Brifinq Azərbaycanın quru nəqliyyatı sektorunda strateji planlaşdırmanın zəif olduğunu üzə çıxardı

Brifinq Azərbaycanın quru nəqliyyatı sektorunda strateji planlaşdırmanın zəif olduğunu üzə çıxardı

Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyatı Agentliyinin (AYNA) və Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin nümayəndələrinin iştirakı ilə qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı keçirilən brifinqdə Azərbaycanın yerüstü nəqliyyatı sektorunda strateji planlaşdırma sahəsində zəif cəhətlər müəyyən edilib.

AYNA-nın İdarə Heyətinin sədri Anar Rzayev Qarabağ regionunda Şuşa, Laçın və Xankəndi şəhərləri üçün nəqliyyat sisteminin inkişafı istiqamətində görülən işlər barədə məlumat verib. “Qarabağda həm şəhərlərarası, həm də şəhərdaxili sərnişindaşımanın həyata keçirilməsi istiqamətində işlər aparılır. Biz artıq Bərdə-Xankəndi və Bakı-Laçın daxil olmaqla marşrutlar üzrə müsabiqə elan etmişik”, - Rzayev bildirib.

Rzayev əlavə edib ki, “Böyük Qayıdış” təşəbbüsü çərçivəsində tətbiq edilən yeniliklər azad edilmiş ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun və vətəndaşlara göstərilən xidmətlərin yaxşılaşdırılmasına yönəlib.

Hazırda fəaliyyət göstərən marşrutlara Bakı-Şuşa, Bakı-Ağdam, Bərdə-Ağdam, Əhmədbəyli (Füzuli)-Şuşa, Tərtər şəhəri-Talış kəndi, Horadiz (Füzuli)-Ağalı (Zəngilan), Horadiz (Füzuli)-Hadrut (Xocavənd) və Horadiz (Füzuli)-Laçın daxildir.

Lakin brifinq Bakının nəqliyyat vəziyyətində ciddi problemləri də üzə çıxarıb. Rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat nazirinin müavini Rəhman Hümmətov bildirib ki, yeni qaydaların tətbiqindən sonra paytaxtda taksilərin sayı iki dəfə azalıb.

“Əvvəllər Bakıda 65-70 min taksi işləyirdi. İndi onlar 35 minə yaxındır. Bu rəqəm elektron sistem vasitəsilə əldə edilib. Taksi sahəsində tənzimləmə davam edəcək”, - deyə Hümmətov bildirib.

Rzayevin sözlərinə görə, Azərbaycanda 11 fiziki və hüquqi şəxs taksi xidməti sahəsində fəaliyyət göstərmək üçün icazə alıb.

Bu günə kimi 9001 taksi fəaliyyəti üçün icazə verilib ki, onlardan 8954-ü fərdi sahibkarlara, 47-si isə hüquqi şəxslərə verilib. Bundan əlavə, 11 854 avtonəqliyyat vasitəsi buraxılış vərəqəsi alıb ki, onlardan 11 171-i fərdi sahibkarlara, 683-ü isə hüquqi şəxslərə verilib.

Bu avtomobillərin 71%-i 2009-2015-ci illər, 29%-i isə 2016-2024-cü illər arasında istehsal edilib. Bu, hökumətin nəqliyyat vasitələrinin istehsal tarixinin səkkiz ildən çox olmamaq tələbindən kənara çıxdığını göstərir.

Hümmətov, həmçinin 160 elektrik avtobusunun istismara verilməsi və 200 şərti avtobusun xidmətə qaytarılması ilə əlaqədar “BakuBus” MMC-yə 1000 D kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi olan sürücüyə təcili ehtiyac olduğunu vurğulayıb.

“Belə sayda ixtisaslı sürücülərin olmaması AYNA-da və nazirlikdə strateji planlaşdırmanın çatışmazlıqlarını göstərir”, – Turan qeyd edib.

Dayanacaq infrastrukturuna gəlincə, Hümmətov qeyd edib ki, Bakıda 19 minə yaxın parkinq yeri təşkil olunub. Qanunsuz parkinqləri təşkil edən fiziki və hüquqi şəxslərə qarşı maliyyə sanksiyaları nəzərdə tutulur. Dayanacaq üçün nağd pul ödəmək də qanunsuzdur”, - deyə o vurğulayıb.

Bu səylərə baxmayaraq, Bakıda yeni parkinq qaydaları mübahisələrə səbəb olub. İndi sürücülərdən parkinq üçün istifadə edilən hər SMS-ə görə 10 qəpik əlavə rüsum alınır. Sürücülərdən biri məyus olduğunu bildirib: “Əvvəllər SMS göndərəndə balans azalmırdı, indi isə 10 qəpik tutulur”.

Tənqidçilər deyirlər ki, yeni parkinq qaydaları tıxacları həll etməkdən daha çox gəlir əldə etməyə yönəlib.

Onlar parkinq qiymətlərinə daha çevik və differensial yanaşmaya və şəhərin nəqliyyat problemlərini həqiqətən asanlaşdırmaq üçün parkinq sahəsinin idarə edilməsində daha çox ardıcıllığa çağırırlar.

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti