- İqtisadiyyat
- 15 Sentyabr 2014, 18:09
- 96
Yapı Kredi Bank Azərbaycan Marketoloqlar üçün tədbir keçirir
Ölkəmizdə iqtisadiyyyatın inkişafına təsir edən əsas qüvvələrdən biri də Marketinq sahəsidir. Son dövrlərdə daha da populyarlaşan marketinq sahəsininAzərbaycanda da mütəxəssislərinin sayı artır və dünyada baş verən yeni trendlər, yeni marketinq gedişləri, sosial media aktivlikləri ölkəmizdə də hiss edilir. Xüsusilə, Bank, sığorta, ərzaq malları, tikinti, informasiya texnologiyaları və kommunikasiya sektorları cari müştərilərini itirməmək və yeni müştərilər əldə etmək üçün bu sahəyə tez tez müraciət edirlər.
Son illərdə pərakəndə bankcılığın, xüsusilə də taksit kartlarının aktivliyi bankların digər sektorlarla-parfümeriya, geyim, ev əşyaları, telefon və kompüter, turizm, restoranlar sıx əməkdaşlığına da gətirib çıxardı.
Yapı Kredi Bank Azərbaycan da kredit kartı markası olan Worldcard platforması çərçivəsində yuxarıda qeyd etdiyimiz sektorlarla əməkdaşlıq edərək 2000-dən çox geniş alış-veriş şəbəkəsinə malikdir. Müxtəlif reklam kampaniyaları hazırlayaraq sosial media, radio və digər online və offline kanallarda sevimli Vadaa maskotu vasitləsilə bizlərə xüsusi təkliflər edən Worldcard bu dəfə fərqli bir yanaşma göstərərək, World Üzv Ticarət Obyektlərinin də iştirakı ilə WORLD Marketinq Günü tədbiri keçirir. Sayca ikinci olan tədbir bu il 22 Sentyabrda Hilton otelində baş tutacaqdır. Tədbirin əsas məqsədi BankınWorld Üzv Ticarət Obyektləri ilə ortaq müştərilərinə müasir marketinq həlləri vasitəsilə ilə daha effektli xidmət göstərməkdir. Qeyd edək ki, tədbirin yeganə media dəstəkçisi Facemark.TV internet televizya portalıdır
Tədbirdə Azərbaycandan və Türkiyədən marketinq və kommunikasiya sahəsində yüksək təcrübəyə malik Ozan Kuşçu və Emin Vəliyev çıxış edəcəklər. Spikerlərin toxunacağı əsas mövzular aşağıdakılardan ibarətdir:
- Müsbət müştəri təcrübəsinin yaradılması
- Məhsulla yanaşı müsbət duyğunun satılması
- Marka “Vəkilinin” və “Səfirinin” yaradılması
- İşçilərətətbiq edilən motivasiyanın müştərilər üzərində müşahidəsi
- Məhsula emosional dəyər alavə etməklə müştəri qəlbininin fəth edilməsi
- Kontent Marketinq
- Yeni və ənənəvi marketinq vasitələri
Qeyd edək ki, Azərbaycanın tanınmış marketoloqlarının dəvət edildiyi tədbirə gələ bilməyənlər facemark.tv portalı vasitəsilə internet üzərindən canlı izləyə biləcəklər. Tədir bitdikdən sonr Hilton otelində marketoloqların tanış olması və müzakirələr apara bilməsi üçün kokteyl təşkil ediləcəkdir.
-
- Cəmiyyət
- 15 Sentyabr 2014 18:06
-
- İqtisadiyyat
- 15 Sentyabr 2014 18:13
İqtisadiyyat
-
Artıq bir neçə aydır Azərbaycanda pensiya və sosial ödənişlərin verilməsində gecikmələr olduğu bildirilir. Pensiyaçıların sözlərinə görə, gecikmələr üç-beş gün çərçivəsində olur. Məsələn, onlar vurğulayırlar ki, əlilliyə görə təqaüd ilin əvvəlində hər ayın 15-də ödənilirdisə, artıq üç aydır ki, ayın 20-si və ya 21-i ödənilir.
-
Azərbaycanın tütün ixracından əldə etdiyi gəlirlər 2024-cü ilin ilk səkkiz ayında 15,6 milyon dollara çataraq ötən ilin eyni dövründəki 3,2 milyon dollardan təxminən beş dəfə artıb. Bu kəskin artım, Azərbaycanın tütün məhsullarına beynəlxalq tələbatın genişlənməsini vurğulayır.
-
Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, Azərbaycan bu ilin ilk doqquz ayında 11,100 ton çay idxal edib ki, bu da fiziki həcmdə 14.4%, dəyər baxımından isə 13.9% artım deməkdir. Eyni zamanda, ölkə cəmi 500 ton çay ixrac edib və bu, 4.8 milyon ABŞ dolları dəyərində olub ki, bu da Azərbaycanın daxili tələbatının 98%-ni qarşılayan idxal çayına olan güclü asılılığını vurğulayır.
-
Azərbaycan 2024-cü ilin ilk doqquz ayında düyü idxalını əhəmiyyətli dərəcədə artıraraq 52,500 tona çatdırıb ki, bu da 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə fiziki çəkidə 15.1% və dəyər baxımından 33.3% artım deməkdir. Dövlət məlumatlarına əsasən, düyünün hər tonunun orta qiyməti 15.8% artaraq, ötən ilki 899.77 dollardan 1042.17 dollara yüksəlib. Ölkənin düyü tələbatının 85%-nin xarici mənbələrdən qarşılanması Azərbaycanın idxaldan asılılığını daha da vurğulayır.
Rəy yaz