"AccessBank" kütləvi informasiya vasitələrinin nümayəndələri arasında müsabiqə elan edir
"AccessBank" QSC peşəkar jurnalistlər arasında "Azərbaycanın maliyyə təşkilatlarında korporativ sosial məsuliyyət. Cəmiyyətdə biznesin rolu" mövzusunda ən yaxşı material müsabiqəsi keçirir. Azərbaycanın bütün KİV nümayəndələri bu müsabiqədə iştirak edə bilərlər.
1 noyabr 2013-cü il tarixindən gec olmayaraq qəzet və jurnallarda çap olunan, internet portallarında dərc edilən, eləcə də televiziya və ya radio vasitəsilə Azərbaycan və rus dillərində yayımlanan materiallar müsabiqəyə qəbul ediləcək. Təqdim olunan işlər bu müsabiqə elan olunmazdan əvvəl dərc olunmamalı, həmçinin yayımlanmamalıdır.
Mükafat fondu:
1-ci yer - 1000 AZN
2-ci yer - 700 AZN
3-cü yer - 500 AZN
Müsabiqə işləri obyektivlik, məlumatın dolğunluğu, şərhin səlisliyi kimi meyarlar əsasında qiymətləndiriləcək. Materiallarin həcmi "Times New Roman", 12 şriftlə 4 səhifədən (A4 formatında) artıq, televiziya və radio süjetlərinin müddəti isə 3 dəqiqədən az olmamalıdır.
Hazırlanan materiallarda onların "AccessBank" tərəfindən keçirilən "Azərbaycanın maliyyə təşkilatlarında korporativ sosial məsuliyyət. Cəmiyyətdə biznesin rolu" mövzusunda müsabiqə çərçivəsində hazırlandığı mütləq göstərilməlidir.
Bütün materiallar müstəqil münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndiriləcək. Münsiflər heyətini Azərbaycan Korporativ Sosial Məsuliyyət Şəbəkəsinin həmtəsisçisi Əhəd Kazımov, Azərbaycan Gənclər Təşkilatları Milli Şurasının sədri Şahin Seyid-zadə və AccessBank-ın Korporativ Sosial Məsuliyyət üzrə baş mütəxəssisi Kamal Eminov təşkil edəcək.
Müsabiqə materialları zeynab.tarverdiyeva@accessbank.az elektron ünvanına, yaxud Azərbaycan, AZ 1065, Tbilisi prospekti, 3 poçt ünvanına ("İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinə. Müsabiqə üçün" qeydi ilə) göndərilməlidir. Əlaqə telefonları: +994 12 408 23 47/87; 012 510 10 24; 510 14 03 (daxili nömrə: 115)
Müsabiqə işlərinin təqdim olunması üçün son tarix 5 noyabr 2013-cü ildir. —15D--
-
- Cəmiyyət
- 7 Oktyabr 2013 14:24
İqtisadiyyat
-
Azərbaycanın turizm sektoru 2024-cü ilin ilk doqquz ayında bərpa və inkişaf əlamətlərini nümayiş etdirərək, pandemiya sonrası dövrdə sahənin dayanıqlılığını və uyğunlaşma qabiliyyətini vurğulamışdır. 2024-cü ilin sentyabr ayına olan məlumata əsasən, ölkəyə təxminən 2,086 milyon xarici turist səfər etmişdir ki, bu da 2022-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 30.2% artım deməkdir. Xüsusilə 2024-cü ilin iyul ayında ölkəyə gələn turistlərin sayı 271,591 nəfər təşkil edərək, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 21% artım göstərmişdir.
-
Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu üzrə yük daşımaları 2024-cü ilin ilk doqquz ayında əhəmiyyətli dərəcədə artıb və bu artım iştirakçı ölkələrin nəqliyyat dəhlizlərini və logistika infrastrukturunu gücləndirmək istiqamətində atdığı ardıcıl addımlarla dəstəklənib. Asiya və Avropa arasında Xəzər dənizi vasitəsilə əlaqə yaradan bu strateji marşrut, 2022-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə yük həcminin 2,7 dəfə artması ilə özünü ənənəvi ticarət yollarına alternativ kimi göstərir.
-
2024-cü ilin sentyabr ayında Bakıda tikinti materiallarının qiymətləri əvvəlki ayla müqayisədə orta hesabla 0,9% artıb. Bu, tikinti sektorunda nisbətən sabit, lakin az miqdarda inflyasiyalı bir tendensiyanı əks etdirir. Bu tendensiya yerli tələbat amillərinin və əsasən taxta və armaturlar kimi materialların idxal qiymətlərindəki dəyişikliklərin təsiri ilə formalaşıb.
-
Böyük Britaniya İslam Ticarət Assosiasiyası və Azərbaycan Qida və İçki İstehsalçıları Assosiasiyası 8-9 oktyabr 2024-cü il tarixlərində Bakıda keçirilmiş birinci Azərbaycan Halal Biznes və Turizm Forumu (AZHAB Forum) zamanı Anlaşma Memorandumu (MoU) imzalayıblar.
Rəy yaz