Qazaxıstan Transxəzər marşrutu üzrə neft tədarükünü artıracaq
Qazaxıstan Transxəzər marşrutu üzrə neft tədarükünü artıracaq
Qazaxıstan Transxəzər marşrutu üzrə neft tədarükünü artırmaq, yaxın iki il ərzində nəql olunan həcmi 3 milyon tona çatdırmaq niyyətindədir.
2023-cü ildə Transxəzər marşrutu ilə 1 milyon ton neftin nəql edilib, 2024-cü ildə onun 1,5 milyon tona çatdırılması nəzərdə tutulur. Qazaxıstan prezidenti Qasım-Jomart Tokayev bundan əvvəl 2022-ci ildə Transxəzər dəhlizi ilə neft nəqlinin artırılması barədə göstəriş verib və bu, “KazMunayQaz” və Azərbaycan Dövlət Neft Şirkəti (SOCAR) arasında strateji sazişin bağlanmasına səbəb olub. Bu müqavilə “Tengiz” yatağından Bakıya ildə 1,5 milyon ton xammalın göndərilməsini nəzərdə tutur ki, bu da Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəməri ilə sonrakı nəqli asanlaşdırır.
Xalq arasında “Orta Dəhliz” kimi tanınan Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (TBNM) Çin və Avropanı birləşdirən əsas multimodal nəqliyyat arteriyasıdır. Rusiya və Ukrayna arasında münaqişə nəticəsində yaranan gərginliyin artması fonunda dəhliz iqtisadi sabitliyin təşviqindəki rolu və geosiyasi qeyri-müəyyənlik ehtiyat marşrut kimi ona diqqəti artırıb.
TBNM-in mürəkkəb səyahəti Dostıq və ya Xorqos/Altınkol marşrutları ilə Çindən Qazaxıstana dəmiryol xətti ilə başlayır. Daha sonra dəmiryol ilə Qazaxıstandan keçərək Aktau limanına, sonra isə Xəzər dənizini keçərək Bakı/Ələt limanına çatır. Səyahətini davam etdirən marşrut Azərbaycan və Gürcüstan ərazisindən dəmiryol ilə keçir və Avropaya son mərhələ üçün daha iki variant təklif edir: ya Türkiyə vasitəsilə dəmiryol ilə, ya da Qara dəniz vasitəsilə dəniz yolu ilə.
Mövcud qlobal ssenari TBNM-ə iqtisadi dayanıqlığı artırmaq və geosiyasi qeyri-sabitliyə uyğunlaşa bilən alternativ marşrut kimi xidmət etmək potensialına görə yüksək qiymətləndirilən transkontinental ticarət marşrutu kimi marağın artmasına səbəb olub. Dünya Bankının “Orta Ticarət və Nəqliyyat Dəhlizi” araşdırmasına əsasən, TBNM ticarət və iqtisadi baxımdan Azərbaycan, Gürcüstan və Qazaxıstan üçün ticarət marşrutlarının şaxələndirilməsi və nəqliyyat əlçatanlığının cəhətdən maraqlıdır.
Dünya Bankının analitikləri bildirirlər ki, əməliyyat səmərəliliyinin artırılsa, Orta Dəhliz 2030-cu ilə qədər Xəzər dənizi ilə yük daşımalarını üç dəfə artıraraq 2021-ci il səviyyəsi ilə müqayisədə təqribən 11 milyon tona çatdıra bilər. Qeyd edək ki, bu daşıma həcminin təxminən 4 milyon tonunun konteyner daşımalarına artan tələbat hesabına təmin ediləcəyi gözlənilir. TBNM ildə 10 milyon tona qədər yük daşımaq potensialına malikdir və bu logistik gücün əhəmiyyətli hissəsi 200 min tona çatan konteyner daşımalarının payına düşür.
İqtisadiyyat
-
lakin Putin Zelenskinin mövqeyinə görə bunun "demək olar ki, mümkün olmadığını" deyir Slovakiyanın Baş naziri Robert Fico bazar günü Moskvanı enerji məsələlərini müzakirə etmək üçün ziyarət etdi və 2022-ci ildə Rusiyanın Ukraynaya müdaxiləsindən sonra Vladimir Putinlə danışıqlar aparan üçüncü Aİ ölkəsi lideri oldu. Əvvəlki ziyarətlərə 2022-ci ilin aprelində Avstriyanın kansleri Karl Nehammer və 2024-cü ilin iyulunda Macarıstanın Baş naziri Viktor Orban daxildir. Slovakiya həmçinin NATO üzvüdür.
-
Ətraf mühit, sosial və korporativ idarəetmə (ESG) prinsipləri müasir biznes təcrübələrində transformasiyaedici bir güc olaraq ortaya çıxıb və müxtəlif sahələrdə prioritetləri yenidən formalaşdırıb. Bu, bazar ertəsi Bakıda keçirilən “Əmək münasibətləri, əməyin mühafizəsi və insan resursları ekoloji, sosial və korporativ idarəetmə yanaşmasının əsas istiqamətlərindən biri kimi” konfransında Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) İdarə Heyətinin sədri Orxan Məmmədov tərəfindən vurğulanan əsas mövzulardan biri idi.
-
Biznes Mühiti və Beynəlxalq Reytinqlər Komissiyasının İşçi Qrupu tərəfindən hazırlanan və elektrik şəbəkəsinə qoşulma mövzusunda məlumatları əhatə edən qanunvericilik normaları və elektron dövlət xidmətləri ilə bağlı ətraflı icmal dərc edilib.
-
Üçüncü oxunuşda qəbul edilmiş "Vergi Məcəlləsinə Dəyişikliklər Haqqında" qanun layihəsi Azərbaycanda yerli istehsal avtobuslarının satışı və bu nəqliyyat vasitələri üçün ehtiyat hissələrinin təchizatı üzrə vergi güzəştlərini nəzərdə tutur. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Vergi Xidməti məlumat verərək, hökumətin təşəbbüsünün ölkədə biznesin inkişafını dəstəkləmək və vergi yükünü azaltmaq məqsədinə xidmət etdiyini bildirib. Güzəşt 1 yanvar 2025-ci il tarixindən qüvvəyə minəcək və 8 il müddətində qüvvədə qalacaq.
Həbslər, sanksiya çağırışları və mesajlar... – Ərəstun Oruclu ilə gündəm müzakirəsi Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Cəmiyyət,
- 13:08
- 114
Rəy yaz