Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin call-sentri il ərzində 30 min zəng qəbul edib

Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin call-sentri bir illik fəaliyyətinin yekunlarını elan edib. 

Bankdan verilən məlumata görə, onlayn konsultasiyaların köməyi ilə saytda daxil olan 2 608 müraciət və 750-dən yuxarı onlayn sifariş işlənilmişdir. Call-sentrin əsas vəzifələri Bankdan kənar satışlara dəstək, gecikdirmiş kreditlərin izlənməsi, daxil olan zənglər üzrə konsultasiyaların aparılmasından ibarətdir. Habelə, Call-sentrin köməyi ilə il ərzində bank tərəfindən təklif olunan müxtəlif kredit məhsulları üzrə 211 satış həyata keçirilib ki, onların da məbləği 1 700 000 manat təşkil edir.

 “Bu il çox məhsuldar olub. Çünki Bank VTB (Azərbaycan) ilə ilk əlaqə hal hazırda bizim call-sentr vasitəsilə həyata keçirilir. Ən əsası Bankın kredit məhsullarının seçimində müştərini düngün istiqamətləndirməkdir. Bizim operatorlar sutka boyu 24/7 rejimində çalışırlar” – deyə Bank VTB (Azərbaycan)-ın call-sentr şöbəsinin müdiri A. Əhmədov məlumat verib. 

Bank VTB (Azərbaycan) Bank VTB-nin törəməsidir. Səhmdar kapitalı iki səhmdar arasında bölünüb: Bank VTB (51%) və «AtaHolding» (49%). Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin 4 filial və baş ofisi var.—15D--

 

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti