Reklam haqqında yeni qanun qəbul edilib
Mayın 15-də Milli Məclisin iclasında “Reklam haqqında” qanun üçüncü oxunuşda qəbul edilib.
Qanun layihəsinin müəllifi deputat Vahid Əhmədov qeyd edib ki, 1997-ci ildən mövcud olan qanunun yeni redaksiyası spirtli içkilərin reklamına görə tələblərin və sosial məsuliyyətin sərtləşdirilməsini nəzərdə tutur.
Qanuna görə, reklam yayan şirkətlər sosial reklama minimum 8% efir, reklam yeri, banner və s. ayırmalıdır. Bundan öncə minimal tələb 5% idi.
Həmçinin qanunda sosial reklamın yayımı üçün müvəqqəti çərçivə göstərilib: saat 09:00-dan 00:00-dək.
Televiziyada azart oyunların reklamı 23:00-dan 07:00-dək göstərilə bilər.
V.Əhmədovun sözlərinə görə, qanunda gizli reklam və reklam sponsoru anlamlarının açıqlaması verilib.-02D-
-
- İqtisadiyyat
- 15 May 2015 14:16
İqtisadiyyat
-
Dövlət Gömrük Komitəsinin məlumatına görə, bu ilin ilk on bir ayı ərzində Azərbaycan dəmir yolu ilə 6,96 milyon ton yük daşımış və bu yüklərin dəyəri 3,01 milyard dollar təşkil etmişdir. Bu, 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə həcm baxımından 4%, dəyər baxımından isə 10,1% azalma deməkdir.
-
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti ölkənin rəqabət qanunvericiliyi çərçivəsində sazişlərin təsdiqlənməsini tənzimləyən qaydalar qəbul edib. Bu addım hüquqi çərçivəyə uyğunluğu artırmaq və bazar şəffaflığını gücləndirmək məqsədi daşıyır.
-
Erməni işğalından azad edilmiş ərazilərin bərpası ilə bağlı Azərbaycanın ambisiyalı proqramı geniş şəkildə bir mənbədən satınalma metodlarından istifadə edilməsi səbəbindən diqqət çəkir və şəffaflıq və korrupsiya ilə bağlı narahatlıqlar yaradır.
-
Azərbaycan 2024-cü ilin yanvar-noyabr ayları ərzində buğda idxalının 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 2% artdığını qeydə alıb ki, bu da daxili tələbatı ödəmək üçün xarici mənbələrdən asılılığın davam etdiyini göstərir. Bu artım, 2024-cü ildə daxili buğda istehsalının 148,100 ton azalması fonunda baş verir və idxal tədarükünə olan ehtiyacı daha da artırır.
Rəy yaz