Azərbaycan ilk dəmir yolu yük daşımalarını Bakından Çinə göndərərək Orta Dəhliz boyunca mühüm bir nəqliyyat mərkəzi olmaq hədəfində əhəmiyyətli bir mərhələyə çatdı. "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC (ADY) bazar günü "Bakı-Sian" marşrutu üzrə ilk ixrac blok qatarının 62 ədəd 40 futluq konteynerdən ibarət olduğunu və yola düşdüyünü təsdiqlədi.

Yük, ADY-nin məlumatına görə, Qazaxıstan vasitəsilə multimodal tranzit yolu ilə Sian limanına çatdırılacaq. Layihə çərçivəsində bu marşrutla 2024-cü ilin sonuna qədər ümumilikdə 15 min ton yük və ya təxminən 600 konteynerin daşınması planlaşdırılır.

"Bu təşəbbüs Qərb-Şərq dəhlizi boyunca yüklərin hər iki istiqamətdə daşınmasının təmin edilməsi baxımından böyük əhəmiyyətə malikdir. Yerli sahibkarlar artıq Orta Dəhliz vasitəsilə öz yüklərini birbaşa Çinə göndərə bilərlər," deyə ADY-nin sədr müavini Arif Ağayev bildirib. "ADY olaraq, ölkəmizi beynəlxalq nəqliyyat və logistika mərkəzinə çevirmək üçün bir sıra mühüm layihələr üzərində çalışırıq."

Orta Dəhliz, rəsmi adı ilə Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu, Rusiyadan keçən ənənəvi Şimal marşrutlarına əsas alternativ olaraq xidmət edir. Qlobal təchizat zəncirlərini pozan geosiyasi çağırışların artdığı bir dövrdə bu dəhlizin strateji əhəmiyyəti əhəmiyyətli dərəcədə artıb, Avropa və Asiya arasında daha qısa və sabit bir əlaqə təmin edir.

ADY bildirir ki, Orta Dəhliz vasitəsilə Çindən Azərbaycana 280 konteyner blok qatarı göndərilib. Bu göstəricinin 2024-cü ilin sonuna qədər 300-dən çox olacağı gözlənilir. 2025-ci ildə isə blok qatarlarının sayının üç dəfədən çox artaraq 1,000-ə çatacağı proqnozlaşdırılır.

Bu inkişaf Azərbaycanın iqtisadiyyatını neft və qazdan kənara şaxələndirmək üçün nəqliyyat infrastrukturuna strateji sərmayəsini bir daha vurğulayır. Ölkə coğrafi mövqeyindən istifadə edərək Avropa, Mərkəzi Asiya və Uzaq Şərq bazarlarını birləşdirib. Dəmir yolları, limanlar və logistika obyektlərinə qoyulan sərmayələr Bakı şəhərini regional ticarət şəbəkələrinin əsas nöqtəsinə çevirib.

Bu addım həmçinin Azərbaycan və Çin arasındakı əlaqələri gücləndirir və Pekinin Avrasiya boyunca əlaqəni yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan "Bir Kəmər, Bir Yol" təşəbbüsü ilə uyğunlaşır. Ticarət və nəqliyyat əlaqələrinin inkişafı ilə Azərbaycan beynəlxalq ticarətdə rolunu artırmaqla yanaşı, yerli sahibkarlara da Çinin bazarına misilsiz çıxış imkanı təqdim edir.

Ümidverici perspektivlərə baxmayaraq, Azərbaycan qonşu ölkələrin infrastrukturu ilə qarşılıqlı işləmə qabiliyyətini artırmaq və nəqliyyat xidmətlərinin rəqabətqabiliyyətli qiymətlərini təmin etmək kimi çağırışlarla üzləşir. Bundan əlavə, Orta Dəhlizin davamlılığı tranzit ölkələri arasında ardıcıl sərmayə və əməkdaşlıqdan asılı olacaq.

Buna baxmayaraq, 2025-ci ilə qədər blok qatarlarının həcmini üç dəfə artırmaq məqsədi cəsarətli bir vizyonu əks etdirir. "Bakı-Sian" qatarının uğurlu fəaliyyəti Azərbaycanın yalnız logistik nailiyyətindən daha çoxunu simvolizə edir — bu, onun qlobal nəqliyyat və logistika mərkəzinə çevrilmək yolunda yeni bir dövrə qədəm qoyduğunu göstərir.

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti