Yeni hekayələr, yeni istedadlar: "Məhkəmə" filmi və kino yaratma prosesinin gizli təbəqələri

Kino həmişə həyatın mürəkkəbliyini əks etdirən bir güzgü olub və bəzən ən dərin həqiqətləri üzə çıxaran səssiz bir şahid rolunu oynayıb. 25 dekabrda Bakının Nizami Kino Mərkəzində hekayə anlatımı və yaradıcılığın möhtəşəm bir bayramı keçirildi. Azərbaycan Kino İttifaqının təşkil etdiyi bu tədbir, “Ağ qara hərflərin rəngli yuxuları” layihəsinin final mərhələsini qeyd etdi və Rövşən İsaxın rejissorluğu ilə hazırlanmış Məhkəmə adlı qısametrajlı bədii film nümayiş etdirildi. Bu gecə sadəcə bir film premyerası deyil, həm də öyrənmə və yaradıcı əməkdaşlıq yolunda böyük bir nailiyyətin təntənəsi idi.

İnam və səbr səyahəti

Layihənin ideya müəllifi Rövşən İsax, gənc iştirakçıların əvvəlcə özlərindən əmin olmadıqlarını və filmi uğurla tamamlayıb-tamamlamayacaqları ilə bağlı tərəddüdlər yaşadıqlarını etiraf etdi. Qəbələdə çəkiliş zamanı yolların bağlanması və otellərin fəaliyyət göstərməməsi böyük bir maneə yaratdı. Bu vəziyyətdə Soliton şirkətinin dəstəyi həyati əhəmiyyət kəsb etdi; onlar üçün otellər təmin edildi və bu, çəkiliş prosesinin problemsiz davam etməsinə imkan verdi. Bu dözümlülük və resursların düzgün idarə olunması filmin həm hekayəsinə, həm də istehsalına güclü təsir göstərdi.

Günahın səssiz nəfəsi

Məhkəmə qorxunc bir səhnə ilə başlayır: qaranlıq yol, səhv bir addım və ani diqqətsizlik nəticəsində həyatı dəyişən bir an. Qəhrəman, şok vəziyyətində evinə qayıdır, amma günahın yükü onunla birgədir. Onun daxilində iki səs toqquşur: biri deyir ki, “Gizlən, heç kim bilməyəcək”, digəri isə “Həqiqəti söylə, adamı xilas et”. Bu daxili münaqişə fonunda qəhrəman ani bir xəbər alır: 9 ildən sonra ata olduğunu öyrənir. Bir həyat sona çatır, digəri başlayır. O, hər şeyi arxada qoyaraq Bakıya tələsir. Lakin bu yeni sevinc köhnə günahları susdura bilərmi?

Taleyin qaçılmaz döngüsü

Qəhrəmanın səyahəti keçmişlə yenidən toqquşur. Asmasının sıxıntısı onu maşından endirir, lakin o, öz keçmişinin yeni versiyasını yaşayır – bu dəfə vurulan özü olur. Möhtəşəm bir süjet çevrəsi ilə, bu səslərin əslində onun daxili vicdanının təcəssümü olduğu ortaya çıxır. Günah bağışlanma tələb edir, qorxu isə qaçışı təklif edir. Hekayə bir döngü kimi təkrarlanır və izləyiciyə dərin bir həqiqəti çatdırır: heç kim taleyindən qaça bilməz, çünki vicdan həmişə bizi izləyir.

Kameranın görünməyən tərəfləri

Tədbir çərçivəsində iştirakçı İzzətxanım Cabarlının hazırladığı və Məhkəmə filminin yaradılması prosesini əks etdirən sənədli film də nümayiş olundu. Bu sənədli kadrlar vasitəsilə tamaşaçılar ssenarinin yazılmasından tutmuş gərgin müzakirələrə və çəkiliş çətinliklərinə qədər prosesin bütün detalları ilə tanış oldular.

Azərbaycan kinosunda yeni səslərin yetişdirilməsi

Layihədə iştirak edənlərin əksəriyyəti fərqli peşələrdən olsa da, kino sahəsinə böyük maraq göstərirdi. Bu kimi layihələr təkcə gənc rejissorların və aktyorların potensialını üzə çıxarmaqla qalmır, həm də yerli kino sənayesinin inkişafına mühüm töhfə verir. Bu təşəbbüslər gənc istedadları öz bacarıqlarını inkişaf etdirməyə və gələcəkdə daha yaradıcı, yüksək keyfiyyətli filmlər yaratmağa həvəsləndirir.

Filmin sonunda məlum oldu ki, Məhkəmə sadəcə bir ekran əsəri deyil. O, səbir, əməkdaşlıq və hekayə anlatımının transformativ gücünün təsdiqi idi. İnsan zəifliyi və dözümlülüyünü araşdıraraq, bu layihə Azərbaycan kinosunun daha parlaq gələcəyi üçün yol açdı.

 

Rəy yaz

Mədəniyyət

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti