Azərbaycan Dövlət Kukla Teatrının nəzdində isə “Oyuq” teatr-studiyası fəaliyyət göstərir.

Azərbaycan Dövlət Kukla Teatrının nəzdində isə “Oyuq” teatr-studiyası fəaliyyət göstərir.

"Azərbaycan peşəkar milli teatrının 150 illik yubileyinin qeyd edilməsi haqqında" Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamının icrası ilə bağlı Gəncə Dövlət Dram Teatrı, Şəki Dövlət Dram Teatrı, Lənkəran Dövlət Dram Teatrı, Naxçıvan Dövlət Milli Dram Teatrı və Naxçıvan Dövlət Kukla Teatrlarında kadr problemini aradan qaldırmaq məqsədilə həmin teatrların nəzdində teatr-studiyaları yaradılmışdır. Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət nazirliyi bu haqda məlumat yayıb.

Hazırda Azərbaycan Dövlət Akademik Rus Dram Teatrının nəzdində “Mən aktyoram”, Azərbaycan Dövlət Kukla Teatrının nəzdində isə “Oyuq” teatr-studiyası fəaliyyət göstərir.

Dövlət Pantomima Teatrının direktoru Elman Rəfiyev kadr çatışmazlığının səbəbini gənclərin bölgələrdə işləmək istəməməsində görüb.

“Bakı teatrlarında heç bir kadr çatışmamazlığı yoxdur. Bölgələrdən gələrək Bakıda ali təhsil almış gənclər yenidən ora qayıtmaq istəmirlər.  Hamı Bakıda qalmaq istəyir. Kadr çatışmazlığının da əsas səbəbi budur”.

Onun sözlərinə görə hazırda Lənkəran, Şəki, Gəncə və s. bölgələrdə olan teatrlarda kifayət qədər məşhur aktyorlarımız var. Elman Rəfiyev vurğulayıb ki, qarşılarına məqsəd qoyub bu sənətin incəliklərini öyrənərək professional sənətə qədəm qoyacaqlarsa onlar hər yerdə məşhur ola bilərlər. Məşhur olmaq üçün bölgələrdəki və ya paytaxtdakı teatrlarda işləməyin heç bir fərqi yoxdur.

“Məsələn nümunə olaraq tələbə yoldaşım Elxan Yunisi göstərə bilərəm. Elxan  Abbasov Gəncə teatrının aktyorudur.  Bu gün Bakıda sevilir,  bütün seriallarda çəkilir, Bakı teatrları onu tamaşalara dəvət edirlər. Deməli,  sən bu sənətin incəliklərini öyrənib professional sənətə qədəm qoyacaqsansa  sənin üçün hər yerdə  uğur var”. 

 Elman RəfiyevElman Rəfiyev  bu sənətdə inkişafın və məşhurluğun birdən – birə olmadığını da qeyd edib.

“1994-cü ildə Pantomimo teatrı yaradılanda biz düşünməmişdik bizi kimsə sevəcək. Bizi heç kim sevmirdi. Bizə özümüzü sübut etmək üçün illər lazım oldu. Sadecə sən sənətdə özünü yox, özündə sənəti sevsən hər şeyə nail olacaqsan”. 

Elman Rəfiyev Yaranan studiolar gənc aktyorların artmasında və professionallaşmasında böyük rol oynayacağını deyib. Amma o ali təhsilin də olması şərtini vurğulayıb.

“Çünki bu studiyaların yaranması orada olan professional aktyorların gənclərə birbaşa təsiridir.  Studiyada məşğul olan gənclər orada daha çox bilik əldə edə biləcəklər”.

Bəzi teatr işçiləri və aktyorları teatra marağın az olduğunu qeyd ediblər. Elman Rəfiyev isə bunun belə olmadığını və teatra marağın günü-gündən artdığını vurğulayıb. Onun sözlərinə görə teatra marağın artmasının əsas səbi yeni struktur və abu-havanın gəlməsidir.  Elman Rəfiyev teatrlara olan marağın artması üçün hazırda teatrlarda gücləndirilmiş iş rejiminin getdiyini deyib.

“Teatrlar çalışırlar ki, tamaşaşıların marağını oyadan tamaşalar hazırlasınlar.  Hazırda biz texnologiyanın inkişaf etdiyi bir dövrdə yaşayırıq. Teatrlarda çalışırlar ki, bu texnologiyalar vasitəsilə  tamaşaları daha maraqlı etsin. Tamaşaçını teatrda heyrətləndirən əsas amillər tamaşa zamanı vəziyyətə uyğun olaraq göydən qar, yağış  yağması, hovuz, şəlalə və s kimi elementlərin 3D formada hazırlanmasıdır”.

 Onun sözlərinə görə tamaşaçının marağı olmayan bir tamaşa səhnələşdirilərsə bu heç kimə maraqlı deyil.  Elman Rəfiyev teatrların tamaşaçılara istədiklərini verməli olduğunu deyib.

“Əgər tamaşaya heç kim gəlmirsə o tamaşanı hazırlamağın nə mənası var?”

Elman rəfiyev teatrlarda xırda problemlərdən başqa heç bir ciddi problem olmadığını qeyd edib.

“Xırda problemlər olur. Onlar da zaman keçdikcə həll ediləcək. Xırda problem dedikdə maliyyə problemləri, tamaşanın hazırlanması probleminı nəzərdə tuturam. Əvvvəllər  teatrlara Nazirlik tərəfindən qayğı  daha yüksək idi. Amma indi teatrlar qismən büdcədən maliyyələşən təşkilatlardır. Bu o deməkdir ki, gələn gəlirdən sən özün işıq, su, qaz pulunu ödəməlisən, yeni tamaşalar hazırlamalısan. Bəzən olur ki, tamaşaçı az gəlirsə biz həmin planı ödəyə bilmirik. Bu da çətinlik yaradır. Amma bu gün teatrların bir çoxu bu problemləri öz hesablarına həll edə bilirlər”.

Rəy yaz

Mədəniyyət

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti