Müasir dünyada Azərbaycan kinosuna yeni baxışlar
Azərbaycan kinosunun yeni dalğası yaranır, yerli kinematoqrafçılar müasir həyatın, müharibənin və ailənin çətinliklərini yeni perspektivlər vasitəsilə araşdırırlar. Oktyabrın 22-də Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqı "Nizami" Kino Mərkəzində "Yeni nəsil, yeni nəfəs, yeni nəzər" adlı xüsusi tədbir keçirib. Bu musiqili film- hadisədə dörd rejissorun - Azər Quliyev, Daniel Quliyev, Teymur Qəmbərov və Novruz Hikmətin əsərləri nümayiş etdirilib. Onların hər biri ekrana unikal hekayələr gətirib, üç film isə müharibənin milli psixikaya davamlı təsirini əks etdirib.
Ən çox gözlənilən nümayişlərin arasında Azər Quliyevin "İkinci planetin qırmızı rəngi" - Musa adlı adamın və münaqişə fonunda onun özünüdərk yolunun 13 dəqiqəlik araşdırması olub. Film qırmızı rəngdən iztirab, möhkəmlik və mümkün azadlığın simvolik motivi kimi istifadə edərək Musanın keçmişini və gələcəyini bir-birinə bağlayır. Tematik vasitə kimi rəng seçimi abstrakt obrazların emosional dərinliyi necə artıra biləcəyinə diqqəti çəkərək auditoriyanı cəlb edib.
Daniel Quliyevin “Uzaq” filmi mövzu ilə bağlı kəskin təzad təqdim edir. Bu 20 dəqiqəlik dram ailə dinamikasına, əsasən tamamilə müxtəlif xarakterli iki qardaş arasındakı münasibətlərə yönəlib. Filmdə hadisələr müharibənin olmadığı evdə baş verir və qardaşlıq münasibətlərinə məhrəm baxış təqdim edir, həm gərginliyi, həm də onları bir-birinə bağlayan ümumi əlaqələri əhatə edir. Film irəlilədikcə tamaşaçılar ailə həyatının sakit çətinliklərini vurğulayan incə emosional əhvalata cəlb olunurlar.
Novruz Hikmətin Olena Podolyanko ilə birgə çəkdiyi "Burada sakitlikdir" filmi müharibənin gənc cütlüyə psixoloji təsirini araşdırır. Hadisə sərhəd yaxınlığındakı oteldə baş verir. 15 dəqiqəlik film cütlüyün müharibənin müzakirəsindən qaçmaq cəhdlərini göstərir, lakin onların bu məsələ ilə bağlı fikir ayrılıqları qarşıdurmaya səbəb olur. Şəxsi və siyasi məsələlər arasındakı gərginlik müasir Azərbaycan kinosunda dərin rezonans doğuran mövzudur, çünki münaqişənin izləri münasibətləri və identikliyi formalaşdırmağa davam edir.
Teymur Qəmbarovun "İki gün" filmi Bakıda atasının qəfil yoxa çıxması ilə mübarizə aparan kiçik ailənin həyatını təsvir edir. Film qeyri-müəyyən şəraitində ailəsini saxlamağa çalışan 22 yaşlı Firaya həsr olunub. Sonradan süjetin onun öz ailəsindəki şəxsi hadisəni əks etdirdiyini öyrənən Qəmbərov filmdən yoxluq və möhkəmlik mövzularını araşdırmaq üçün istifadə edir ki, bu da onu dərin şəxsi iş halına gətirir.
Tədbirdə çoxlu yerli sənətçi və kino həvəskarı iştirak edib ki, bu da nümayişlərdən sonra tamaşaçılarla film yaradıcıları arasında qızğın müzakirələrə səbəb olub. Açıq dialoq rejissorlara öz yaradıcılıq proseslərini və onların filmlərini ruhlandıran ideyalarını bölüşməyə şərait yaradıb ki, bu da Azərbaycanda yeni yaranmaqda olan kino cameəsinə nəzər salmağa imkan verib. Beynəlxalq səviyyədə tanınmasına baxmayaraq, bu gənc rejissorların çoxu hələ də yerli auditoriyaya tanış deyil və belə tədbirlər bu boşluğu doldurmaq məqsədi daşıyır.
Belə təşəbbüslər Azərbaycan kino sənayesinin inkişafı üçün çox vacibdir. Bu, yerli rejissorların öz işlərini nümayiş etdirməsi üçün platforma təqdim etməklə yanaşı, həm də kinematoqrafçılar və ictimaiyyət arasında daha dərin əlaqəni təşviq edir. Bir çoxları üçün filmləri xaricdə göstərilən rejissorlarla ünsiyyətdə olmaq imkanı Azərbaycan kinosunun gələcəyinə - yerli səslərin daha çox eşidildiyi və dünya səhnəsində qiymətləndirildiyi yerə nəzər salmağa imkan verir.
-
- Foto sessiyalar
- 24 Oktyabr 2024 23:47
Mədəniyyət
-
Bakının hərəkətli küçələrində, dəbin şəhərin siluetləri qədər dinamik olduğu bir mühitdə, sakit bir inqilab baş verir. Azərbaycanın tullantıların idarə edilməsində əldə etdiyi uğurlara baxmayaraq, geyim və tekstil tullantıları məsələsi ətraf mühitin inkişafına kölgə salmaqda davam edir. Təkcə 2023-cü ildə ölkədə 2,7 milyon ton bərk məişət tullantısı yaranıb. Bu rəqəm atılan geyimlərin artan miqyasını gizlətsə də, qlobal trendlərlə bənzərlikləri nəzərə çarpır. ABŞ-da hər il təxminən 17 milyon ton geyim tullantıya atılır, Avropa İttifaqında isə bu rəqəm 5,8 milyon tona çatır. Proqnozlara əsasən, sürətli dəbin inkişafı ilə bu göstərici 2050-ci ilə qədər 175 milyon tona qədər yüksələ bilər.
-
Azərbaycanda ianə mədəniyyəti zəngin tarixi keçmişə malik olsa da, müasir dövrdə bu ənənənin qarşılaşdığı problemlər də az deyil. İanələrin hədəf auditoriyaya çatması ilə bağlı şəffaflıq məsələləri, insanların inamının azalması və davamlı dəstək mexanizmlərinin olmaması bu sahədə əsas problemlərdən biridir. Həmçinin, ianə mədəniyyətinin təbliğatının zəif olması cəmiyyətin daha geniş təbəqələrində bu anlayışın inkişafına mane olur. İanələrin sosial təsirini artırmaq üçün həm maarifləndirmə, həm də müasir həllər vacibdir.
-
Soyuq bir dekabr həftəsonunda, Bakının mərkəzində yerləşən Passage1901 məkanı yaradıcılıq, ticarət və icma ruhunun canlandığı bir məkan oldu. Yerli brendləri, sənətkarları və kiçik biznesləri dəstəkləməyə həsr olunmuş “Bizimkilər” Festivalı 14-15 dekabr tarixlərində uzun fasilədən sonra yenidən baş tutdu. İki gün davam edən yenilikçi proqramla festival bir daha sənət ifadəsi, yerli sahibkarlıq və xeyriyyəçilik üçün canlı bir platforma olduğunu sübut etdi.
-
Azərbaycanın ən sevilən sənət xadimlərindən birinə rəngarəng hörmət əlaməti olaraq, Mədəniyyət üzrə Elmi-Metodiki və İxtisasartırma Mərkəzi (MEMİM), Azərbaycan Dövlət Rəsm Qalereyası və Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının birgə təşkilatçılığı ilə 13 dekabr 2024-cü il tarixində “Tablolarda Nağıllar” adlı sərgi-müsabiqəyə yekun vurdu. Bu tədbir, Xalq rəssamı Səttar Bəhlulzadənin nəsilləri ilhamlandırmağa davam edən ölməz yaradıcılığını qeyd etmək məqsədilə təşkil olunmuşdu.
Rəy yaz