İran-Azərbaycan: Xəzərdə çirkli müharibə
İran Xəzərin ekologiyasını pozduğuna görə Azərbaycanın cərimələnməsini istəyir, deyə İİR Ətraf Mühitin Qorunması Təşkilatının (ƏMQT) dəniz departamentinin rəis müavini Əbdül Rza Karbasi bildirib. Bu barədə İranın "Payvand" nəşri məlumat verir.
Karbasi qeyd edib ki, Azərbaycan tərəfi Xəzərin təmizlənməsi üzrə iş görmür, neft hasil edən zaman köhnə avadanlıqlardan istifadə edir. Onun sözlərinə görə, Tehran dənizin təmizlənməsi üzrə xərcləri müəyyən edəndən sonra məbləği cərimə kimi ödəmək üçün XİN bu məlumatı Azərbaycan hakimiyyətinə göndərəcək.
"Payvand" yazır ki, ƏMQT təmsilçisinin bəyanatı qurumun hesabatına asaslanır. Orada Gilan vilayətinin sahil rayonlarında tədqiqatların nəticəsi əksini tapıb. Sənəddə peykdən çəkilişlər yer alır. Orada 110 km uzunluğunda neft ləkələri görünür. O, Azərbaycan tərəfdən İİR sahilinə uzanır.
Son illər ekspertlər Xəzərin ekologiyası problemini dəfələrlə qaldırıblar. Bu ilin əvvəlində Xəzərin Ekologiyası İnstitutunun rəhbəri Rza Purqulam (Reza Pourgholam) bəyan edib ki, dənizin sənaye və neft çirklənməsi kritik həddə çatıb.
Onun məlumatına görə, neft yataqlarının işlənməsi və tankerlərin hərəkəti ildə dənizə 122 min ton təhlükəli maddə atılması ilə nəticələnir. Purqulam bildirib ki, İran dənizin çirklənməsi üçün məsuliyyət daşımır, oraya yalnız kənd təsərrüfatı tullantıları (gübrələr və pestisid) atır.
İran ekspertinə görə, dənizi daha çox Rusiya, Qazaxıstan və Azərbaycan çirkləndirir – şelfdə neft hasilatının çoxu bu ölkələrin payına düşür, deyə lenta.ru bildirir.
Azərbaycanın Ekologiya Nazirliyi isə İranı Xəzəri çirkləndirməkdə ittiham edib. Qurumun rəsmi məlumatına görə, hər il İİR Xəzərə 291,25 ton pestisid (zəhərli maddə), 39,1 min ton nitrat və 20,93 min ton fosforlu birləşmə, Azərbaycan isə müvafiq olaraq 1,75 ton, 25,9 min ton və 1,4 min ton tullantı atır. --12А—
-
- Siyasət
- 27 Avqust 2012 14:09
-
- İqtisadiyyat
- 27 Avqust 2012 14:36
İqtisadiyyat
-
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev bazar ertəsi günü sosial rifahın yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş sərəncam imzalayıb. Sərəncama əsasən, ölkədə minimum aylıq əməkhaqqı 1 yanvar 2025-ci ildən etibarən 400 manat (235 ABŞ dolları) müəyyən edilib.
-
Türkiyə şirkətləri YDA və ASFAT Qazaxıstanın Kurık limanı yaxınlığında gəmiqayırma zavodu tikməyi planlaşdırır. Bu təşəbbüs Qazaxıstanın daxili donanma çatışmazlığını həll etmək məqsədini daşıyır. Qazaxıstanın Nəqliyyat Naziri Marat Karabayev bu barədə bazar ertəsi parlament sessiyasında məlumat verib. Layihə, Qazaxıstanın dəniz imkanlarını və logistika infrastrukturunu gücləndirmək ambisiyalarını vurğulayır.
-
Qazaxıstanın Nəqliyyat Naziri Marat Karabayev ölkənin Avrasiyada aparıcı nəqliyyat və logistika mərkəzinə çevrilməsi üçün cəsarətli yol xəritəsini təqdim etdi. Bazar ertəsi parlamentdə çıxış edən Karabayev, Şərq-Qərb və Şimal-Cənub dəhlizləri arasında illik 1 trilyon dollarlıq yük axınından pay almaq strategiyalarını ətraflı izah etdi.
-
ASCO-ya məxsus təmir olunmuş “Şahdağ” bərəsi Azərbaycan-Kazaxıstan marşrutu üzrə fəaliyyətini bərpa edərək Xəzər dənizinin hər iki tərəfindəki limanlarda yük maşınlarının sıxlığını azaltmağı hədəfləyir.
Rəy yaz