İstehlakçı inam indeksi dörddə birə düşüb

İyunda istehlakçı inamı bir rüb öncəki 26,35-dən 25-ə düşüb. Yaxın Şərq və Afrikada o, 65-73%, Avropada 74%, Asiya-Sakit okean zonasında 73%, Latın Amerikasında 56%-dir.

AMB-nin ilin I yarısı üzrə pul siyasəti hesabatında deyilir ki, ötən ildən bu metodla 4 min 250 ev təsərrüfatında sorğu aparılıb.

Rəyi soruşulanlar regionlar, gəlirlər, məşğulluq, iş rejimi, təhsil, yaş və cinsə görə balanslaşdırılıb. İndeks real sektorun monitorinqi proqramının bir hissəsidir. Azərbaycanda liberal iqtisadiyyat olmadığı üçün istehlakçı inamı indeksini hesablamaq mümkün deyil. AMB istəyir ki, xarici tərəfdaşlar belə düşünməsin. Ekspert Vüqar bayramovun fikrincə, istehlakçı inamı indeksinin azalması real sektorla istehlak bazarı arasında əlaqənin aşağı səviyyəsi ilə bağlıdır. İdxalın artması, yerli istehsalın, istehlak bazarında onun xüsusi çəkisinin azalması göz önündədir.

Dünya praktikasında istehlakçı inamı indeksinin sayəsində məşulluq və iqtisadiyyatın ümumi vəziyyəti proqnozlaşdırılır. Liberal iqtisadiyyat olan ölkələrdə işgüzar dövrənin qabaqlayıcı indikatorudur, Azərbaycanda isə «biz də sizin kimiyik» demək cəhdidir. --17D—

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti