Houthi Military Media/Handout via REUTERS/File Photo Acquire Licensing Rights

Houthi Military Media/Handout via REUTERS/File Photo Acquire Licensing Rights

Reuters: Yəmənin İranla əlaqəli Husi yaraqlıları qrupunun Qırmızı dənizdəki gəmilərə artan hücumları Dəniz ticarətini pozur, çünki dünyanın aparıcı yük şirkətləri Süveyş kanalından qaçmaq üçün ümid burnu yaxınlığındakı marşrutu dəyişdirirlər.

ABŞ rəsmilərinin sözlərinə görə, bazar ertəsi husilərin nəzarətində olan ərazidən Qırmızı dənizin cənub hissəsindəki gəmiyə bir neçə "mərmi" atılıb.

Husi hərəkatı, İsrailin Qəzza zolağına hücumuna cavab olduğunu söylədikləri ərazidəki gəmilərə bir sıra raket və pilotsuz zərbələr endirdi.

Heç kim dərhal son hücuma görə məsuliyyəti öz üzərinə götürmədi.

MSC də daxil olmaqla bir neçə böyük yük şirkəti Afrikanı keçərək uçuşlar həyata keçirməyə başladı, bu da önümüzdəki həftələrdə daha da pisləşəcəyi gözlənilən xərclərin və gecikmələrin artmasına səbəb oldu. Dünya Gəmiçiliyinin təxminən 15% - i Avropa ilə Asiya arasındakı ən qısa dəniz marşrutu olan Süveyş kanalından keçir.

ABN AMRO analitiki Albert Jan svart Reuters - ə bildirib ki, toplu olaraq gəmiləri yönləndirən şirkətlər "qlobal konteyner daşımaları bazarının təxminən yarısına nəzarət edir". Svart," Qırmızı dənizdən imtina, səyahət müddətinin artması səbəbindən bahalaşma ilə nəticələnəcək " dedi.

Ən böyük neft şirkəti BP (BP.L) ötən həftə sonu hücumlardan sonra Qırmızı dənizdən keçən bütün tranzit daşımaları müvəqqəti olaraq dayandırdı.

Oktyabrın 7 - də başlayan İsrail-HƏMAS müharibəsi bölgədə şok dalğasına səbəb oldu və bir tərəfdən ABŞ və müttəfiqlərini, digər tərəfdən İranın dəstəklədiyi Yaxın Şərqdəki hərbiləşdirilmiş qrupları bölgəyə gətirdi və daha geniş qarşıdurmaya səbəb olacağı ilə hədələdi.

Gəmilərə hücumlar ABŞ-ı və müttəfiqlərini işçi qrupunun yaradılmasını müzakirə etməyə sövq etdi müdafiə ABŞ və İsrailin düşməni Tehranın meydana çıxma ehtimalını səhv adlandıran Qırmızı dəniz marşrutları.

ABŞ müdafiə naziri Lloyd Austin Bazar ertəsi bölgəyə danışıqlar aparmaq üçün gəldi.

Ing analitiki Riko Luman, təxribatlara görə konteyner gəmilərinin ən azı bir həftə gecikdiyini söylədi. Ümumiyyətlə, Şanxaydan Rotterdama Süveyş kanalı vasitəsilə malların çatdırılması təxminən 27 gün çəkir.

Süveyş kanalı Misir üçün əhəmiyyətli bir xarici valyuta mənbəyidir. Dünya ticarətinin təxminən 90% - i dəniz nəqliyyatı ilə həyata keçirilir.

Beynəlxalq gəmiçilik Palatasının Assosiasiyası cümə günü husilərin keçən ay başlayan gəmiçilik yollarına hücumunun "beynəlxalq ticarət üçün son dərəcə ciddi təhlükə" olduğunu söylədi və ərazidəki dəniz qüvvələrini hücumları dayandırmaq üçün mümkün olan hər şeyi etməyə çağırdı.
 

Rəy yaz

Dünyada

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti