“Carlsberg Azerbaijan” turizmin canlanması fonunda satışlarını artırır

“Carlsberg Azerbaijan” turizmin canlanması fonunda satışlarını artırır

“Carlsberg Azerbaijan” 2023-cü ildə satış göstəricilərində dayanıqlılıq nümayiş etdirib, əvvəlki illə müqayisədə cüzi, lakin 1% əhəmiyyətli artım qeyd edib.

Şirkət qeyd edir ki, bu artım trayektoriyası ilk növbədə ölkəyə gəlmə turizminin canlanması və daxili ticarət kanalının, o cümlədən mehmanxana, kafe və restoranların tədricən bərpası ilə izah oluna bilər.

Şirkətin yaydığı açıqlamada mağazalar şəbəkəsində satışların əhəmiyyətli dərəcədə - 12% artdığı bildirilib.

Pərakəndə satiş şəbəkələrində istehlakçı tələbində bu artım alış-veriş davranışında müsbət irəliləyişi vurğulayır.

Bundan əlavə, HoReCa sektoru təqdirəlayiq 3% artım göstərdi ki, bu da qonaqpərvərlik sənayesinin tədricən bərpa olunduğunu göstərir.

Bununla belə, əsasən kiçik mağazalardan ibarət ənənəvi ticarət kanallarında 3,4% cüzi azalma ilə üzləşib.

Bu azalma istehlakçıların müasir alış-veriş kanalı daxilində pərakəndə satış məntəqələrinə üstünlük verməsinin artımı ilə bağlıdır, bu da dəyişən bazar dinamikasını əks etdirir.

“Carlsberg Azerbaijan” vurğulayıb ki, satışların kəskin artması bazarda iştirakın artmasına səbəb olmaqla yanaşı, həm də dövlət xəzinəsinə əhəmiyyətli töhfə verib.

Dövlət büdcəsinə vergi daxilolmaları 15% artaraq 38,1 milyon manata çatıb ki, bu da şirkətin iqtisadi töhfəsini göstərir.

“Carlsberg Azerbaijan” daxili bazarda satışları artırmaqla yanaşı, ixracda iştirakını genişləndirməkdə də əhəmiyyətli uğurlar əldə edib.

Qonşu Gürcüstana ixrac 2023-cü ildə təsirli 22% artıb və bu, şirkətin regional inkişafa və bazarın şaxələndirilməsinə sadiqliyini nümayiş etdirdi.

“Carlsberg Azerbaijan”ın baş icraçı direktoru Alius Antulis şirkətin Azərbaycanın iqtisadi landşaftına sərmayə qoymağa sadiqliyini vurğulayıb.

Antulis “Carlsberg Azerbaijan” ilə İqtisadiyyat Nazirliyi arasında 2021-ci ildə imzalanmış və 25 milyon manat sərmayə qoymaq öhdəliyinin əks olunduğu anlaşma memorandumunu xüsusi qeyd edib.

2023-cü ilin sonuna şirkət artıq iqtisadiyyata 18 milyon manat sərmayə qoyub.

İrəli baxaraq, Antulis 2024-cü il üçün təxminən 6,7 milyon manatlıq əlavə investisiya planını təsdiqləyib, bu da “Carlsberg Group”un Azərbaycanda biznesi inkişaf etdirmək və genişləndirmək əzmini nümayiş etdirir.

Ölkənin paytaxtı Bakıdan cəmi 10 kilometr aralıda, strateji olaraq Xırdalanda yerləşən “Carlsberg Azerbaijan” pivə zavodu ildə 8 milyon dekalitr istehsal gücünə malikdir.

Şirkətin təqribən 260 işçidən ibarət işçi qüvvəsi yüksək səviyyəli əməliyyat göstəricilərinin saxlanmasında əsas rol oynayır.

Bundan əlavə, “Carlsberg Azerbaijan”ın iqtisadiyyata təsiri hiss olunur: təchizatçılar, pərakəndə satış və mehmanxana bizesi kimi əlaqəli sahələrdə 3000-dən çox iş yeri yaradılıb.

Ümumilikdə şirkətin zavodun inkişafına sərmayələri təqribən 60 milyon manat təşkil edir ki, bu da onun uzunmüddətli davamlılığın və inkişafın təmin edilməsinə sadiqliyini bir daha vurğulayır.

“Carlsberg Azerbaijan”ın müxtəlif çeşidləri, o cümlədən “Xırdalan”, “Carlsberg”, “Tuborg”, “Baltika”, “Əfsanə” və “Kronenbourg Blanc 1664” kimi tanınmış brendlər Azərbaycan pivə istehsalı sənayesində lider mövqeyini gücləndirərək istehlakçılar arasında rəy yaratmaqda davam edir.

Sonda qeyd edək ki, “Carlsberg Azerbaijan” 2023-cü ildə təkcə iqtisadi çağırışlara davamlılığını deyil, həm də Azərbaycanda davamlı inkişafın təmin edilməsinə və iqtisadi inkişafın stimullaşdırılmasına sadiqliyini vurğulayır. Şirkət bazarın dəyişən dinamikasında oriyentasiya etdiyi üçün, strateji sərmayələri və şaxələndirilmiş portfeli ona gələcək illərdə davamlı uğur üçün yaxşı şərtləri təmir edir.

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti