Düşün, sonra borc al!

Müştərilərini borclanmaya məsuliyyətli şəkildə yanaşmaya çağıran VF AzərKredit keçən il olduğu kimi bu il də beynəlxalq  “Düşün, borc al!” 2015 Kampaniyasına qoşulur  (http://www.azercredit.az/az/news/01-10-2015). Əvvəllər siyahıda EKI, Lider, MiBospo, and Parner (Bosniya və Herseqovina); SIS Credit (Bolqaristan); Crystal (Gürcüstan); AFK (Kosovo); Baytuşum (Qırğızıstan), Horizonti (Makedoniya); Microinvest  (Moldova); Xac Bank (Monqolustan ); AgroInvest (Serbiya və Montoneqro ); Vitas (Rumıniya ); MDF, and Opportunity Bank (Serbiya); Bank Eskhata and Imon (Tacikistan ); Hope (Ukrayna) və sair şirkətlər olub.

Beynəlxalq maliyyə savadlılığı kampaniyası oktyabr ayı ərzində iştirakçı ölkələrdə 150 000-dən artıq müştərinin diqqətini cəlb etməyi hədəfləyir. Mikromaliyyə Mərkəzinin (MFC) təşkilati dəstəyi ilə Avropa və Mərkəzi Asiyanın 15 ölkəsindən 24 maliyyə institutu növbəti 30 gün ərzində cari və potensial mikromaliyyə müştərilərini təhlükəsiz və məsuliyyətli borclanmaya dair məlumatlandıracaqlar.

VF AzərKreditin xidmət mərkəzləri və veb səhifəsi aşağıdakı 5 əsas suallara cavab verən poster və broşürlarla təmin ediləcək: “Nə qədər borc götürməli olduğumu necə təyin edə bilərəm?”, “Nə qədər ödəyəcəyimi bilirəmmi?”, “Müqaviləni tam başa düşürəmmi?”, “Bankdan narazıyamsa, nə etməliyəm?”, “Borcun məbləğini necə idarə edə bilərəm?”. Daha çox məlumat üçün kampaniyanı MFC-nin veb səhifəsi,  Facebook və Twitter səhifələrindən izləmək olar.   --17D—

5 rəy

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti