Bakı metropoliteninə dotasiyalar 28% artacaq

2013-cü ildə Azərbaycan hökuməti Bakı metropoliteninə ziyanın ödənilməsi üçün 29,2 mln. manat səviyyəsində dotasiya ayıracaq. Bu cari ildəkindən 6,4 mln. manat yaxud 28% çoxdur. Dotasiyaların artırılması səbəbləri açıqlanmır. 

2009-2011-ci illərdə Bakı metropolitenində gediş haqqı 5 qəpikdən 20 qəpiyə qədər artırılıb. Strukturu açıqlamadan metropoliten rəhbərliyi iddia edir ki, gedişin maya dəyəri 50 qəpikdir, bu da şəhər nəqliyyatında gediş haqqından 2,5 dəfə çoxdur.

Maraqlıdır faktdır ki, tətbiq olunmuş aviaresylərdə sərnişin axınının ildən ilə azalması baxmayaraq, hökumət Bakı-Naxçıvan-Bakı istiqamətində biletlərin imtiyazlı qiymətinə görə “Azerbaijan Airlibes” QSC-ə dotasiyaların səviyəsini azaltmır. 2007-ci ildən daxili reyslərdə sərnişin axını sürətli templərlə azalır. Əgər 2007-ci ildə daxili reyslərdən 680 min sərnişin istifadə edibsə, 2010-cu ildə bu göstərici 210 min nəfərə qədər düşüb. 2011 və 2012-ci illər də istisna deyil. Əksər sərnişinlər blokadada olan Naxçıvan Muxtar Respublikasına İran ərazisindən yerüstü nəqliyyatla getməyə üstünlük verir. Bununla belə AZAL 2013-cü ildə 10 mln. manat həcmində dotasiya azalacaq. Bu AZAL-a bu marşrutla 500 min sərnişin daşınmasından itkilərin ödənilməsi üçün kifayət edir. Qeyd edək ki, 2011-ci ildə AZAL rəhbərliyi Naxçıvan istiqamətində uçuşların maya dəyərinin strukturu barədə yazılı sorğunu cavabsız qoydu. Tarif Şurasının məlumatına görə, bu istiqamətdə biletin qiyməti 90 manat təşkil edir. Sərnişinlər biletə görə 50 manat ödəyir. Bu zaman nominal itkilərin yarısı dövlət büdcəsindən dotasiyalar, qalan 20 manat aviaşirkətin vəsaitləri hesabına ödənilir. 08B

 

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti