусов которые изжили себя они не годны для маршрутов потом на счет остановок есть места где их вообще нет просто нацепят на столб табличку что здесь остановка потом есть места где нет сообщений на таблице какой автобус курсирует по маршруту приходится спрашивать горожан проблема работы до скольки часов работает есть маршруты которые уже в 9 часов уходят в депо или в гараж если он есть потом стоят на конечной пока полностью автобус не заполнится не тронутся и вообще я слышал что за каждой маршруткой этим бизнесом стоят чиновники вообще которые не имеют дела к транспорту думаю что эти социальные проблемы надо освещать часто проблем выше крыши но их не решают...Автобусами надо управлять централизовано одной структурой это может быть BNA а не у каждого чиновника свой маршрут...