azertag.az

azertag.az

Azərbaycan, Türkiyə, Özbəkistan, Qırğızıstan, Tacikistan, Çin və Avstriyanın dəmir yolu idarələrinin rəhbərləri “Avrasiya Nəqliyyat Marşrutu” Beynəlxalq Assosiasiyasının yaradılmasına dair protokol imzalayıblar. Məsləhət iclasında rəsmiləşdirilən bu razılaşma, genişlənməkdə olan Avrasiya logistika şəbəkəsində əməkdaşlığın gücləndirilməsi yolunda mühüm bir addımdır.

İclas zamanı assosiasiyanın strukturu ilə bağlı əsas məqamlar, işçi qruplarının yaradılması, rəqəmsallaşma, kommersiya strategiyaları, logistika xidmətləri və infrastrukturun inkişafı kimi məsələlər müzakirə olundu. Nümayəndələr normativ hüquqi çərçivələr və nəqliyyat marşrutunun təşviqində marketinq və kommunikasiya roluna dair fikir mübadiləsi apardılar. Bu təşəbbüs, Çindən Avropaya doğru yük axınlarının artdığı və önümüzdəki illərdə daha da artacağı proqnozlaşdırılan bir dövrdə, qlobal logistika sahəsindəki sürətli dəyişikliklərlə eyni vaxta təsadüf edir.

“Azerbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri Rövşən Rüstəmov dəmir yolu ilə yük daşımalarının illik artımını vurğulayaraq, son illərdə bu sahədə qlobal səviyyədə təxminən 5%-lik bir genişlənmənin qeydə alındığını qeyd etdi. O, bu tendensiyanın davam edəcəyini, qlobal dəmir yolu yük daşımalarının bazar dəyərinin illik 300 milyard dollara yaxınlaşdığını vurğuladı. Araşdırma qruplarının proqnozlarına görə, 2025-ci ilədək dəmir yolu ilə yük dövriyyəsi 12 trilyon ton-kilometrə, 2050-ci ilə qədər isə 28 trilyon ton-kilometrə çatacaq.

Bu artımın əsas hissələrindən biri Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu marşrutudur ki, artıq Çindən gələn yüklərin daşınması üçün seçilib. Rüstəmov ilin sonuna qədər Çindən Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (Orta Dəhliz) vasitəsilə 300 konteyner blok qatarının göndəriləcəyini açıqladı. "Mart ayında, ilk konteyner qatarı Çinin Şian limanından cəmi 11 gün ərzində Bakıya çatdırıldı. Orta hesabla, bu blok qatarları Çindən Azərbaycana 8-10 günə, Gürcüstan limanlarına isə 12 günə çatdırılır. İlin sonuna qədər təxminən 420 min ton yük həcminə ekvivalent olan 300 konteyner blok qatarı göndərilməsi planlaşdırılır," deyə Rüstəmov bildirdi.

Açıq dənizə birbaşa çıxışı olmasa da, Azərbaycan beynəlxalq nəqliyyat qovşağı kimi öz mövqeyini möhkəmləndirir və Asiya ilə Avropa arasında körpülər qurmağa sərmayə qoyaraq, qonşuları ilə geniş dəmir yolu şəbəkəsi yaratmışdır. Azərbaycan yalnız Orta Dəhlizi inkişaf etdirməklə kifayətlənmir, həm də İran vasitəsilə Bakı-Naxçıvan-Qars dəmir yolu layihələrini irəlilədərək ölkənin tranzit potensialını əhəmiyyətli dərəcədə artırmağa çalışır. Bundan əlavə, Rüstəmov Şimal-Cənub Dəhlizinin genişləndirilməsinin Azərbaycanın logistik təsirini artıracağını qeyd etdi.

Çin-Qırğızıstan-Özbəkistan dəmir yolu xətti də regionda yeni logistik yollar açmaq və Tacikistan, Türkmənistan, Əfqanıstan və Pakistan kimi ölkələri qlobal bazarlara bağlamaq imkanları yaradır. Rüstəmov həmçinin Orta Dəhlizin yeni yaranmaqda olan Transəfqan marşrutu ilə birləşdirilməsi perspektivlərinə toxundu, bu da Asiya ilə Avropa arasında daha geniş əlaqə imkanları yaradır.

Rüstəmov Prezident İlham Əliyevin Azərbaycanın Çin “Bir Kəmər, Bir Yol” təşəbbüsündəki rolunu dəstəklədiyini də vurğuladı. “Bu təşəbbüsün aydın davamı olaraq, ölkəmiz tərəfdaş dövlətlər və onların dəmir yolu idarələri ilə əməkdaşlıq çərçivəsində Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin inkişafı istiqamətində əhəmiyyətli addımlar atmışdır,” deyə Rüstəmov yekunlaşdırdı.

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti