Sığorta şirkətlərinin müştəriləri daha tələbkar olublar

Sığorta xidməti istifadəçiləri sığortaçılara qarşı daha tələbkar olublar. 

Dövlət Sığorta Nəzarəti Xidməti lisenziya, şikayət və müraciətlər şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi Orxan Bayramovun sözlərinə görə, son il yarımda vətəndaşların iddiaları bir neçə dəfə artıb. «Bu ilin əvvəlindən bizə 300 şikayət daxil olub. Onlar təkcə sığorta ödənişindən imtina yox, həm də ödənişin gecikməsi ilə bağlıdır. Bir sıra şikayətlər tarif və başqa məsələlər üzrədir», - deyə o bildirib. 

Onun fikrincə, şikayət artımına şirkətlərdə maxinasiyaların artması kimi baxmaq olmaz. Əksinə, hər il verilməyən ödənişlərin məbləği azalır. Sadəcə, müştərilər maarifçilik layihələri nəticəsində öz hüquqlarına daha həssas yanaşırlar. --17D—

 

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti