"Azəravtoyol" ASC-də struktur dəyişiklikləri edilib
Dövlət "Azəravtoyol" ASC-də struktur dəyişiklikləri edilib. 110 müstəqil şöbədən 96-sı qalıb və onlar öz fəaliyyətini yeni təşkilati-hüquqi formada davam etdirəcək.
"Azəravtoyol" ASC-nin yol-istismar və başqa idarələri məhdud məsuliyyətli cəmiyyətə çevrilib. Şirkətin mətbuat xidmətində Turan-a bildiriblər ki, bu islahatlar çərçivəsində 7 müəssisə yardılıb. Onlar əsas magistral avtomobil yollarının (Bakı - Quba-RF dövlət sərhədi, Bakı - Ələt – Astara - İran dövlət sərhədi, Bakı - Şamaxı - Muğanlı, Yevlax - Zaqatala - Gürcüstanın dövlət sərhədi və s) istismarı ilə məşğul olacaq.
Yeni struktura əsasən, “Azəravtoyol” ASC yanında Bakıda 10, regionlarda 55 yol-istismar müəssisəsi (YİM), eləcə də 10 xüsusi təyinatlı YİM,10 avtoyol boyu müdafiə zolağının yaşıllaşdırılması müəssisəsi və s var.
"Azəravtoyol" ASC-nin balansında ümumi istifadədə olan 17529 km uzunluqda avtomobil yolu var. Bunun 4385 km-i respublika əhəmiyyətli, 13158 km-i isə yerli əhəmiyyətli avtomobil yollarıdır. Bu yollardan 2670 kilometri hazırda Ermənistan tərəfindən işğal olunmuş ərazilərdə qalıb. Cəmiyyətin balansında 1299 ədəd körpü var. 08D
İqtisadiyyat
-
Dövlət Gömrük Komitəsinin məlumatına görə, bu ilin ilk on bir ayı ərzində Azərbaycan dəmir yolu ilə 6,96 milyon ton yük daşımış və bu yüklərin dəyəri 3,01 milyard dollar təşkil etmişdir. Bu, 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə həcm baxımından 4%, dəyər baxımından isə 10,1% azalma deməkdir.
-
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti ölkənin rəqabət qanunvericiliyi çərçivəsində sazişlərin təsdiqlənməsini tənzimləyən qaydalar qəbul edib. Bu addım hüquqi çərçivəyə uyğunluğu artırmaq və bazar şəffaflığını gücləndirmək məqsədi daşıyır.
-
Erməni işğalından azad edilmiş ərazilərin bərpası ilə bağlı Azərbaycanın ambisiyalı proqramı geniş şəkildə bir mənbədən satınalma metodlarından istifadə edilməsi səbəbindən diqqət çəkir və şəffaflıq və korrupsiya ilə bağlı narahatlıqlar yaradır.
-
Azərbaycan 2024-cü ilin yanvar-noyabr ayları ərzində buğda idxalının 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 2% artdığını qeydə alıb ki, bu da daxili tələbatı ödəmək üçün xarici mənbələrdən asılılığın davam etdiyini göstərir. Bu artım, 2024-cü ildə daxili buğda istehsalının 148,100 ton azalması fonunda baş verir və idxal tədarükünə olan ehtiyacı daha da artırır.
Rəy yaz