Vüqar Əliyev İnternet resursların məsuliyyətinin gücləndirilməsinə tərəfdardır

Mayın 27-də Beynəlxalq Mətbuat Mərkəzində “Yeni media vasitələri və yeni çağırışlar” adlı konfrans keçirilib. Tədbiri Mətbuat Şurası və “Multimedia” Mərkəzi təşkil edib.

Prezident Administraiyasının sektor müdiri Vüqar Əliyevin sözlərinə görə, ölkədə  4,5 minə yaxın KİV var. Bunun 300-ü İnternet resursdur.

1,3 mln. vətəndaş və ya əhalinin 12,4%-i Facebook istifadəçisidir. Bir neçə yüz min gənc  Twitter və digər sosial şəbəkələrin aktiv iştirakçısıdır.

V.Əliyev etiraf edib ki, virtual resurslar ictimai-siyasi proseslərə digər KİV-lərdən az təsir göstərmir.

“Onlar hüquqi məsuliyyət sahəsindən çıxır, odur ki, KİV haqqında qanunun müddəaları dövrü çap nəşrlərinə, teleradioproqramlara, kinoxronika və digər yayım formalarına  şamil edilir”.

Bununla yanaşı şəbəkə xuliqanlarından şikayətlərin sayı artır. Onlar tanınmış şəxsləri və məmurları təhqir edirlər. Bu mənada da saytlar və portallar ənənəvi nəşrləri xeyli qabaqlayıblar

Onun sözlərinə görə, İnternet serverlərin əksəriyyəti, həmçinin onların çoxunun müəllifi xaricdə yerləşir, başqa adlar altında yazırlar, saxta akkauntlardan istifadə edirlər. Bu səbəbdən də vəziyyət çətinləşir.

Mətbuat Şurasının İnternet resursları üzrə komissiyasının sədri Elnur Baimovun sözlərinə görə, Azərbaycanda 200 müntəzəm yenilənən informasiya saytı və portal var. Hər il onların payına 3,5 mln. manat vəya ümumi reklamın həcminin 15%-i düşür. Lakin saytların əksəriyyəti konkret kontent həyata keçirmir, başqalarının materiallarını təkrarlamağa üstünlük verir. Bu, reklamçıları çəkindirir, çünki onlar ilkin mənbənin xidmətlərini ödəməyə üstünlük verirlər.

Lakin məruzəçilər yada salmayıblar ki, Freedom House beynəlxalq təşkilatının 2014-cü il mayın 1-nə olan məlumatına görə, söz azadlığı üzrə Azərbaycanın reytinqi pisləşir və ölkə 193 dövlət arasında 183-cü yeri tutur.

Reklam bazarı məhdudlaşdırılıb. Dünya praktikasına görə, bu bazarın həcmi ÜDM-in 1%-ni təşkil etməlidir. Azərbaycanla əlaqədar isə bu 570 mln. manat ($730 mln.) təşkil edir. Lakin reallıqda reklam bazarının həcmi cəmi 42 mln. manatdır. Bu, standartdan 13,5 dəfə azdır.

Dövlət dəstəyi çərçivəsində müxalifət və müstəqil KİV-ə çox cüzi vəsait ayrılır.

Müstəqil kimi tanınan KİV-in əksəriyyəti hökumət tərəfindən nəzarət altına alınıb, onlar yaxın sahibkarlıq qurumları tərəfindən maliyyələşdirilir, həm leqal olaraq, həm də reklam şəklində.

Ölkədə müstəqil televiziya və radiokanal yoxdur.

Son vaxtlar jurnalist və blogerlərin İnternet və telefon korrespondensiyalarına hökumət nəzarəti gücləndiyindən onsuz da repressiyalara məruz qalan KİV daha ağır vəziyyətə düşüb. 

Hökumətin jurnalistlərə təzyiq göstərmək, məhdudiyyət tətbiq etmək cəhdləri söz azadlığının reytinqinin aşağı düşməsinə təsir  göstərir.

  Freedom House təşkilatının gəldiyi nəticəyə görə, ölkədə vəziyyətin yaxşılaşması üç amildən asılıdır:  real müstəqil özəl teleradio şirkətlərinin yaradılması; İnternet-KİV-də, sosial mediada siyasi plüralizmin təminatı, həmçinin mətbuat üçün hüquqi müdafiənin gücləndirilməsi.  -17D—

Rəy yaz

Cəmiyyət

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti