Qida sənayesində brendi necə yaratmalı

Almaniya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Cəmiyyəti (GİZ)  Azərbaycanda İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Fondunun (AZPROMO) dəstəyi ilə 2014-cü il iyulun 1-də "Qida sənayesində brendinq anlayışı, brendin yaradılması və marketinq strategiyası" üzrə təlim təşkil edir.

Təlimdə içkilərə (şirələr, limonadlar və çaxirlar) xüsusi diqqət yetiriləcək Son 3 ildə Azərbaycanda bir neçə populyar marka (Vita 1000, Qızıl quyu və s.) yaradılıb. Təlimi Xəzər Universitetinin professoru Fuad Rəsulov keçirəcək. O, brend anlayışı, brendin yaradılması və bazara çıxarılması barədə danışacaq.

AZPROMO Biznes və Məlumat Mərkəzinin direktoru
Anar Qasımlı Turan-a deyib ki, yaxşı brend yaratmaq üçün ideya ilə yanaşı çoxlu vəsait də lazmdır. «Azərbaycanda son illər qida sənayesində bir neçə məşhur brend yaradılıb. Amma onlar yalnız yerli istehlakçıya məlumdur. Beynəlxalq bazara çıxmaq üçün dəqiq marketinq strategiyası lazmdır. Brend və ölkənin adı onun əsas ünsürü olmalıdır», deyə oq eyd edib.

Təlimdə 20 şirkətin nümayəndələri iştirak edib. 08B

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti