- İqtisadiyyat
- 21 Avqust 2014, 13:23
- 117
450 min çağrıya cavab verən Yapı Kredi Bank Azərbaycan Telefon Mərkəzi
Son dövrlərdə Azərbaycan bank sektorunda yeni xidmətlərin, xüsusilə sadiqlik proqramlarının təklif edilməsi banklara və bank məhsullarına olan tələbatı artırır. Bu tələbat nəticəsində isə, banklar öz müştərilərinə daha keyfiyyətli xidmətlər təklif etmək üçün xidmət şəbəkəsini artırır, alternativ üsullar təqdim edir. Bu xidmətlərin aktivliyi daha çox telekommunikasiya-zəng və internet platformasında baş verir.
Alternativ xidmət kanallarını inkişaf etdirən banklardan biri də Yapı Kredi Bank Azərbaycandır. Müştərilərinə sadəcə filiallarında deyil, eləcə də, mütəlif kanallarla xidmət edən bankın veb səhifəsindəki müşahidələrə əsasən, istənilən məhsul və yeniliklər haqqında məlumat əsasən www.yapikredi.com.az və www.worldcard.com.az veb səhifələrinə yönləndirilir. Eyni zamanda, bankın facebook, twitter, linkedinsəhifələri də aktivdir və iki fərqli marka üzərindən davam edilir: Yapı Kredi Bank Azərbaycan və WorldcardAzərbaycan. Aktivlik sosial şəbəkələrdəki səhifələrdə nəzərə çarpır və maksimum dərəcədə məlumat verməyə çalışılır.
Azərbaycan bank sektorunda ilk 7 gün 24 saat fəaliyyət göstərən telefon mərkəzlərindən biri də Yapı Kredi Bank Azərbaycan Telefon Mərkəzidir. Belə ki, artıq iki ilə yaxındırki, aktiv şəkildə çalışır və bu müddət ərzində 450 min dəfə müştərilərin suallarını cavablandırmışdır. Telefon Mərkəzinə əsasən bankın kredit kartı məhsulu olan Worldcardeynizamanda,İstehlakkrediti, Əmanətvədigərmövzularhaqqındasuallarsoruşulmuşvəətraflışəkildəizahedilmişdir.
Bank Cariilin Aprel ayında Telefon Mərkəzinə Səsli Cavablandırma Sistemini əlavə etmiş və Telefon Mərkəzi vasitəsilə müştərilər növbə gözləmədən, hətta operatora bağlanmadan kart limiti, istifadə ediləbilən limit, dövriborc, cariborcvə s. haqqında məlumat əldə edə bilirlər. Xatırladaqki, telefon mərkəzi *0444 nömrəsində aktivdir.
Telefon Mərkəzindən söz etmişkən, internet platformasında çalışan bankın digər xidmət kanalı-İnternet Bankçılıq xidmətidir. Müxtəlif əməliyyatlar ediləbiləcəyi xidmətlə, hətta hesabdan hesaba pul köçürməsidə etmək mümkündür. Müştərilərinin həyatlarını asanlaşdıran Bankın İnternet Bankçılıq məhsulu kommunal ödənişlər, kredit ödənişləri, Worldcard borc ödəməsi, yerli və xarici valyutalarda cari hesab açma və s. əməliyyatları etmək üçün şərait yaradır.
Bank önümüzdəki zamanlarda da alternativ xidmət kanallarının sayını artırmağın və müştərilərinin bankla daha rahat təmas qurmağının müxtəif planlarınıhazırlayır.
İqtisadiyyat
-
BMT-nin İqlim Dəyişikliyi haqqında Çərçivə Komissiyasının fəaliyyətdə olan maliyyə mexanizmi orqanı və İqlim dəyişikliyi haqqında Paris sazişinin (2015-ci il tarixli) orqanı olan "Yaşıl İqlim Fondu" (GCF) ilk dəfə olaraq Azərbaycanı maliyyə vəsaiti ayıracağı ölkələrin siyahısına daxil edib.
-
Xarici ölkələrin Cenevrədə akkreditə olunmuş 30-a yaxın diplomatik missiyasının rəhbərləri üçün Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı (BTİ), Azərbaycan Respublikasının BMT-nin Cenevrə bölməsi yanında Daimi Nümayəndəliyi və Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən «Green Digital Action» t\şəbbüsü üzrə xüsusi brifinq təşkil edilib. O, noyabrda Bakıda COP29 çərçivəsində təqdim olunacaq, deyə Azərbaycanın Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyindən bildiriblər.
-
Azərbaycan Beynəlxalq Bərpa Olunan Enerji Agentliyinin (İRENA) Şurasının üzvü kimi bu Şuranın Abu Dabidə (BƏƏ) keçirilən 28-ci iclasında iştirak edib.
-
Rəsmi məlumatlara görə, 2024-cü ilin yanvar-sentyabr ayları arasında Azərbaycanın heyvan və bitki yağlarının idxalı fiziki çəkidə 23,9%, dəyər ifadəsində isə 16,2% artıb. Həcm artımına baxmayaraq, bu məhsulların idxal dəyəri keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə azalıb; 2024-cü ildə bir ton bitki yağının idxal dəyəri 2023-cü ildəki $1278,6-dan $1199,6-a enərək 6,1% azalıb.
Rəy yaz