Nostalji duyğularla dolu bir gecə - animasiya filmləri ilə birgə keçmişə səyahət
Kino zalının yumşaq işıqları altında tamaşaçılar sadəcə film izləmək üçün deyil, keçmişləri, mədəniyyətləri və Azərbaycan animasiyasının yaradıcı qüvvə kimi inkişaf etdiyi dövrlə əlaqə qurmaq üçün toplaşmışdılar. Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqının təşkil etdiyi “Böyüklər üçün animasiya” nümayişi, illər keçməsinə baxmayaraq hələ də öz təsirini qoruyan diqqətlə seçilmiş filmləri bir araya gətirdi.
Gecənin proqramında Azərbaycan animasiyasının yeddi incisi təqdim olunmuşdu: Firəngiz Qurbanovanın Seansı, Elçin Hami Axundovun Güzgüsü, Arif Məhərrəmovun Qaravəllisi, Vahid Talıbovun Lağımı və Arzular... Arzular...ı, Şamil Nəcəfzadənin İthafı və Məsud Pənahinin Sükutun Pozulması. Hər bir film metafor, folklor və sosial şərhlərlə zəngin olan bir keçmiş dövrə qapı açırdı.
Bəzi rejissorlar üçün bu tədbir xüsusi mənalı idi: onlar ilk dəfə öz işlərini böyük ekranda izləyirdilər. Tamaşaçıların isti qəbulu zalı yalnız alqışlarla deyil, həm də paylaşılmış xatirələr duyğusu ilə doldurdu. Bir çox rejissor tam dolmuş zala heyran olduqlarını ifadə edərək, belə bir entuziazmın Azərbaycan animasiyasının davamlı dəyərini vurğuladığını bildirdilər.
“Bu filmlər sadəcə öz dövrünün məhsulu deyil; onlar mədəniyyətimizin və dəyərlərimizin əbədi əksidir,” deyə Məsud Pənahi bildirdi. Onun Sükutun Pozulması filmi cəmiyyətin problemlərini poetik bir tərzdə təsvir edir. “Bu reaksiyanı görmək, niyə yaratdığımızı bir daha xatırladır.”
Hər bir film fərqli bir bədii baxış təqdim edirdi. Seans və Güzgü metaforik hekayələri ilə insan psixologiyasına dərindən nüfuz edir, tamaşaçıları uzun müddət düşündürürdü. Qaravəlli isə ənənəvi Azərbaycan nağıllarının müasir animasiya dilində təcəssümüdür və həm uşaqlar, həm də böyüklər üçün maraqlı bir hekayə təqdim edirdi.
Vahid Talıbovun Lağım və Arzular... Arzular... əsərləri cəsarətli eksperimentallığı ilə fərqlənir, şəxsi arzularla cəmiyyətin dəyərlər sistemi arasındakı gərginliyi tədqiq edirdi. Şamil Nəcəfzadənin İthaf filmi sənətə və yaradıcılığa bir hörmət nümunəsi kimi geniş rezonans doğurdu.
Bu filmlər öz bədii dəyərindən əlavə, Azərbaycan animasiyasının həm texniki yeniliklərə, həm də mədəni zənginliyə əsaslandığını vurğulayırdı. Yaradıcılığın dəyərləri, problemləri və arzuları əks etdirərək, hər biri dövrünün ruhunu tuta bilirdi və bu gün də aktual qalır.
Axşam animasiyanın yalnız uşaqlar üçün olmadığını xatırlatdı; bu, mürəkkəb mövzuları çatdırmağa qadir çoxşaxəli bir sənət növüdür. Bu klassiklərə yenidən baxmaqla tamaşaçılar nəsilləri birləşdirən, düşünmək və xəyal etmək üçün ortaq bir məkan yaradan hekayə gücünün şahidi oldular.
Titrlər sona çatdıqdan və işıqlar yandıqdan sonra zalda Azərbaycanın kino irsinə yenilənmiş bir hörmət və sevgi duyğusu hökm sürürdü. Bu nümayiş sadəcə bir tədbir deyildi; keçmişə nəzər salmaq, qeyd etmək və irəliyə ümid etmək üçün bir dəvət idi.
-
- Mədəniyyət
- 29 Noyabr 2024 20:11
-
- Siyasət
- 29 Noyabr 2024 21:43
Mədəniyyət
-
COP29 başa çatmasına baxmayaraq, iqlim dəyişikliyi dövrümüzün ən vacib problemlərindən biri olaraq qalır. Sammitin sıx proqramı çərçivəsində, sənət və aktivizmi birləşdirən və düşüncələri hərəkətə gətirməyi hədəfləyən “Başqa bir iqlim” adlı unikal bir sərgi diqqət mərkəzində idi. Noyabrın 26-da sərgi çərçivəsində azərbaycanlı rəssam Ramil Əliyevin “Sərhədlər arasında” adlı əsərinin təqdimatı və iqlim dəyişikliyi ilə sənət arasındakı əlaqələri araşdıran bir panel müzakirəsi keçirildi.
-
Az sayda incəsənət növü kinonun malik olduğu universal gücə sahibdir. Kino mədəniyyətləri birləşdirir, tarixləri danışır və ənənələri işıqlandırır. Bu, sərhədləri aşan bağlar quraraq insanları ortaq hekayələr və hisslər vasitəsilə bir araya gətirir. Bu ruhla, Ukrayna Kino Günləri noyabrın 28-də Bakıda başlayaraq ekranlardan kənara çıxan bir mədəni mübadilə təklif etdi.
-
O, 10 fevral 1941-ci il tarixdə Nuxada (indiki Şəki) dünyaya göz açmışdı. 1960-cı ildə Nuxa şəhər 12 №-li orta məktəbini bitirmiş, 1960 – 1965-ci illərdə Əzim Əzimzadə adına Rəssamlıq Məktəbində, 1969 – 1975-ci illərdə Tbilisi Rəssamlıq Akademiyasında təhsil almışdı. 1975 – 1982-ci illərdə V.İ.Lenin adına Azərbaycan Pedaqoji İnstitutunda, 1982 – 2000-ci illərdə Azərbaycanın digər ali məktəblərində rəsm, kompozisiya, heykəltəraşlıq fənlərindən dərs demiş, daha sonra Müstəqil Azərbaycan Universitetinin professoru və dizayn kafedrasının müdiri olmuşdu...
-
Mədəni irs çox zaman özünün parlaq təzahürləri - istər yemək, istər musiqi, rəqs və ya ənənəvi geyimlərin mürəkkəb detalları ilə daha yaxşı başa düşülür Bu ideya Avropa İttifaqının Azərbaycandakı nümayəndəliyinin təşkil etdiyi beşinci illik "FantazEU" mədəni irs festivalında parlaq şəkildə həyata keçirilib. Festivalın mərkəzi yeri olan Avropa milli geyimləri sərgisi gələnlərə Avropanın tarixi və mədəni qobelenlərinə unikal baxış təqdim edib, eyni zamanda sənət və ənənələrin birləşdirici gücünü ortaya qoyub.
Famil Xəlilov azadlığa çıxdı, Rüfət Səfərov saxlanıldı... – Bəşir Süleymanlı ilə gündəm müzakirəsi Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Cəmiyyət,
- 12:40
- 293
Rəy yaz