![Motoçular](https://turan.az/resized/news/2023/iSq9WtWSFeCLZox5TMYjg89JQc5lOLhGfeljXOf5-750-500-resize.webp)
Motoçular
- Söz istəyirəm
- 21 Noyabr 2023, 13:14
- 3272
Qulağı batanların xilası onların öz əlindədir!
Mən Ostap Benderin batanlarla bağlı məşhur formulunun perifrazından ona görə istifadə etdim ki, əvvəla, ürəkdən tikan çıxarmaq atalar sözünün hikmətinə əməl edərək ürəyimdəki başqa bir tikandan qurtulum. İkincisi, digər atalar sözünə - ümidlə gənclər bəslənir, rəğmən, öz vergiödəyicilərinin rahatlığı üçün dövlətin pul ödədiklərnin diqqətini gecə baykerlərinin səs-küyünün artan təhlükəsinə çəkməyə çalışdım.
Mənim uşaqlıq dostum, əməkdar inşaatçı Moskvadan doğma şəhərinə gəlmişdi. Qış bağının əvvəllər Sovet küçəsi adlanan hissəsinə baxan evdə normal yatmağın mümkün olmadığından şikayətləndi.
Gecələr şəhərdə səsboğucular olmadan motosiklet sürənlərin gurultusu yuxudan oyadır. Oyanırsan və saatlarla yenidən yuxuya gedə bilmirsən.
Asayiş keşikçilərinə müraciət etməklə bağlı təklifimə cavab verdi ki, cəhd edib, amma onlar reaksiya vermirlər. Biz çoxdan görüşmədiyimizdən və Azərbaycan iri addımlarla irəliləməyə davam etdiyindən, söhbət yol polisi adlandırılanların avtomobili dəbdəbə yox, nəqliyyat vasitəsi olaraq görən vətəndaşlara münasibətindən getdi. Dedi ki, onu bir neçə dəfə saxlayıblar, halbuki, Moskvada buna görə saxlamazdılar. Nəticədə, protokol tərtib etmədən nağd kompensasiya barədə razılığa gəlmək məcburiyyətində qalıb.
Bir zolaqdan digərinə dönərkən avtomobilin bir saniyə gecikməsinə görə yol polisinin rublla cəzalandırmaq üçün vaxtı çox olur. Motosikletçilərin səs-küyü nəticəsində yuxusuz gecələrdən şikayətlərə isə reaksiya vermirlər.
Bir neçə ay Bakıda olmamışdım, ona görə də motosikletlərin, mopedlərin və digərlərinin gurultusundan yuxu və dinclik itkisinin dəhşətini qiymətləndirə bilmədim.
İndi də bu, müntəzəm olaraq bizim küçədə, nəqliyyatla yüklənmiş Qış bağına gedən Balababa Məcidov küçəsində baş verir.
Polis müdaxilə barədə xahişə cavab vermir. Gecə vaxtı belə səs-küydən dəyən zərəri qiymətləndirmək çətindir. Səs yüksəkliyi 50 dB və daha yüksək gurultu ürək-damar xəstəliklərinə səbəb olur. Bu, azmış kimi, adam əsəbi və aqressiv olur. Turşuluq səviyyəsində azalma və həzm sisteminin funksiyalarında mənfi dəyişikliklər baş verir. Ürək-damar çatışmazlığı, müxtəlif endokrin sistemi pozğunluğu, mədə ağrıları, eşitmə və yaddaşın azalması və qismən itkisi, tez-tez başgicəllənmə, güclü baş ağrısı, yorğunluğun artması, iştahsızlıq əmələ gəlir və inkişaf edir. Və bu 45 desibel, normadan artıq olan səs-küyün nəticəsidir. Ancaq səsboğucular olmadan motosikletlərin səs-küyü 100 desibelə çatır və hətta ötür. İcazə verilən səs-küy səviyyəsini aşan nəqliyyat vasitələri istismar edilməməlidir.
Bu, həm hüquqi, həm də fiziki şəxslərə aiddir. Ölkənin İnzibati Xətalar Məcəlləsinə əsasən, bu, cərimə ilə cəzalandırılır (maddə 238.2):
Fiziki şəxslər-500 manatdan 1000 manatadək,
Vəzifəli şəxslər -2 min manatdan 5 min manata qədər,
Hüquqi şəxslər-7,5 manatdan 10 min manata qədər.
Bəs niyə gecə baykerləri cəzasız qalır? Axı klassiklərin dediyi kimi, ən çox faydasız adamcığazlar özlərinə və başqalarına sanballı görünmək üçün səs-küy salırlar. Axı niyə onların lazımsız eqosunun bədəlini bakılılar ödəməlidirlər?
Yol polisinin motosiklet yaramazlarını dayandırmaq üçün telefon nömrələrini müəyyən edərək zəng etməsi çətindirmi?
Müslüm Əliyev
təqaüdçü, Bakı, Balababa Məcidov küçəsi, ev 44/46
Söz istəyirəm
-
Gəncə şəhərində ünvanlı sosial yardımın təyinatı ilə bağlı yubanmalar yarandığı deyilir. Gəncə şəhərində yaşayan Hacıyev Vüqar Turana bildirib ki, artıq bir aydan çoxdur ki, ünvanlı dövət sosial yardım üçün Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Gəncə vahid əlaqələndirmə mərkəzinə müraciət etsə də, ona nə müsbət cavab, nə də imtina cavabı verilmir: "Əlaqəndirmə mərkəzinə zəng vurub soruşanda deyirlər ki, VEMTAS sistemi işləmir deyə, müraciətlərə baxılması və cavabların verilməsi mümkün deyil. Bir aydan çoxdur ki, Gəncədən müraciət edən adamlar konkret cavab ala bilmir".
-
Çin hökümətinin başlatdığı Bir yol, bir kəmər layihəsi Çinin müasir tarixinin əsas uğuruna çevrilib. Çin Xalq Respublikasının təşəbbüskarı olan layihəyə tərəfdaş ölkələrdəki fəaliyyəti yalnız ikitərəfli iqtisadi yüksəlişlə məhdudlaşmır, həmçinin Bir yol, bir kəmər-ə üzv olan dövlətlərdə Çinin xarici siyaəstinə dəstəkdir. Əlavə olaraq layihədə üzvlüyü olan ölkələr Çin üçün mühüm təbii resurs mənbəyidir. Azərbaycan da Çinin rəhbərlik etdiyi Bir yol, bir kəmər layihəsinin iştirakçılarından biri olaraq ikitərəfli münasibətlərin tərəqqisində mühüm rol oynayır. Belə ki, Rusiya-Ukrayna müharibəsinin başlanması ilə Rusiya ərazisinin Qərbə çıxışının bağlanmasından sonra Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat yolu Azərbaycanı əsas ticarət marşurut xətti edib. Həmçinin yaranan şərait qeyri-neft sektorun artırmaq və İkinci Qarabağ Müharibəsindən sonra xarici investisiyanın ölkəyə axınını planlaşdıran Azərbaycan üçün xeyirli nəticələnə bilər. Lakin, Çinlə münasibətlərdəki yalnış siyasət bir çox mənfi təsirlər də vəd edir.
-
İki il əvvəl Biləsuvar Rayon İcra Hakimiyyətinin və Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin nümayəndələri Birinci Qarabağ müharibəsinin qəhrəmanı, şəhid Şaiq Kəlbiyevin evinə gəliblər və hakimiyyətin bu ailə üçün yeni ev tikmək niyyətində olduğunu bildiriblər.
-
Dəyərli media mənsublarını, peşəkar və vicdanlı jurnalistləri məhbəsdən salamlayıram.
Rəy yaz