Müasir dünyada Azərbaycan kinosuna yeni baxışlar
Azərbaycan kinosunun yeni dalğası yaranır, yerli kinematoqrafçılar müasir həyatın, müharibənin və ailənin çətinliklərini yeni perspektivlər vasitəsilə araşdırırlar. Oktyabrın 22-də Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqı "Nizami" Kino Mərkəzində "Yeni nəsil, yeni nəfəs, yeni nəzər" adlı xüsusi tədbir keçirib. Bu musiqili film- hadisədə dörd rejissorun - Azər Quliyev, Daniel Quliyev, Teymur Qəmbərov və Novruz Hikmətin əsərləri nümayiş etdirilib. Onların hər biri ekrana unikal hekayələr gətirib, üç film isə müharibənin milli psixikaya davamlı təsirini əks etdirib.
Ən çox gözlənilən nümayişlərin arasında Azər Quliyevin "İkinci planetin qırmızı rəngi" - Musa adlı adamın və münaqişə fonunda onun özünüdərk yolunun 13 dəqiqəlik araşdırması olub. Film qırmızı rəngdən iztirab, möhkəmlik və mümkün azadlığın simvolik motivi kimi istifadə edərək Musanın keçmişini və gələcəyini bir-birinə bağlayır. Tematik vasitə kimi rəng seçimi abstrakt obrazların emosional dərinliyi necə artıra biləcəyinə diqqəti çəkərək auditoriyanı cəlb edib.
Daniel Quliyevin “Uzaq” filmi mövzu ilə bağlı kəskin təzad təqdim edir. Bu 20 dəqiqəlik dram ailə dinamikasına, əsasən tamamilə müxtəlif xarakterli iki qardaş arasındakı münasibətlərə yönəlib. Filmdə hadisələr müharibənin olmadığı evdə baş verir və qardaşlıq münasibətlərinə məhrəm baxış təqdim edir, həm gərginliyi, həm də onları bir-birinə bağlayan ümumi əlaqələri əhatə edir. Film irəlilədikcə tamaşaçılar ailə həyatının sakit çətinliklərini vurğulayan incə emosional əhvalata cəlb olunurlar.
Novruz Hikmətin Olena Podolyanko ilə birgə çəkdiyi "Burada sakitlikdir" filmi müharibənin gənc cütlüyə psixoloji təsirini araşdırır. Hadisə sərhəd yaxınlığındakı oteldə baş verir. 15 dəqiqəlik film cütlüyün müharibənin müzakirəsindən qaçmaq cəhdlərini göstərir, lakin onların bu məsələ ilə bağlı fikir ayrılıqları qarşıdurmaya səbəb olur. Şəxsi və siyasi məsələlər arasındakı gərginlik müasir Azərbaycan kinosunda dərin rezonans doğuran mövzudur, çünki münaqişənin izləri münasibətləri və identikliyi formalaşdırmağa davam edir.
Teymur Qəmbarovun "İki gün" filmi Bakıda atasının qəfil yoxa çıxması ilə mübarizə aparan kiçik ailənin həyatını təsvir edir. Film qeyri-müəyyən şəraitində ailəsini saxlamağa çalışan 22 yaşlı Firaya həsr olunub. Sonradan süjetin onun öz ailəsindəki şəxsi hadisəni əks etdirdiyini öyrənən Qəmbərov filmdən yoxluq və möhkəmlik mövzularını araşdırmaq üçün istifadə edir ki, bu da onu dərin şəxsi iş halına gətirir.
Tədbirdə çoxlu yerli sənətçi və kino həvəskarı iştirak edib ki, bu da nümayişlərdən sonra tamaşaçılarla film yaradıcıları arasında qızğın müzakirələrə səbəb olub. Açıq dialoq rejissorlara öz yaradıcılıq proseslərini və onların filmlərini ruhlandıran ideyalarını bölüşməyə şərait yaradıb ki, bu da Azərbaycanda yeni yaranmaqda olan kino cameəsinə nəzər salmağa imkan verib. Beynəlxalq səviyyədə tanınmasına baxmayaraq, bu gənc rejissorların çoxu hələ də yerli auditoriyaya tanış deyil və belə tədbirlər bu boşluğu doldurmaq məqsədi daşıyır.
Belə təşəbbüslər Azərbaycan kino sənayesinin inkişafı üçün çox vacibdir. Bu, yerli rejissorların öz işlərini nümayiş etdirməsi üçün platforma təqdim etməklə yanaşı, həm də kinematoqrafçılar və ictimaiyyət arasında daha dərin əlaqəni təşviq edir. Bir çoxları üçün filmləri xaricdə göstərilən rejissorlarla ünsiyyətdə olmaq imkanı Azərbaycan kinosunun gələcəyinə - yerli səslərin daha çox eşidildiyi və dünya səhnəsində qiymətləndirildiyi yerə nəzər salmağa imkan verir.
-
- Foto sessiyalar
- 24 Oktyabr 2024 23:47
Mədəniyyət
-
Azərbaycan kinosunun çoxdan gözlənilən anı nəhayət gəlib çatdı. Yerli rejissorlar öz yeni əsərlərini təqdim edərək, animasiya, dram və uşaqlıq xəyalları ilə dolu bir qarışığı böyük ekranlara gətirdilər. Nurlan Həsənlinin Erkən Hisslər, Hacı Səfərovun Tərsinə Kölgələr və Məsud Pənahinin animasiya filmi Nərqız maraqla gözlənilən tamaşaçılar tərəfindən həm alqışla, həm də tənqidlə qarşılandı.
-
Tarixdə baş verən hadisələr sadəcə bir rəqəm, tarixi yaddaş olaraq qalmır. Bu hadisələr mədəni yaddaşda da dərin izlər buraxır. Xüsusən sənətçilər hadisələri öz hiss etdikləri, anladıqları formada əsərlərinə köçürdürlər. 20 Yanvar da mədəni yaddaşa köçmüş hadisələrdən biridir. Müasir dövr yaradıcılığında nisbətən az işlənən mövzu olsa da heç vaxt öz aktuallığını itirmir. Bu tarixi yaddaş necə göstərilməlidir? İncəsənətdə necə öz əksini tapır?
-
Yanvarın 16-da nüfuzlu Gazelli Art House Elnarə Nəsirlinin irimiqyaslı “Meşənin Pıçıltısı – Səsin Sehri” adlı sərgisinin ikinci qapalı təqdimatına yenidən qapılarını açdı. Azərbaycanlı rəssamın bu sərgisi müxtəlif ölkələrin diplomatları, səfirlik nümayəndələri və xüsusi dəvətli qonaqlar tərəfindən böyük maraqla qarşılandı. Tədbir sərginin mədəniyyətlərarası və ekoloji əhəmiyyətini bir daha vurğuladı.
-
Hər il yanvarın 13-də Litva xalqı 1991-ci ildə müstəqillik uğrunda həyatlarını qurban vermiş qəhrəmanlarını anaraq Azadlıq Müdafiəçiləri Gününü qeyd edir. Bu mühüm tarix, Litva tarixində azadlıq iradəsinin Sovet təzyiqləri üzərində qələbə çaldığı dönüş nöqtəsini simvolizə edir. Həmin gün 14 nəfər həlak oldu, yüzlərlə insan yaralandı, lakin azadlıq arzusu heç vaxt sarsılmadı. Azadlıq Müdafiəçiləri Günü, Litva xalqının keçmişinə nəzər saldığı və azadlığın həqiqi qiymətini dərk etdiyi bir gündür.
Rəy yaz