Azərbaycanda elektron imza xidmətlərinin göstərilməsi qaydaları yenilənir

Azərbaycanda elektron imza xidmətlərinin göstərilməsi qaydaları yenilənir

Azərbaycan hökuməti elektron imza xidmətlərini tənzimləyən qaydalara həm fiziki şəxslər, həm də qurumlar üçün bu xidmətlərin təhlükəsizliyini və əlçatanlığını artırmaq məqsədi ilə əhəmiyyətli dəyişikliklər edib.

Dəyişikliklər Nazirlər Kabinetinin qərarı ilə təsdiq edilir. Qərarla 2006-cı il tarixli “Sertifikat xidmətlərinin göstərilməsi, sertifikatın verilməsi və reyestrin aparılması Qaydaları”na yenidən baxılıb. Yenilənmiş qaydalar distant xidmətlərdə biometrik identifikasiyadan istifadə üçün yeni protokollar təqdim edir və akkreditə olunmuş autentifikasiya mərkəzləri ilə dövlət orqanları arasında məlumat mübadiləsi prosedurlarını sadələşdirir.

Əsas yeniləmələrə uzaqdan xidmət istifadəçiləri üçün biometrik identifikasiyanın tətbiqi daxildir ki, bu da insanların şəxsiyyətlərinin fiziki iştirakı olmadan etibarlı şəkildə yoxlanılmasını təmin edir. Akkreditasiya olunmuş mərkəzlərdə audit məqsədilə biometrik məlumatlar və videomateriallar saxlanılacaq ki, bu da elektron imzanın təhlükəsizliyini daha da gücləndirəcək.

Əlavə düzəlişlər genişləndirilmiş elektron imzaların yaradılması və yoxlanması üçün Avropa Telekommunikasiya Standartları İnstitutunun (ETSI) təlimatları kimi beynəlxalq standartlara uyğunluğun təmin edilməsinə yönəlib. Bu tədbirlərin dövlət və özəl sektorlarda təhlükəsiz rəqəmsal autentifikasiya metodlarının geniş istifadəsinə töhfə verəcəyi gözlənilir.

Baş nazir Əli Əsədovun imzaladığı sərəncam təhlükəsiz və effektiv elektron əməliyyatları təşviq etməklə Azərbaycanın rəqəmsal infrastrukturunun gücləndirilməsinə yönəlib.

Rəy yaz

Siyasət

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti