Reklam şirkətlərinin gəlirləri 24,1% artıb
Dövlətstatkom 2012-ci il üzrə reklam şirkətlərinin maliyyə fəaliyyətlərinin nəticələrini açıqlayıb. Fiziki və hüquqi şəxslər ölkədə reklama 48,4 mln manat xərcləyib. Bu, 2011-ci ilin göstəricisindən 24,1% çoxdur.
Son 7 ildə reklam şirkətləri üçün «ölü» il 2009-cu il olub. O vaxt gəlirlər 20,5 mln manata düşüb. 2006-cu ildə bu göstərici 34 650 min manat idi.
Dövlətstatkomun məlumatına görə, ötən il gəlirlərin çoxu reklam yaradılması və yerləşdirilməsindən olub – 28 mln manat (+8%). Yer icarəsi, satışı və vaxt satışından gəlirlər 12,4 mln, reklam materiallarının paylanması və çatdırılmasından 4,4 mln manat təşkil edib.
Reklam şirkətlərinin xərcləri də az deyil. Ötən il onlar 45 260 min manat xərcləyib. Bu, 2011-ci ildən 20,8% çoxdur.
Reklam məhsulunun həcmi artsa da, bazarda aktivlik azalıb. 2006-cı ildə reklam şirkətləri fiziki və hüquqi şəxslərlə 3 162 müqavilə bağlayıb. 2012-ci ildə bu göstərici 2 132-yə (- 32,6%) düşüb. 2011-ci il ilə müqayisədə müqavilə sayı 3,1% azalıb.
Bazarın analizi göstərir ki, reklam verənlər elektron KİV və internet saytlara üstünlük verir. Çap KİV-nin payı azdır. Son 2-3 ildə nəqliyyatda reklam aktivləşib. 08D
-
- Siyasət
- 26 Sentyabr 2013 15:23
-
- İqtisadiyyat
- 26 Sentyabr 2013 15:44
İqtisadiyyat
-
Nazirlər Kabineti tərəfindən ölkənin 2022-2026-cı illər sosial-iqtisadi inkişaf strategiyası çərçivəsində tədbirlərin səmərəli həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə yaradılan Azərbaycanın " “Makroiqtisadi dayanıqlılıq üzrə işçi qrupu” irəliləyişləri nəzərdən keçirmək üçün 9 sentyabrda toplandı.
-
Aqrar Subsidiya Şurası 2025-ci ildə Azərbaycanın bitkiçilik sektoruna, xüsusən də yanacağın bahalaşması fonunda təsir edəcək mühüm qərar qəbul edib. Sentyabrın 3-də Şura 2025-ci il üçün yeni məhsuldarlıq əmsallarını, toxum və tinglik kvotalarını və əkin tələblərini açıqlayıb.
-
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Agentliyi (KOBİA) və İqtisadiyyat və Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliklərinin birgə təşkilatçılığı ilə bu gün Bakı şəhərində kiçik və orta sahibkarlıq (KOS) sektoru üçün yaşıl iqtisadiyyatda rolu müzakirə edən bir konfrans keçirilmişdir.
-
Sentyabrın qızılı günəşi altında, 2024-cü il sentyabrın 7-8-də Şamaxının Meisari kəndində Üçüncü Üzüm və Şərab Festivalı keçirildi. Bu tədbir şərab həvəskarları və turistləri Azərbaycanın qədim şərabçılıq ənənələrini qeyd etmək üçün bir araya gətirdi. Dövlət Turizm Agentliyinin təşkil etdiyi festival, ölkənin üzümçülük sahəsini dirçəltmək, yerli istehsalı artırmaq və ixrac imkanlarını genişləndirmək istiqamətindəki səylərini ön plana çıxardı.
Rəy yaz