“Ford”un baş direktoru 6 aydır “Xiaomi” elektrik avtomobilini idarə edir və ondan imtina etmək istəmir
BUSINESS INSIDER: “Ford”un baş direktoru Cim Farli deyir ki, o, son yarım ildə idarə etdiyi “Xiaomi Speed Ultra 7”dən ayrılmaq istəmir.
"Mən rəqiblər haqqında danışmağı xoşlamıram, amma “Xiaomi” sürürəm", Farli britaniyalı aparıcı Robert Llevelinin "The Fully Charged Podcast" verilişində deyib. Llevellin tərəfindən təqdim olunan podkast bazar ertəsi efirə çıxıb.
"Biz onunla Şanxaydan Çikaqoya uçurduq və mən onu altı aydır idarə edirəm, ondan imtina etmək istəmirəm" Farli davam edib.
SU7 “Xiaomi”nin ilk elektrik avtomobilidir.
Çin texnologiya nəhəngi avtomobilin üç versiyasını buraxır: SU7, SU7 Pro və SU7 Max.
Farli hansı versiyanı idarə etdiyini dəqiqləşdirməyib. “Bu, fantastikdir. Ayda 10, 000, 20,000 avtomobil satılır. Onlar altı ay ərzində satılır", - Farli müsahibəsində “Xiaomi”nin SU7 ilə uğuru haqqında deyib.
“Bilirsiniz, bu, sənayedə güclü brenddir və avtomobil şirkətlərindən qat-qat güclü olan istehlakçı brendidir”, - o əlavə edib.
Farlinin “Ford”dakı nümayəndələri “Business Insider”in iş saatlarından sonra göndərilən sorğusuna cavab verməyiblər.
SU7-nin populyarlığı “Xiaomi”yə baha başa gəlib. “Xiaomi” avqustun 21-də ikinci rübdə mənfəətini açıqlayanda onun elektrik avtomobil bölməsi 252 milyon dollar dəyərində zərər barədə hesabat verib.
Bu, o deməkdir ki, “Xiaomi” bu rübdə tədarük etdiyi 27 307 SU7-nin hər biri üçün təxminən 9 200 dollar itirib.
SU7 215 900 yuan və ya təxminən 30 000 dollarlıq baza qiymətinə pərakəndə satılır və yalnız Çində mövcuddur.
Avqust ayında “Xiaomi” sözçüsü BI-dən Metyu Louya bildirib ki, şirkət elektrik avtomobil bölməsinin miqyasını artıraraq istehsal xərclərini azaltmaq istəyir.
“Bundan əlavə, “Xiaomi”nin ilk elektromobili təmiz elektrik sedanıdır və onun investisiya xərcləri nisbətən yüksəkdir, ona görə də xərclərin bu hissəsini həzm etmək bir qədər vaxt aparacaq”, - nümayəndə Metyu Louya bildirib.
"Mövcudluğa təhlükə"
Bu, Farli və digər “Ford” rəhbərlərinin Çinin elektrik avtomobil sənayesinin miqyası və tərəqqisi ilə bağlı ilk şərhləri deyil.
May ayında Çinə səfər etdikdən sonra Farli Ford idarə heyətinin üzvünə Çinin avtomobil sənayesinin "mövcudluğa təhlükə" yaratdığını söyləyib, - bu barədə “The Wall Street Journal” sentyabrda yazıb.
“The Journal” xəbər verir ki, 2023-cü ilin əvvəlində Farli və onun baş maliyyə direktoru Con Louler Çində olublar və orada dövlət avtomobil istehsalçısı “Changan Automobile” tərəfindən hazırlanmış elektrik yolsuzluq avtomobilini sınaqdan keçiriblər.
Xəbərdə deyilir ki, cütlük Çin istehsalı olan elektrikli avtomobillərin keyfiyyətindən heyran qalıb.
"Cim, bu, əvvəlki kimi deyil" dedi Louler Farliyə deyib, “The Journal” bildirir, - "Bu adamlar bizdən öndədirlər".
Farlinin şərhləri Çinli avtomobil istehsalçılarının qlobal elektrik avtomobil bazarında hökmranlıq etməyə davam etdiyi bir vaxta təsadüf edir. “ABI Research for Business Insider” texnologiya firması tərəfindən tərtib edilən məlumatlar göstərir ki, bu ilin birinci rübündə Braziliyada elektrik avtomobil bazarının 88%-i, Taylandda isə 70%-i Çin avtomobil istehsalçılarının payına düşüb.
“Xiaomi” kimi rəqiblərlə rəqabət aparmaq “Ford” üçün kritik olacaq. Çünki o, elektrikli avtomobil bazarına yanaşmasını formalaşdırır.
Bu ilin ikinci rübündə “Ford” əhəmiyyətli mənfəət çatışmazlığı ilə üzləşib ki, bu da şirkətin səhmlərinin aşağı düşməsinə səbəb olub. Şirkətin səhm üzrə mənfəəti 0,47 dollar olub. Bu, analitiklərin 0,68 dollar gözləntisindən aşağıdır. Fordun rübdəki gəlirliliyinə tələbin zəifləməsi fonunda 1,14 milyard dollar zərər vuran elektrik avtomobil seqmenti zərər çəkib. “Ford”un üçüncü rüb üzrə hesabatı oktyabrın 28-də açıqlanacaq.
Louler avqust ayında jurnalistlərə bildirib ki, “Ford” elektrik avtomobil strategiyasını dəyişir və öz elektrik yolsuzluq avtomobillərini hibrid modellərlə əvəz etməyi planlaşdırır. Bu addımın “Ford”a təxminən 2 milyard dollara başa gələcəyi gözlənilir.
“Ford”un səhmləri ilin əvvəlindən təxminən 9% ucuzlaşıb.
Rəy yaz