Ticarət obyektlərinin sahəsi 8.4% artıb

2013-cü ildə Azərbaycanda ticarət obyektlərinin sayı 0,7% artıb. Mağazaların sahəsi isə 8,4% artıb. Bu, ticarət şəbəkəsinin böyüdülməsinin nəticəsidir: kiçik mağazalar bağlanır, onların yerini supermarketlər tutur.

Dövlətstatkomda Turan-a deyiblər ki, 2014-cü ilin əvvəli üçün Azərbaycanda 3,2 mln m2 sahəsi olan 60 114 mağaza olub. 2013-cü ildə Bakıda 20 116 mağaza (+21 mağaza) olub. İl ərzində onların ümumi sahəsi 1 710,2 mindən 1 788,9 min m2-ə (+4,6%) artıb.

Bu il yanvarın 1-i üçün mağazalardan başqa 5 774 ticarət köşkü olub. Bu, 2012-ci ildəkindən 1,2% çoxdur. Son 3 ildə köşk sayı 337 ədəd artıb.

Azərbaycanda ən populyar supermarketlər bunlardır: “Bazarstore”, “Araz Supermarket”, “Neptun”, “Favorit-Market”, “Kontinental”, “Citimart”, “Bizim Maklet”, “Fresco”, “Səbət”. 08B

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti