Call Center sahibkarlara üçün bahadır

Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi “Cybernet” MMC-yə Sahibkarlıq fəaliyyəti sahəsində universal telefon məlumat xidmətinin (Çağrı Mərkəzinin) texniki avadanlıq və proqram təminatlarına texniki dəstəyin göstərilməsi üçün 104 472,28 manat ödəyəcək (Call Center-195). Bu, Call Centerlə bu il ikinci müqavilədir.

Call Center-195 2015-ci ilin fevralında fəaliyyətə başlayıb. O vaxt Vergilər Nazirliyi “Caspel” MMC ilə sistemin avadanlıqlarına texniki xidmətin göstərilməsi üçün 64,9 min manatlıq müqavilə bağlayıb. Bir il əvvəl bu şirkət nazirlikdən bu məqsədlə 70,8 min manat alıb.

Satınalmalar üzrə Dövlət Agentliyinin məlumatına görə, Call Centerin yaradılması barədə saziş 2013-cü ilin dekabrında imzalanıb. “Digital Services” ilə müqavilənin məbləği 2 187 459,41 manat olub.

Qeyd edək ki, Call Center-ə 8 nazirlik və qurum inteqrasiya olunub. 08B

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti