Bakı-Novorossiysk kəməri "Transneft" prizmasından
2002-ci ildən başlayaraq Azərbaycan tərəfi RF ilə Azərbaycan arasında 18 yanvar 1996-cı il tarixli Rusiya ərazisindən Azərbaycan neftinin tranziti üzrə müqavilə öhdəliklərinə əməl etmir. Bu barədə “Transneft” şirkəti saytındakı məlumatda bildirir.
"Müqaviləyə əsasən, Azərbaycan neftinin illik tranzit həxmi ən azı 5,0 mln ton olmalıdır, amma praktikada bu göstərici çox azdır", - deyə məlumatda bildirilir. Şirkət qeyd edir ki, 2002-ci ildən bu günə yalnız 2005 və 2006-cı ildə tranzit həcmi 4 mln ton olub, qalan illərdə 2008-ci ildəki 1,39 mln-la 2004-cü ildəki 2,77 mln ton arasında olub.
"2012-ci ildə Azərbaycan neftinin tranziti 2,0 mln ton olub. 2013-cü il üçün sifariş 1,8 mln tondur. Bu ilin 4 ayında 570,5 min ton Azərbaycan nefti (2012-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 13% azalma) nəql edilib.
Bir ton üçün 15,67 dollar tarif ildə ən azı 5,0 mln ton neft üçün nəzərdə tutulmuşdu. Ona görə Bakı-Novorossiysk kəməri ziyanla işləyir. 2012-ci ildə Azərbaycan neftinin tranzitindən əldə edilməyən gəlir 47 mln dollar olub", - deyə “Transneft” şirkəti bildirir.
“Transneft” bəyan edir ki, Energetika Nazirliyi və Rusiya XİN-lə birgə vəziyyəti danışıqlar yolu ilə nizama salmaq cəhdləri fayda verməyib. "Müqavilənin dayandırılması Azərbaycan neftinin Bakı-Novorossiysk kəməri ilə tranzitinin dayandırılması üçün hüquqi əsas deyil. Təsərrüfat subyektləri arasında müqavilə qüvvədədir və nəql tarifi Rusiya maliyyə tarif şurasında təsdiq edilməlidir", - deyə “Transneft” şirkəti bildirir. --0--
-
- İqtisadiyyat
- 16 May 2013 12:06
-
- İqtisadiyyat
- 16 May 2013 12:28
İqtisadiyyat
-
Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti (SOCAR) və qlobal dəniz mühəndisliyi və tikinti sahəsində lider olan Subsea7, Xəzər dənizinin Azərbaycan sektorunda yeni layihələr üzrə əməkdaşlığı genişləndirmək istiqamətində müzakirələr aparırlar. SOCAR prezidenti Rövşən Nəcəf və Subsea7 baş direktoru Con Evans arasında keçirilən görüşdə tərəflər Subsea7-nin texnoloji yeniliklərinin qarşıdakı layihələrdə tətbiq edilməsi potensialını müzakirə etdilər. Həmçinin, hər iki şirkət üçün maraqlı olan digər mövzular da nəzərdən keçirildi.
-
Dövlət Gömrük Komitəsi və Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatlarına görə, 2024-cü ilin ilk doqquz ayında Azərbaycanda ət idxalında əhəmiyyətli artım müşahidə olunub, daxili istehsalın daha mülayim artımı fonunda.
-
Çərşənbə günü Bakı şəhərində "Gələcəyin Dayanıqlı Nəqliyyatı" adlı tədbir keçirilir. Tədbir, ətraf mühitə mənfi təsiri minimuma endirən dayanıqlı nəqliyyat konseptlərini təşviq etmək məqsədi ilə "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC-nin dəstəyi ilə təşkil olunub. Tədbirdə, istixana qazlarının emissiyalarının azaldılmasına töhfə verən piyada gəzintisi, velosiped sürmə, yaşıl ictimai nəqliyyat sistemləri və ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitələri kimi ətraf mühitə dost nəqliyyat variantları vurğulanıb.
-
2024-cü il oktyabrın 23-də Çinin Qingdao şəhərində “Bir kəmər, bir yol” (OBOR) təşəbbüsü çərçivəsində 3-cü Energetika Nazirlərinin Konfransı açılıb. Dünyanın müxtəlif ölkələrindən energetika nazirləri qlobal enerji təhlükəsizliyi, təmiz enerjiyə keçid və sektorda yeniliklərlə bağlı vacib məsələləri müzakirə etmək üçün toplaşıblar.
Qarabağın bərpası üçün ayrılan vəsaitlərin xərclənməsində şəffaflıq varmı? – Akif Nəsirli Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Cəmiyyət,
- 14:05
- 201
Rəy yaz