Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzi 60 mindən artıq müraciətə cavab vermişdir

Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzi (call center) fəaliyyətə başladığı dövrdən 63 353 müştərinin müraciətinə cavab vermişdir. Belə ki, 2012-ci ilin oktyabrından fəaliyyət göstərən mərkəzdə 52 804 zəng,  bankın rəsmi saytında olan onlayn-məsləhət xidməti vasitəsilə 9 080 müraciət və 1469 onlayn-ərizə qeydə alınmışdır.  

Çağrı mərkəzi, daxil olan zəngləri və kreditlər üzrə bankın saytına daxil olan onlayn-sifarişləri qəbul edir, habelə ödənişi gecikdirən (30 günədək) müştərilərlə işləyir, müştərilərə kreditlərin ödənişini xatırladır və müştəriləri ad günləri münasibətilə təbrik edir. Bundan başqa, mərkəzdə “zəng sifarişi” xidməti də fəaliyyət göstərir: bankın saytında öz telefon nömrəsini yerləşdirmiş müştərilərə çağrı mərkəzinin mütəxəssisi tərəfindən zəng vurulur və məsləhət xidməti göstərilir. Xidmətin keyfiyyətini nizamlamaq və yaxşılaşdırmaq üçün çağrı mərkəzi müştərilər arasında fəal sorğu aparır.

Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzinin rəisi Ayaz Əhmədov qeyd etmişdir ki, mərkəz bayram günlərində də müştərilərə fasiləsiz xidmət göstərir. “Keyfiyyətli xidmət – razı müştəri!” şüarını əsas tutaraq, biz müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərməyə çalışırıq”, - deyə Əhmədov əlavə etmişdir.    

* Bank VTB (Azərbaycan) ASC Bank VTB ASC-nin törəmə bankıdır. Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin səhmdarları Bank VTB ASC və “AtaHolding” ASC-dir. Bank VTB (Azərbaycan) ASC korporativ biznes, kiçik biznes və fərdi müştərilərə xidmətlər göstərir. Bu gün Bank 6 filial və Baş ofisdə yerləşən Müştəri xidmətləri idarəsi ilə təmsil olunub. ®

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti