Reklam şirkətlərinin gəlirləri 24,1% artıb

Dövlətstatkom 2012-ci il üzrə reklam şirkətlərinin maliyyə fəaliyyətlərinin nəticələrini açıqlayıb. Fiziki və hüquqi şəxslər ölkədə reklama 48,4 mln manat xərcləyib. Bu, 2011-ci ilin göstəricisindən 24,1% çoxdur. 

Son 7 ildə reklam şirkətləri üçün «ölü» il 2009-cu il olub. O vaxt gəlirlər 20,5 mln manata düşüb. 2006-cu ildə bu göstərici 34 650 min manat idi. 

Dövlətstatkomun məlumatına görə, ötən il gəlirlərin çoxu reklam yaradılması və yerləşdirilməsindən olub – 28 mln manat (+8%). Yer icarəsi, satışı və vaxt satışından gəlirlər 12,4 mln, reklam materiallarının paylanması və çatdırılmasından 4,4 mln manat təşkil edib. 

Reklam şirkətlərinin xərcləri də az deyil. Ötən il onlar 45 260 min manat xərcləyib. Bu, 2011-ci ildən 20,8% çoxdur. 

Reklam məhsulunun həcmi artsa da, bazarda aktivlik azalıb. 2006-cı ildə reklam şirkətləri fiziki və hüquqi şəxslərlə 3 162 müqavilə bağlayıb. 2012-ci ildə bu göstərici 2 132-yə (- 32,6%) düşüb. 2011-ci il ilə müqayisədə müqavilə sayı 3,1% azalıb.

Bazarın analizi göstərir ki, reklam verənlər elektron KİV və internet saytlara üstünlük verir. Çap KİV-nin payı azdır. Son 2-3 ildə nəqliyyatda reklam aktivləşib. 08D

 

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti