Reklamdan daxil olan qeyri-rəsmi gəlirlər DSK-nın göstəricilərini xeyli üstələyir

Bakı/25.09.17/Turan: Böhranlı 2016-cı ildə reklam şirkətlərinin gəlirləri azalıb. Bununla belə, böhran bazarda rəqabətin artmasına təkan verib. Reklam xidmətlərinin göstərilməsi üzrə müqavilələrin sayının 10% artması bundan xəbər verir.

Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına göə, ötən il 6 245 reklam müqaviləsi bağlanıb. Bu, son 10 ildə ən yüksək göstəricidir. Bağlanılan müqavilələr üzrə ümumi məbləğ 37 mln. manat təşkil edib ki, bu da 2015-ci ildə olduğundan 28,3% azdır.

Azərbaycanda reklam agentliklərinin gəlirləri 2013-cü ildə yüksək həddə çatıb - 2 min 330 müqavilə üzrə 66,3 mln. manat.

Düzdür, o zaman dünya birjalarında neftin orta illik qiyməti bir barelə görə $108,7 təşkil edib ki, bu da indi olduğundan iki dəfə çoxdur.

Qeyd edək ki, Azərbaycanda reklam dövriyyəsi ilə bağlı rəsmi məlumatlarla yanaşı, qeyri-rəsmi məlumatlar da var. Azərbaycan Reklamçılar Assosiasiyasının məlumatına görə, 2015-ci ildə reklam fəaliyyətinin dövriyyəsi təxminən 350-500 mln. manat təşkil edib. Bu, Dövlət Statistika Komitəsinin şirkətlərin və KİV-lərin təqdim etdikləri maliyyə hesabatlarına əsasən açıqladığı göstəricilərdən xeyli çoxdur. Həmin hesabatlara görə, 2015-ci ildə Azərbaycanda reklam fəaliyyətindən daxil olan gəlirlər 62 mln. manatdan bir qədər çox olub.08B

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti