
«Bank of Baku» ASC 22 illik fəaliyyətinin hesabatını verib. Bankın saytındakı hesabatında bu illərdə aşağıdakı işlər görülüb:
• Bolkart – ölkənin ilk hissə-hissə ödənişli kredit kartı buraxılıb
• Cash in ödəniş terminallarından istifadə - istənilən vaxt kreditin ödənilməsi, kart balansın dərhal artırılması, plastik kart sifarişi və digər ödənişlərin həyata keçirilməsi
• Kredit ödənişlərinin onlayn olaraq həyata keçirilməsi
• İVR sistemli Məlumat Mərkəzi – 145
• Kobrend kartlardan istifadə (İdeal, MyBrands)
• Elektron Arayış xidməti – Elektron Hökumət portalı ilə əməkdaşlıqda iş yerindən arayışının bankdan ayrlmadan elektron olaraq əldə edilməsi
• SMS Kredit
• Filiallarda Wi-Fi layihəsi çərçivəsində müştərilərə özəl təkliflər
Hazırda Bank 700.000 nəfərdən çox fiziki və hüquqi şəxslərə Baş ofis, Əməliyyat mərkəzi və 20 filial vasitəsilə geniş çeşiddə maliyyə xidmətlərini göstərməkdə davam edir.
Fevralın 1-I üçün bankın likvidlik əmsalı minimum 30% tələbinə qarşı 330% təşkil edir. Məcmu kapitalının adekvatlıq əmsalı 15.35% təşkil edir. Bu, Mərkəzi Bankın qoyduğu minimum 10% tələbindən yüksək göstəricidir. Eyni zamanda, 10.7% leverec əmsalına malik olmaqla, Bank of Baku Mərkəzi Bankın təyin etdiyi minimum 5% tələbini iki dəfədən çox olmaqla yerinə yetirir. --17D—
Rəy yaz