İnnovativ "elektron şikayət" sistemi tətbiq edilib
Azərbaycanda telekommunikasiya və poçt xidmətlərinə nəzarət edən tənzimləyici orqan olan informasiya-kommunikasiya texnologiyaları Agentliyi (IKTA) vətəndaşların cəlb olunmasının artırılmasına və ölkədə fəaliyyət göstərən internet provayderləri və rabitə operatorları ilə bağlı məsələlərin həllinə yönəlmiş innovativ "elektron şikayət" sistemini tətbiq edib.
Bu yeni istifadəyə verilmiş sistemin əsas məqsədi vətəndaşların şikayət və müraciətlərinin effektiv idarə olunması və operativ araşdırılması üçün mərkəzləşdirilmiş platformanın yaradılmasıdır. Bu şikayətlər qanuna uyğun olaraq telekommunikasiya xidmətləri istifadəçilərinin hüquqlarını tətbiq edən internet xidmətləri ilə bağlı müxtəlif problemlərə aiddir. "Elektron şikayət" sistemi vətəndaş şikayətlərinin idarə edilməsi, Xidmət keyfiyyəti, müştəri məmnuniyyəti və ümumi müştəri təcrübəsi kimi əsas aspektləri idarə etmək üçün avtomatlaşdırılmış ölçmə və analiz metodlarından istifadə edəcəkdir.
Sistem təkcə vətəndaşların şikayət prosesini asanlaşdırmır, həm də şəffaflığı təmin edir, fərdlərə internet provayderlərinin və operatorlarının öz profilləri vasitəsilə şikayətlərinin həllində iştirakını izləməyə imkan verir. Bundan əlavə, bu, telekommunikasiya xidmətləri istehlakçıları ilə xidmət təminatçıları arasında şikayətlərin operativ həlli üçün real vaxt rabitəsini təmin edir.
Vətəndaşlar şikayət və ya şikayətlərini vermək üçün "abunəçi" səhifəsinə daxil olaraq təqdim olunan link vasitəsilə "elektron şikayət" sistemində qeydiyyatdan keçə bilərlər. Sistemdən istifadə etmək üçün təlim keçmiş ISP və operator işçiləri "ASAN İmza" və ya "SİMA Token" (elektron imza) kimi etibarlı giriş üsulları ilə operator/provayder səhifəsindəki müraciət və şikayətlərə daxil ola bilərlər.
Bu sistemin əsas üstünlüklərindən biri internet provayderlərinin və operatorlarının vətəndaşların şikayətlərini birgə nəzərdən keçirmək və zəruri hallarda tənzimləyici orqanla elektron şəkildə məlumat mübadiləsi imkanıdır. Bu xüsusiyyət mübahisələrin həlli və maraqlı tərəflər arasında ünsiyyətin yaxşılaşdırılması üçün daha səmərəli bir prosesə kömək edir.
Bundan əlavə, "elektron şikayət" sistemi tənzimləyici orqana xidmət keyfiyyəti göstəriciləri ilə bağlı internet provayderləri və operatorları tərəfindən təqdim olunan hesabatların və digər sənədlərin müqayisəli təhlilini aparmaq imkanı verir.
İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları Agentliyinin Nizamnaməsi Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən 21 oktyabr 2022-ci il tarixli 1861 nömrəli Fərmanla rəsmən təsdiq edilmişdir. Agentlik telekommunikasiya və Poçt xidmətləri də daxil olmaqla informasiya və kommunikasiya texnologiyaları (İKT) və rabitə vasitələrinin tənzimlənməsi və nəzarətində əsas rol oynayır və ölkə daxilində radio tezlik spektrini idarə edir.
Cəmiyyət
-
Azercell-in korporativ müştəriləri üçün sənəd dövriyyəsi daha rahat, təhlükəsiz və sürətli oldu “Azercell Biznes” korporativ müştərilərinə göstərdiyi xidmətləri rəqəmsallaşdırmağa davam edir. Şirkət eyniadlı tətbiqinin imkanlarını genişləndirərək elektron sənəd dövriyyəsi üçün nəzərdə tutulan yeni həlli təqdim edir. Bu funksiya korporativ müştərilərə sənədləşmə prosesini daha çevik və rahat - rəqəmsal şəkildə həyata keçirmək imkanı verir. Belə ki, “Azercell Biznes” tətbiqi vasitəsilə sənədləri artıq kağız əsasında deyil, elektron şəkildə yaratmaq və imzalamaq mümkündür.
-
Çərşənbə günü Bakıda və Abşeronda gecə yağıntı gözlənilir, mülayim şimal-qərb küləyi əsəcək.
-
İnnovasiya və sürət lideri “Bakcell” ölkənin ilk rəqəmsal bankı “Birbank” ilə əməkdaşlıq çərçivəsində yeni “Birinci” tarif paketini təqdim edir.
-
BMT-nin 11-22 noyabrda Bakıda keçiriləcək iqlim konfransı (COP29) ərəfəsində Bakıya Çin istehsalı olan elektrik mühərrikli 160 avtobus gətirilib. Rəsmi məlumata görə, onlar üçün bütün lazımi cihaz və avadanlıqları olan avtobus parkı da yaradılıb. Noyabrın 2-də prezident İlham Əliyev həmin avtobus parkına baxış da keçirib.
Rəy yaz