Taksi islahatları – bir çox cavabsız suallar
Taksi islahatları – bir çox cavabsız suallar
Dünən məlum olub ki, Azərbaycan Nazirlər Kabineti taksi minik avtomobilləri ilə sərnişinlərin daşınmasına dair yeni tələbləri təsdiq edib, buna əsasən, digər şərtlərlə yanaşı, müntəzəm şəhərlərarası (rayonlararası) sərnişindaşımalarda istifadə olunan nəqliyyat vasitələrinin rəngi ağ, şəhərdaxili (rayondaxili) sərnişindaşıma - qırmızı rəngdə, həm şəhərlərarası (rayonlararası), həm də şəhərdaxili (rayondaxili) müntəzəm sərnişindaşımalarda istifadə olunan elektrik nəqliyyat vasitələri yaşıl rəngdə olmalıdır. Bundan əlavə, taksilər bütün salonu əhatə edən və qeydə alınmış məlumatları ən azı 1 ay saxlamaq qabiliyyətinə malik videokameralarla təchiz olunub.
Bununla bağlı İT eksperti Osman Gündüz sual verir ki, taksi sürücülərinin videokameradan istifadə edərək salonda topladıqları sərnişinlərlə bağlı şəxsi məlumatların aqibəti necə olacaq? Həmçinin, taksi maşını üçün iki rəng seçilməsinin elmi əsası nədir?
“Yaxşı xatırlayıram ki, illər əvvəl taksilərin sarı rəngdə olması ilə bağlı elmi əsaslarla araşdırmalar var idi. Başqa sözlə, hansı rəngin daha çox nəzərə çarpdığı, sarının isə üstünlük təşkil etdiyi ilə bağlı sorğular və araşdırmalar olub. Buna görə də dünyanın bir çox yerində taksilər sarı idi. İndi hökumət deyir ki, taksilər ağ və qırmızı olacaq. Maraqlıdır, hökumətin qərarı nəyə əsaslanıb?” – deyə ekspert təəccüblənib.
O qeyd edib ki, əvvəllər taksilər küçədə gözlə axtarılırdı, ona görə də ilk diqqət çəkən rəngə üstünlük verilirdi. İndiki vaxtda insanların çoxu telefonla taksi çağırır. Bu zaman sual yaranır ki, rəng məhdudiyyətinin mənası və elmi əsası nədir? Məsələn, niyə sarı və ya "badımcan" deyil, ağ və qırmızı?
“AYNA bu məsələ ilə bağlı universitet və elmi-tədqiqat institutları ilə birgə araşdırma aparıbmı? Yadımdadır, Azərbaycan Texniki Universiteti (AZTU) bütün ölkə üzrə mobilliklə bağlı böyük araşdırma aparmışdı. AYNA bu tip araşdırmalardan istifadə edibmi? Hələlik bununla bağlı rəsmi açıqlama yoxdur”, - ekspert əlavə edib.
“Taksi islahatı” ilə bağlı diqqəti cəlb edən digər məsələ isə taksidə salonun videosunu çəkən kameranın olması və bu məlumatları 1 ay ərzində saxlamaq imkanıdır. “Məlum olur ki, adi taksi sürücülərinin də vətəndaşlar, ictimai-siyasi xadimlər, məmurlar və ailələr haqqında mühüm sosial əhəmiyyət kəsb edən video məlumatı olacaq. Başqa sözlə, taksi videoqeydiyyatında çoxlu qiymətli məlumatlar toplanacaq. Taksi sürücüləri bundan sui-istifadə edəcəklərmi? Bu videoların sabah “TikTok”da yayılmayacağına zəmanət varmı? AYNA bu barədə nə düşünür?” – deyə O.Gündüz soruşur.
Onun fikrincə, taksi sürücülərinə bu məlumatların üçüncü şəxslərə verilməsinə görə məsuliyyəti aydınlaşmalı və onlara təlim keçirilməlidir.
Taksi rəng sxemləri və videomüşahidə ilə bağlı qərarları dəstəkləmək üçün rəsmi açıqlamaların və ya hərtərəfli araşdırmaların olmaması islahatlarla bağlı qeyri-müəyyənliyi daha da artırır. Bu qaydalar həyata keçirildikcə maraqlı tərəflər, o cümlədən dövlət qurumları, sənaye ekspertləri və ictimaiyyət, məlumatların məxfiliyinin və taksi əməliyyatlarında etik standartların qorunması ilə bağlı aydınlıq və əminlik gözləyirlər.
Artan narahatlıqlar və cavabsız suallar fonunda bu taksi islahatlarının uğuru şəffaf kommunikasiyadan, möhkəm nəzarət mexanizmlərindən və sərnişinlərin məxfiliyini qorumaq və qeydə alınmış məlumatların potensial sui-istifadəsinin qarşısını almaq üçün fəal tədbirlərdən asılıdır. Yalnız birgə səylər və əsaslı qərar qəbulu yolu ilə hökumət taksi sənayesinə edilən bu tənzimləmə dəyişikliklərinin effektiv və məsuliyyətli şəkildə həyata keçirilməsini təmin edə bilər.
Rəy yaz
İqtisadiyyat
-
Türk Dövlətləri Təşkilatının (TDT) üzv dövlətlərinin milli avtomobil nəqliyyatı assosiasiyalarının rəhbərləri İstanbulda bir araya gələrək əlamətdar təşəbbüsün - Beynəlxalq Avtomobil Nəqliyyatı Assosiasiyasının (TDT-URTA) yaradılmasını elan etdilər. Bu iddialı plan, bütün iştirakçılar tərəfindən yekdilliklə qəbul edilərək, türk dilli ölkələr arasında avtomobil nəqliyyatı sahəsində əməkdaşlığın gücləndirilməsi istiqamətində mühüm bir addımı simvolizə edir.
-
İsveçrə və Belçikada qərargahı yerləşən Avropa şirkəti Tree Energy Solutions (TES), COP29 çərçivəsində SOCAR ilə Birgə Tədqiqat Sazişi (JSA) imzalayıb. Bu saziş, Azərbaycanda təbii qazdan elektrikyanacaq (e-NG, sintetik metan) və hidrogen istehsalı layihəsinin inkişafını araşdırmağı hədəfləyir.
-
Avropa İttifaqının İqlim üzrə Komissarı Vopke Hökstra noyabrın 21-də COP29-un sədrlik etdiyi “Kurultay” adlı (tədbirin rəsmi adı) iclasda iqlim sammitində müzakirə olunan əsas sənədlərin inklüzivliyi, yəni bütün tərəflərin mövqeyinin əks etdirilməsi ilə bağlı narahatlığını dilə gətirib.
-
Azərbaycan 2025-ci ildə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun (DSMF) maliyyələşdirilməsi üçün 7,676 milyard manat (4,5 milyard dollar) ayırmağı planlaşdırır. Bu məbləğ, 2024-cü illə müqayisədə 10,5% artımı ifadə edir. Bu barədə Milli Məclisin Əmək və sosial siyasət komitəsinin sədri Musa Quliyev məlumat verib.
2 rəy
Rövşən
2024-03-29
Niyə bizi həmişə fakt qarşısında qoyurlar,nəyə əsasən,hər qün yeni qərar,yeni qanun,hanısıda xalqın alehinə,niyə hökümət daimi insanların qazanc olan yerlərini qapadır,xalqın səsinə qulaq asan yox,bir qrup monopolist yenədə bu biznesi alacaq əlinə,sonrada onu çökdürəcək,və əsas isə büdğədən mənimsəmən vəsait ilə,bunu qörduk "badımcan" dizel və elektrik avtomobillər ilə,əlçatmaz qiymətlər,və sonuda avtomobil qəbirsanlığında qalan minlər ilə avtomobil,ancaq büdğəyə vəsait qayıdıb-qayıdmadığını bilmədik,məncə yox,cavab verəndə yox.
Vüsal Haqverdiyev
2024-06-27
Taksiya ait reformalar doğru deyil. Sahibkarlar və fərdi taksiçilər gəlirkrindən olacaq. 2024 eformaların nəticəsində artıq İstifadələrində olar avtomobillərin qiymati 2 dəfə düşdü ki onları yeniliyə bilməyən sahibkar və fərdi sürücü işindən və qazanc yerindən olacaq. Taksi sahəsində yeni reformaları qəti pisləyirəm çünki bu reformalar bu sahənin orta və kiçik sahibkarlarına zərər vuracaq