Yeni taksi qaydalarının tətbiqindən sonra 17 mindən çox taksi sürücüsü işsiz qalıb
Yeni taksi qaydalarının tətbiqindən sonra 17 mindən çox taksi sürücüsü işsiz qalıb
İyulun 1-dən Azərbaycanda taksi fəaliyyətini tənzimləyən yeni qaydalar qüvvəyə minib. Bu qaydalara əsasən, səkkiz ildən artıq yaşı olan köhnə avtomobillər sürücülük kartı almayacaq. Bundan əlavə, bu tarixdən sonra lisenziya kartı tələb olunan bütün nəqliyyat vasitələri 2024-cü il iyulun 1-dən sonra idxal edilibsə və ya istehsal edilibsə, ağ və ya qırmızı rəngdə olmalıdır.
Göstərilən icazəyə malik olmayan hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar, habelə buna hüququ olmayan sürücülərə əmr verən operatorlar Azərbaycan İnzibati Xətalar Məcəlləsinə uyğun olaraq inzibati tənbeh tədbirləri görəcəklər. Bu müddəalar Nazirlər Kabinetinin martın 28-də təsdiq etdiyi “Müntəzəm və taksi minik avtomobili ilə sərnişin daşımalarında istifadə olunan avtonəqliyyat vasitələrinin texniki göstəriciləri, daxili və xarici tərtibatına dair Tələblər”in tərkib hissəsidir.
Müntəzəm şəhərlərarası (rayonlararası) sərnişin daşımalarında istifadə olunan avtonəqliyyat vasitələrinin rəngi ağ, şəhərdaxili (rayondaxili) sərnişin daşımalarında istifadə olunan avtonəqliyyat vasitələri qırmızı, müntəzəm şəhərlərarası (rayonlararası) və şəhərdaxili (rayondaxili) sərnişin daşımalarında istifadə olunan elektrik mühərrikli avtonəqliyyat vasitələri isə yaşıl rəngdə olmalıdır.
Taksilər həmçinin ən azı bir ay məlumat saxlamaq qabiliyyətinə malik yaddaş kartına malik videokameralarla təchiz edilməlidir.
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin məlumatına görə, yeni qaydalar qüvvəyə minənədək paytaxtda 28 min taksi sürücüsü olub. İyulun 1-nə ölkə üzrə 11 696 sürücü taksi fəaliyyəti ilə məşğul olmaq üçün icazə alıb. Bu o deməkdir ki, yeni qaydalara görə 17 mindən çox sürücü işini itirib.
Müşahidəçilər bu addımların hökumətin taksi bazarını inhisara almaq cəhdindən xəbər verir və bu, yüksək vəzifəli məmurların xeyrinə ola bilər. Bu fikir taksi sənayesində işləyənlərin sosial müdafiəsi tədbirlərinin olmaması ilə təsdiqlənir. Hökumət həmçinin iqlim dəyişikliyinə sadiqliyini nümayiş etdirəcək COP29-dan əvvəl bütün taksilərin elektrikli nəqliyyat vasitələri ilə əvəz edilməsi ilə bağlı ekspert tövsiyələrinə məhəl qoymadı.
İqtisadiyyat
-
Azərbaycan 2024-2025 mövsümü üçün buğda idxalını artırmağa hazırlaşır, bu ilin yerli buğda istehsalında əhəmiyyətli azalma baş verib. Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatlarına görə, 2024-cü ildə ölkədə 1,68 milyon ton buğda yığılıb ki, bu da əvvəlki illə müqayisədə 8,1% azalma deməkdir. Məhsul yığımındakı bu azalma və son aylarda idxal həcmlərinin artması Azərbaycanın buğda tələbatını ödəmək üçün xarici tədarükçülərə daha çox güvənəcəyini göstərir.
-
Azərbaycan Dəmir Yolları QSC (ADY) tranzit yük daşımalarının səmərəliliyini artırmaq məqsədilə konteyner daşımalarının idarə edilməsi üzrə yenidən təşkilatlandırma planlarını elan edib. Bu yenidən təşkilatın bir hissəsi olaraq, ADY Express 1 noyabr 2024-cü ildən etibarən ADY Konteyner ilə birləşdiriləcək. Bu birləşmə həm konteyner, həm də vaqon daşımalarında təklif olunan xidmətlərin spektrini genişləndirməyə yönəlib.
-
Azərbaycanda təsisçilərinin fiziki və ya hüquqi şəxs olmasından asılı olmayaraq, xarici investisiyalı hüquqi şəxslərin elektron dövlət qeydiyyatına alınmasına imkan verən qanunvericilik bazası tətbiq edilib. Bunu Dövlət Vergi Xidmətinin rəis müavini Samirə Musayeva “Biznesə daxilolma” İşçi qrupunun iclasında çıxışı zamanı deyib.
-
Dünya Bankı, Azərbaycan rəsmiləri və Dünya Bankı nümayəndələri arasında aparılan müzakirələrə əsasən, Azərbaycanın iqtisadi inkişafına yeni tərəfdaşlıq çərçivə proqramı vasitəsilə daha da dərin şəkildə cəlb olunmağı planlaşdırır. Təklif olunan çərçivə proqramı 2025-2029-cu illəri əhatə edəcək və ölkənin innovativ və daha az resurslardan asılı olan iqtisadiyyata keçidini dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulub.
Rəy yaz