Azərbaycan niyə Rusiyada tanker tikintisi sifariş verir?

Azərbaycan Nijni Novqoroddakı "Krasnoe Sormovo" gəmiqayırma zavodu ilə iki tankerin tikintisinə dair danışıqlar aparır. Rusiya KİV-inin məlumatına görə, saziş layihəsi məbləğ və müddət göstərilməklə Azərbaycan tərəfinə göndərilib.

Söhbət RST-27 layihəsinə aid tankerlərdən gedir. Bu gəmilərdən dəniz və qarışıq (çay-dəniz) yolla xam neft və neft məhsulları daşınmasında istifadə olunur.

Turan-ın məlumatına görə, RST-27 tankerlərin dedveyti 7 min ton, uzunluğu 140 m, eni 16,7 metrdir. Onların sürəti 21,67 km/saat, ekipajı  12 nəfərdir.

Azərbaycanın Xəzərdə tanker sayını artırmaq arzusu aydındır: Türkmənistan və Qazaxıstandan neft və neft məhsullarının daşınması həcmi artır. Ötən il BTC ilə Xəzərin sağ sahilindən 5,2 mln ton neft nəql edilib. 3 mln ton Tenqiz nefti isə dəmir yolu ilə Batumi və Kuleviyə nəql edilir. Azərbaycan Türkmənistanın  neft məhsullarını da nəql edir. Azərbaycanın neft flotiliyası ildə 10 mln ton neft daşımaq gücündədir. 

Qəribə olan Azərbaycanın sifarişi Rusiyaya verməsidir. Axı ölkədə müasir gəmiqayırma zavodu var.

2013-cü ilin sentyabrında Baku Shipyard Company (BSC) gəmiqayırma və gəmi təmiri zavodu istifadəyə verilib. Onun səhmdarları SOCAR (65%),  Azərbaycan İnvestisiya Şirkəti (25%) və Sinqapurun Keppel Offshore & Marine (10%) şirkətidir.

Zavod tikilən zaman bəyan edildi ki, ildə 15 min ton dedveytli dörd və ya 70 min ton dedveytli 2 tanker istehsal edə bilər. Zavod il ərzində 4 dəniz təminatı və yedək istehsal edə, 80-100 müxtəlif gəmi, eləcə də hərbi gəmi təmir edə bilər. Sonra hərbçilər özünə ayrıca zavod tikdi. SOCAR-ın zavodu isə “Şahdəniz-2” çərçivəsində bir sifariş aldı.

Zavodun tikintisinə $470 mln xərclənib. SOCAR 2014-2015-ci illərdə neftçilər üçün iki sərnişin gəmisinin tikintisinə $70 mln xərcləyib. Gəmiləri Avstraliya zavoları hazırlayıb.

Turan müəyyən edib ki, Rusiya zavodlarında istehsal edilən RST-27 tankerlərinin qiyməti $12-15 mln təşkil edir. "Krasnoe Sormovo" gəmiqayırma zavodu hər iki tankeri bir ilə tikə bilər. BSC-də isə bu proses qaydaya salınmayıb. Digər tərəfdən, gəmi tikintisi baha başa gəlir. Böhran vaxtı vəsaitə qənaət edilməlidir. –12В—

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti