BƏƏ və Türkiyə Avropa-Asiya ticarət yolları uğrunda mübarizədə dəmir yolu əlaqələrini müzakirə edirlər

bloomberg:  Abu Dabi Rifah Fondu (ADQ) və Türkiyə, bu məsələ ilə tanış olan türk rəsmilərinin sözlərinə görə, Avropanı Yaxın Şərq və Asiya ilə birləşdirən planlaşdırılan ticarət dəhlizi çərçivəsində İstanbul boğazından keçən dəmir yolunun inşası ilə bağlı danışıqlar aparırlar.

Dəmir yolu, şəhərin Avropa və Asiya hissələrini birləşdirmək üçün Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğanın rəhbərliyi altında 3 milyard dollara inşa edilən dünyanın ən uzun və ən geniş növlərindən biri olan Yavuz Sultan Səlim asma körpüsündən keçəcəkdir.

Bu, paytaxtı Əbu-Dabi olan Türkiyə ilə Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri arasında bir sıra potensial sövdələşmələrə əlavədir. İyul ayında BƏƏ, Ankara və Fars körfəzi ərəb Dövlətləri uzun illər davam edən düşmənçiliyi təxirə saldıqdan sonra Türkiyənin təsirlənmiş iqtisadiyyatını dəstəkləmək üçün 51 milyard dollar vəd etdi.

BƏƏ rəsmisi Bloomberg-ə verdiyi açıqlamada, Türkiyə ilə ikitərəfli ticarətin 40-cu ilə qədər iki dəfə artaraq 2030 milyard dollara çatacağına ümid etdiklərini və investisiya üçün "əsas sektorlara" enerji, logistika, Turizm və kənd təsərrüfatı daxildir.

Türkiyənin Nəqliyyat və İnfrastruktur Nazirliyi şərh verməkdən imtina edib. Aktivləri təxminən 160 milyard dollar olan ADQ şərh verməkdən imtina etdi.

Avropa və Asiya sərhədindəki strateji mövqeyi və Qara dənizə giriş nəzarəti sayəsində Türkiyə, nəticədə London və Pekin arasında meydana çıxacağına ümid etdiyi ticarət dəhlizinin əhəmiyyətli bir hissəsi olmağa çalışır. Anonimlik şərtilə danışan insanların sözlərinə görə, şirkət Körfəz ölkələrini dəmir yolu və magistral şəbəkəsi ilə əlaqələndirməyə çalışır.

Dəmir yolu gələcəkdə bu ambisiyaları dəstəkləmək üçün digər infrastruktur layihələri ilə izlənilə bilər.

Ərdoğan, ABŞ və Hindistanın keçən ay Çinin enerji ilə zəngin bölgədə artan təsirinə cavab olaraq BƏƏ, Səudiyyə Ərəbistanı və İsrailin dəstəyi ilə rəqib bir marşrutla razılaşdıqdan sonra Körfəz ölkələrini İraqın Bəsrə limanından 17 milyard dollarlıq ticarət marşrutunu dəstəkləməyə inandırmaq üçün səylərini artırdı.

Qədim İpək Yolunun keçmiş hissəsi olan Türkiyə də Asiyaya yeni ticarət marşrutu yaratmaq planlarını irəli sürmək üçün Cənubi Ermənistan və ya İran vasitəsilə Azərbaycana nəqliyyat dəhlizi tikməkdə israr edir.

Rəy yaz

Dünyada

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti