124 saylı avtobusda ziyan çəkən sərnişinlər Nəqliyyat Nazirliyindən birdəfəlik kompensasiya alıb
Avqustun 31-də Lökbatan yaxınlığında qatarla toqquşan 124 saylı marşrut avtobusunun sərnişinlərinə avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası üzrə birdəfəlik kompensasiya veriləcək.
İcbari Sığorta bürosunda Turan-a bildiriblər ki, “Bakısərnişinnəqliyyat” MMC ilə yeni AVSMMİS üzrə müqaviləsi olan şirkət sərnişinlərə kompensasiya ödəməlidir. Amma şirkətin adı çəkilməyib.
İcbari Sığorta Bürosu İcbari sığorta növləri haqqında» qanun çərçivəsində yaradılıb. AVSMMİS-lə bağlı qanunda bir qəza üzrə sağlamlığa və həyata görə maksimal ödənişin orta Avropa göstəricisi 50 min manatdır (4 sərnişin və 1 sürücü), bir fiziki şəxsin ziyanı 5 min manat, avtomobilə görə 5 min manat ödənilir.
Qanuna görə, AVSMMİS üzrə ödənişdən imtina etmək olmaz. Hətta sərxoş, hadisə yerindən qaçan və qəsdən qəza törədən sürücünün hərəkəti nəticəsində ziyan çəkən piyada və ya sərnişin, sürücülük vəsiqəsi olmayan (əgər avtomobilin sahibidirsə) sürücülər kompensasiya ala bilər. Eyni zamanda, sərnişinlərə hökumət xətti ilə də kompensasiya verilib. Nəqliyyat Nazirliyi katibliyinin rəhbəri Namiq Həsənov Turan-a bildirib ki, vəsaiti nazirliyin təsərrüfat hesablı müəssisəsi ödəyib.
Altı nəfər həlak olan şəxsin ailəsinə 5 min manat, qalan 47 sərnişinin hərəsinə 500 manat verilib.
“Bakısərnişinnəqliyyat” MMC nəqliyyat naziri Ziya Məmmədovun qohumlarına məxsusdur. İyulda nazirin qardaşı oğlu Rövşən Məmmədov bu vəzifəyə təyin edilib. Buna qədər bu vəzifəni onun digər qohumu - Davud Əfəndizadə tuturdu.
Baş Prokurorluğun məlumatına görə, hadisə ilə bağlı cinayət işi başlanılıb və iki nəfər – Heybət dəmir yolu keçidinin yolayıranı Eyyub İsmayılov və avtobusun sürücüsü Fərid Ağayev həbs edilib. --17D—
İqtisadiyyat
-
2024-cü il arxada qalıb. Azərbaycan özünü bir yolayrıcında tapır — dünya iqtisadiyyatının bəzi sektorlarında əhəmiyyətli yer tutaraq, lakin daha geniş sosial-iqtisadi inkişafına mane olan problemlərlə mübarizəni davam etdirir. Enerji daşıyıcılarının ixracından logistik dəhlizlərə qədər ölkə öz nişini tapıb, lakin sosial-iqtisadi strukturundakı çatlar getdikcə daha çətin nəzərdən qaçırılır. Gəlin rəqəmlərə nəzər salaq və ekspertlərin Azərbaycanın qlobal mövqeyi barədə fikirlərinə qulaq asaq.
-
Azərbaycan yeni ilə qaz, elektrik enerjisi, su və dərman tariflərinin əhəmiyyətli dərəcədə artması ilə başladı, bu da vətəndaşlar arasında ev təsərrüfatlarına maliyyə yükü ilə bağlı geniş narahatlıq yaratdı. Rəsmilər bu tədbirləri iqtisadi dayanıqlılıq üçün zəruri hesab etsələr də, tənqidçilər durğun əməkhaqqı və pensiyalarla bağlı problemlər barədə xəbərdarlıq edirlər.
-
1 yanvar tarixindən etibarən Avropa Rus qazının Ukrayna vasitəsilə müqavilə əsasında nəqlini dayandırıb. Kiyev, “təcavüzkar ölkənin” qazının öz ərazisindən keçidi ilə bağlı müqavilələri uzatmayacağını bəyan etdi. Bu qərar, Ukraynada müharibədən əvvəl qitənin qaz idxalının təxminən 50%-ni təşkil edən Rusiya enerjisindən asılılığını azaltmaqda Avropanın səyləri üçün mühüm bir mərhələni ifadə edir.
-
Tarif Şurası qeydiyyata alınmış dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satış üzrə maksimum qiymətlərinin tənzimlənməsinə dair qərar qəbul edib. Yeni qiymət məhdudiyyətləri 2 yanvar 2025-ci ildən qüvvəyə minir.
Rəy yaz