Mətbuat Şurası prezidentin sözlərinə reaksiya verməyə �cəsarətlənib�

Bakı/ 18.10.19/Turan: Mətbuat Şurası bugünkü iclasında hakimiyyət nümayəndələrinin bir-birini şantaj etmək üçün KİV-dən istifadə etmələri barədə prezident İlham Əliyevin tənqidini müzakirə edib.

"Media məkanımızdakı mənfi tendensiyalardan biri ayrı-ayrı şəxslərin sırf təmənnalı münasibətdən irəli gələn, şantaj məqsədilə yaratdıqları informasiya saytları ilə əlaqədardır. Belələri bir qayda olaraq konkret hədəf seçir və onunla bağlı həqiqətəuyğun olmayan, uydurma fikirləri, mülahizələri yayır", - MŞ-nin məlumatında deyilir.

"Bir çox hallarda özləri kimi cəmiyyətdə tanınmayan media vasitələrinin şəbəkəsində təmsil olunurlar. Nəticə etibarilə bir tənqid hədəfi barədə bəzən on-on beş saytda material yer alır. Beləliklə, məsələnin ictimailəşdiyinə dair rəy formalaşdırılır ki, bu isə barəsində yazılan şəxsdə qorxu və çaşqınlıq yaratmaq məqsədi güdür.

MŞ İdarə Heyətinin üzvləri vəziyyətdən çıxmaq üçün təkliflər irəli sürüblər.

İdarə Heyətinin üzvləri hesab edir ki, mediadan sui-istifadə meyllərinə qarşı mübarizədə yalnız ictimai qınaqla kifayətlənmək effektiv nəticə vermir.

"Bu baxımdan Mətbuat Şurası haqqında ayrıca qanuna ehtiyacın olması önə çəkilib. Belə bir qanun həm imkan verəcək ki, Şuranın texniki imkanları genişlənsin, həm medianın özünütənzimləmə qurumu strukturu daha çevik fəaliyyət göstərsin, həm də adekvat məsuliyyət növlərinin seçilməsi ilə bu sahədə düzən yaradılsın. Bu, prezident İlham Əliyevin iqtisadi müşavirədəki çıxışında səsləndirdiyi neqativ halların aradan qaldırılmasında həlledici rol oynayacaq", - MŞ bildirib.

İclasda diffamasiya məsələsinə media məkanındakı məsuliyyətin artırılması baxımından mühüm qanunvericilik təşəbbüsü kimi yanaşılıb.

"Diffamasiyanın dekriminallaşdırılması və bununla əlaqədar ayrıca qanunun mövcudluğu həm də medianın yol verdiyi nöqsana, qeyri-peşəkarlıq hallarına qarşı adekvat mülki cəza tədbirinin seçilməsini rəhbər tutur" (bununla MŞ sədri Əflatun Amaşovun nə demək istədiyi aydın olmur, bəlkə özü də bilmir -red.)

Sonra MŞ reklam vasitəsilə İnternet medianın maliyyə bazasının möhkəmləndirilməsinin vacibliyini bildirib. O, dövlət qurumlarına məxsus elan və reklamların KİV-lərdə bölünməsi ilə bağlı xarici təcrübədən istifadənin vacibliyinə toxunub. -03D-

Rəy yaz

Cəmiyyət

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti