ÜDM-də kiçik və orta sahibkarlığın payı 15%-ə çatdırılmalıdır - Strateji Yol Xəritəsi

Azərbaycanda kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsində göstərilən məqsədlərə çatmaq üçün 700 mln manat tələb olunur.

 Turan-ın məlumatına görə, Yol Xəritəsində deyilir ki, 2020-ci il üçün 1 mlrd 260 mln əlavə dəyər istehsalı və 34 min 240 yeni iş yeri açılması gözlənilir.

Yol Xəritəsinin məqsədi KÖS-ün ÜDM-ə təsiri, biznes mühitin yaxşılaşdırılması, maliyyə resurslarına səmərəli çıxışın təmin edilməsidir.

Bundan başqa, beynəlxalq bazarlara çıxışın artırılması, ölkədə istehsal edilən məhsulların beynəlxalq standartlara uyğunluğunun təmin edilməsi, valyuta ehtiyatlarının artırılması hədəfə alınıb.

İxtisaslı işçi qüvvəsi hazırlamaqla keyfiyyətli mal və xidmət təklifinin artırılması, innovasiyaların təşviqi də nəzərdə tutulur.    

Strategiya çərçivəsində kiçik və orta biznes üzrə agentliyin yaradılması planlaşdırılır.

Əsas məqsəd 2020-ci ildə ÜDM-də kiçik və orta sahibkarlığın payını 15%-ə, məşğulluqda 20%-ə, qeyri-neft ixracatında 10%-ə çatdırmaqdır.  –71D-

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti