İnnovativ "elektron şikayət" sistemi tətbiq edilib
Azərbaycanda telekommunikasiya və poçt xidmətlərinə nəzarət edən tənzimləyici orqan olan informasiya-kommunikasiya texnologiyaları Agentliyi (IKTA) vətəndaşların cəlb olunmasının artırılmasına və ölkədə fəaliyyət göstərən internet provayderləri və rabitə operatorları ilə bağlı məsələlərin həllinə yönəlmiş innovativ "elektron şikayət" sistemini tətbiq edib.
Bu yeni istifadəyə verilmiş sistemin əsas məqsədi vətəndaşların şikayət və müraciətlərinin effektiv idarə olunması və operativ araşdırılması üçün mərkəzləşdirilmiş platformanın yaradılmasıdır. Bu şikayətlər qanuna uyğun olaraq telekommunikasiya xidmətləri istifadəçilərinin hüquqlarını tətbiq edən internet xidmətləri ilə bağlı müxtəlif problemlərə aiddir. "Elektron şikayət" sistemi vətəndaş şikayətlərinin idarə edilməsi, Xidmət keyfiyyəti, müştəri məmnuniyyəti və ümumi müştəri təcrübəsi kimi əsas aspektləri idarə etmək üçün avtomatlaşdırılmış ölçmə və analiz metodlarından istifadə edəcəkdir.
Sistem təkcə vətəndaşların şikayət prosesini asanlaşdırmır, həm də şəffaflığı təmin edir, fərdlərə internet provayderlərinin və operatorlarının öz profilləri vasitəsilə şikayətlərinin həllində iştirakını izləməyə imkan verir. Bundan əlavə, bu, telekommunikasiya xidmətləri istehlakçıları ilə xidmət təminatçıları arasında şikayətlərin operativ həlli üçün real vaxt rabitəsini təmin edir.
Vətəndaşlar şikayət və ya şikayətlərini vermək üçün "abunəçi" səhifəsinə daxil olaraq təqdim olunan link vasitəsilə "elektron şikayət" sistemində qeydiyyatdan keçə bilərlər. Sistemdən istifadə etmək üçün təlim keçmiş ISP və operator işçiləri "ASAN İmza" və ya "SİMA Token" (elektron imza) kimi etibarlı giriş üsulları ilə operator/provayder səhifəsindəki müraciət və şikayətlərə daxil ola bilərlər.
Bu sistemin əsas üstünlüklərindən biri internet provayderlərinin və operatorlarının vətəndaşların şikayətlərini birgə nəzərdən keçirmək və zəruri hallarda tənzimləyici orqanla elektron şəkildə məlumat mübadiləsi imkanıdır. Bu xüsusiyyət mübahisələrin həlli və maraqlı tərəflər arasında ünsiyyətin yaxşılaşdırılması üçün daha səmərəli bir prosesə kömək edir.
Bundan əlavə, "elektron şikayət" sistemi tənzimləyici orqana xidmət keyfiyyəti göstəriciləri ilə bağlı internet provayderləri və operatorları tərəfindən təqdim olunan hesabatların və digər sənədlərin müqayisəli təhlilini aparmaq imkanı verir.
İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları Agentliyinin Nizamnaməsi Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən 21 oktyabr 2022-ci il tarixli 1861 nömrəli Fərmanla rəsmən təsdiq edilmişdir. Agentlik telekommunikasiya və Poçt xidmətləri də daxil olmaqla informasiya və kommunikasiya texnologiyaları (İKT) və rabitə vasitələrinin tənzimlənməsi və nəzarətində əsas rol oynayır və ölkə daxilində radio tezlik spektrini idarə edir.
Cəmiyyət
-
"Təhsil sahəsinin ən böyük problemi komplektləşdirilmiş məktəblərin sayının az olmasıdır". Yerli saytların məlumatına görə, bunu noyabrın 20-də Milli Məclisin Aqrar siyasəti, Ailə, qadın və uşaq məsələləri, Elm və təhsil komitələrinin birgə iclasında "...2025-ci il dövlət büdcəsi haqqında" qanun layihəsinin müzakirəsində elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev deyib.
-
İnnovasiya və sürət lideri “Bakcell”in təşkilatçılığı ilə “Süni İntellektlə Dayanıqlılıq” mövzusunda panel müzakirəsi keçirilib. Tədbirə spiker qismində “Bakcell”in Marketinq direktoru Elxan Sadıqzadə, “PwC Azərbaycan”ın Məsləhət xidmətləri departamentinin rəhbəri Fərid Qattal və İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin İnnovasiyalar üzrə rəhbəri Evgeniya Bikmurzina qatılıblar. Müzakirələr “Bakcell”in Korporativ kommunikasiyalar və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə direktoru Aysel Süleymanovanın moderatorluğu ilə baş tutub.
-
Şənbə günü Bakıda və Abşeron yarımadasında hava şəraitinin dəyişkən buludlu olacağı, arabir tutulacağı, əsasən yağmursuz keçəcəyi gözlənilir. Gecə və səhər bəzi yerlərdə duman olacaq. Şimal-qərb küləyi gündüz mülayim cənub-şərq küləyi ilə əvəz olunacaq.
-
Mumbai-Münhen reysi üzrə uçuş həyata keçirən Lufthansa hava yolu şirkətinə məxsus təyyarə çərşənbə günü səhər saatlarında sərnişinlərdən birinin sağlamlıq vəziyyətinin qəfil pisləşməsi səbəbindən Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanında təcili eniş edib.
Rəy yaz