Azərbaycanda elektron ticarət hələ populyar deyil

Pərakəndə satışın ümumi həcmində (yanvar-sentyabrda 18 mlrd 89,1 mln) elektron pərakəndə satışın xüsusi çəkisi ötən ilin analoji dövrü ilə müqayisədə təxminən iki dəfə artmasına baxmayaraq 0,051% təşkil edib.

Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, bu seqmentdə əməliyyatlar pul ifadəsində 9,3 mln manata bərabərdir, ticarət dövriyyəsinin 96,4%-i qeyri-ərzaq məhsullarının payına düşüb, onların alıcıları isə əsasən hüquqi şəxslər olub.

Xatırladaq ki, ötən ilin nəticələrinə görə, ölkə miqyasında elektron pərakəndə ticarətin dövriyyəsi 6,4 mln manat səviyyəsində olub. --17D—

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti