![Reklam şirkətlərinin gəlirləri 24,1% artıb](https://turan.az/resized/./turan-750-500-resize.webp)
Reklam şirkətlərinin gəlirləri 24,1% artıb
Dövlətstatkom 2012-ci il üzrə reklam şirkətlərinin maliyyə fəaliyyətlərinin nəticələrini açıqlayıb. Fiziki və hüquqi şəxslər ölkədə reklama 48,4 mln manat xərcləyib. Bu, 2011-ci ilin göstəricisindən 24,1% çoxdur.
Son 7 ildə reklam şirkətləri üçün «ölü» il 2009-cu il olub. O vaxt gəlirlər 20,5 mln manata düşüb. 2006-cu ildə bu göstərici 34 650 min manat idi.
Dövlətstatkomun məlumatına görə, ötən il gəlirlərin çoxu reklam yaradılması və yerləşdirilməsindən olub – 28 mln manat (+8%). Yer icarəsi, satışı və vaxt satışından gəlirlər 12,4 mln, reklam materiallarının paylanması və çatdırılmasından 4,4 mln manat təşkil edib.
Reklam şirkətlərinin xərcləri də az deyil. Ötən il onlar 45 260 min manat xərcləyib. Bu, 2011-ci ildən 20,8% çoxdur.
Reklam məhsulunun həcmi artsa da, bazarda aktivlik azalıb. 2006-cı ildə reklam şirkətləri fiziki və hüquqi şəxslərlə 3 162 müqavilə bağlayıb. 2012-ci ildə bu göstərici 2 132-yə (- 32,6%) düşüb. 2011-ci il ilə müqayisədə müqavilə sayı 3,1% azalıb.
Bazarın analizi göstərir ki, reklam verənlər elektron KİV və internet saytlara üstünlük verir. Çap KİV-nin payı azdır. Son 2-3 ildə nəqliyyatda reklam aktivləşib. 08D
-
- Siyasət
- 26 Sentyabr 2013 15:23
-
- İqtisadiyyat
- 26 Sentyabr 2013 15:44
İqtisadiyyat
-
Tikinti sektoru şəhər mənzərələrini dəyişdirən, iqtisadi artımı təşviq edən və yeni iş yerləri yaradan əhəmiyyətli islahatlar keçirir, deyə Şəhərsalma və Memarlıq üzrə Dövlət Komitəsinin birinci müavini Namik Gummatov bildirib.
-
Avqustun 1-dən ərzaq və kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalçıları və satıcıları 2025-ci il üçün dövlət satınalmaları tələblərinə uyğun olaraq tedaruk.az saytında öz təkliflərini verə bilərlər. Müraciət müddəti sentyabrın 1-dək davam edəcək.
-
Son hesabatlara və müsahibələrə görə, Azərbaycanda son aylar pomidor qiymətlərində nəzərəçarpacaq artım müşahidə olunub ki, bu da əsasən yanacaq xərcləri və ya hava şəraiti kimi xarici amillərdən daha çox bazar inhisarçılığı ilə bağlıdır.
-
Azərbaycanın aqrar sektorunda 2024-cü ilin birinci yarısında 6 milyard 19 milyon manatlıq məhsul istehsal olunub ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 0,3 faiz çoxdur. Hesabatda kənd təsərrüfatının müxtəlif seqmentləri üzrə birmənalı olmayan dinamika vurğulanır, heyvandarlıqda artım, bitkiçilikdə azlama var.
Rəy yaz