Şəhər sərnişin nəqliyyatı rəqabət mühitinə ehtiyac duyur
Taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan avtomobillərə sayğac qoyulacaq. Bunu Nəqliyyat Nazirliyinin təmsilçisi deyib. İctimai sektor şəhər sərnişin nəqliyyatında rəqabət mühitinin olmadığı şəraitdə buna taksi sürücülərinə təzyiq kimi baxır.
Nəqliyyat Nazirliyinin təmsilçisi Namiq Həsənovun sözlərinə görə, Vergilər Nazirliyi ilə sayğaclarla bağlı məsləhətləşmələr aparılıb. Hazırda taksi sürücüləri sadələşdirilmiş metodla vergiyə cəlb edilir.
Nəqliyyat Nazirliyi yeni sistemə 2015-ci ilin Avropa Olimpiya Oyunlarına kimi keçəcək. Bu qurum 2012-ci ildə “Eurovisoin” müsabiqəsi öncəsi taksi xidməti göstərən qeyri-standart avtomobillərdən qurtulmağa çalışmışdı. Avtomobillərin tərtibatı üzrə dövlət standartları tətbiq edilib, 500 ədəd “London Taxi TX” avtomobili alınıb. Amma taksi sürücülərinin müqaviməti Nəqliyyat Nazirliyindən güclü oldu.
İqtisadçı Rövşən Ağayev Turan-a deyib ki, vergi məsələsindən öncə Nəqliyyat Nazirliyi rəqabət mühitinin təmin edilməsi və xidmət mədəniyyətinin artırılması ilə məşğul olmalı idi. «Vergi yolu ilə rəqibləri bazardan çıxarmaq olar, amma keyfiyyətli xidmət təmin etmək olmaz», deyə o düşünür. Ağayev təklif edir ki, şəhər nəqliyyatının tənzimlənməsi funksiyası yerli hakimiyyət orqanlarına verilməlidir. Nəqliyyat Nazirliyi isə ümumi dövlət nəqliyyat siyasəti ilə məşğul olmalıdır.
İqtisadi və Sosial İnkişaf Mərkəzinin rəhbəri Vüqar Bayramov hesab edir ki, taksilər üçün yeni vergi sisteminə keçərkən bu məsələnin sosial aspektləri də nəzərə alınmalıdır ki.,xidmət qiyməti artmasın. O həmçinin hesab edir ki, kart sisteminə tam keçənə qədər avtobuslar dövriyyədən asılı olaraq vergiyə cəlb edilməlidir.
Qanunvericiliyə əsasən, Nəqliyyat Nazirliyi hər bir nəqliyyat vasitəsinə fərqlənmə nişanı verməlidir. Bu nişan ayda 9 manat sadə vergini ödəyəndə verilir. Bundan başqa, avtonəqliyyat vasitəsinin sahibi və ya istifadəçisi 150 manata 5 illik lisenziya almalıdır. Avtobuslarda sadə vergi bir oturacağa 1,8 manatdır (Bakıda 2 qat, Sumqayıtda, Gəncədə, Abşeronda, şəhərlərarası marşrutlarda 1,5 qat).
Nəqliyyat Nazirliyinin məlumatına görə, ölkədə 10-15 min, Bakıda 5 min avtomobil taksi xidməti göstərir. Nəqliyyat Nazirliyi lisenziyalı taksi avtomobillərinin sayı barədə statistikanı açıqlamır. 08B
-
- Analitika
- 4 Mart 2014 14:56
İqtisadiyyat
-
Azərbaycan 27 noyabr 2024-cü ildə verilmiş prezident fərmanına əsasən, azad edilmiş ərazilərdə kənd təsərrüfatı torpaqlarının icarəyə verilməsini sadələşdirmək, investisiyaları cəlb etmək və kənd təsərrüfatının məhsuldarlığını artırmaq məqsədilə yeni qaydalar tətbiq edib.
-
Asiya İnkişaf Bankı (AIB) Azərbaycan pərakəndə ticarət sektorunu dəstəkləmək üçün 10,5 milyon dollar ayırdı və bu, ölkənin iqtisadi modernləşməsinə davamlı dəstəyində növbəti addım oldu. Bu investisiyalar Azərbaycanın iqtisadiyyatını şaxələndirmək və dayanıqlı inkişafın əsas sütunlarından biri olan kiçik və orta sahibkarlığı (KOS) gücləndirmək istiqamətində daha geniş məqsədlərinə uyğun gəlir.
-
Bu gün Milli Məclisin iclasında Azərbaycanın deputatları 2025-ci il üçün minimum yaşayış səviyyəsinin artırılmasını nəzərdə tutan qanun layihəsini birinci oxunuşda müzakirə edib və təsdiqləyiblər. Yenilənmiş rəqəmlər 10 manatlıq mülayim artımı əks etdirir və ölkə üzrə yaşayış minimumu 285 manat olaraq müəyyən edilib. Xüsusi əhali qrupları üçün bu göstəricilər 305 manat (işləyən əhali üçün), 232 manat (pensionerlər üçün) və 246 manat (uşaqlar üçün) təşkil edir. Eyni iclasda gələn il üçün ehtiyac meyarı da 285 manat məbləğində təsdiq edilib ki, bu da milli yaşayış minimumu ilə eyni səviyyədədir.
-
Bu il Avstraliyanın Fortescue Future Industries (FFI) holdinqinin Azərbaycanda "yaşıl" layihələrin inkişafına dair planları yenidən tənzimlənib, lakin iki il əvvəl başlayan danışıqlar davam edir, Turan-a məlumatlı mənbə bildirib.
Rəy yaz