Vətəndaş cəmiyyəti davamlı nəqliyyat sistemi siyasətinin formalaşması üzrə dialoq tərəfdarıdır
Bu gün Bakıda “Vətəndaş cəmiyyəti davamlı nəqliyyat sistemi siyasətinin formalaşması üzrə dialoq tərəfdarıdır” adlı konfrans keçirilib. Mövzunun aktuallığı paytaxtın ekoloji vəziyyətinə nəqliyyat vasitəsinin təsiri ilə bağlıdır. 2012-ci ildə Bakı atmosferinə 1,1 mln ton zərərli maddə atılıb. Bunun 850 min tonu (75%) avtonəqliyyat vasitələrinin payına düşür.
Son on ildə yol-nəqliyyat infrastrukturu təkmilləşdirilsə də, avtonəqliyyat vasitələrinin ətraf mühitə təsiri azalmır. Görülən tədbirlər avtomobil yollarında gərginliyi azaltmayıb, çünki ictimaiyyətin rəyi nəzərə alınmayıb. «Ecolex» Mərkəzinin mütəxəssisləri belə düşünür.
Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsinin nümayəndəsi Cahangir Qocayev bildirib ki, nəqliyyat problemlərinin həlli heç də hər zaman şəhərsalma imkanlarından asılı olmur: elə massivlər yaranıb ki, mühəndislər nəqliyyatın problemlərinin həlli üçün yeni fikir irəli sürə bilmir. Bu vaxt vətəndaş şüurluluğu sözünü deməlidir. «Avtomobil sükanı arxasına oturan tələbə və ya vətəndaş özünə sual verməlidir: piyada və ya avtobusla getmək daha yaxşı olmazmı? Qocayev hesab edir ki, Bakıda ekoloji təhlükəsiz velosiped, tramvay, trolleybus, elektrik qatarlarından istifadə etmək lazımdır.
Texniki Universitetin professoru Sülhəddin Gözəlov bildirib ki, Bakıda avtonəqliyyat vasitələrinin sıxlığı yüksəkdir: 1 km2-ə 400 avtomobil düşür. Bakının xüsusiyyəti ondan ibarətdir ki, yol-nəqliyyat sistemi ərazinin 8-9%-i tutur. Vəziyyəti mürəkkəbləşdirən odur ki, son illər avtonəqliyyat vasitələrinin artması (2,3 dəfə) əhalinin təbii artımını keçib (11,2%). Avtomobillərin yaş strukturunun dəyişməsi isə müsbət haldır. Hazırda avtomobillərin dörddə birinin yaşı 5-i keçmir. 24,4% 5-10 il arasındadır. Problem ondadır ki, avtomobillərin yarısı ekoloji tələblər cəhətdən istismar vaxtını keçib. Atmosferə çoxlu işlənmiş qaz buraxılmasının səbəbi də budur.
Konfransda müxtəlif təkliflər səslənib: avtomobil sahibliyinə görə vergi tutulması, nəqliyyatın hərəkətinin məhdudlaşdırılması və s. 08C
-
- Siyasət
- 6 Avqust 2013 14:23
-
- İqtisadiyyat
- 6 Avqust 2013 15:05
İqtisadiyyat
-
Dekabrın 21-də Azərbaycan və Rusiya arasında “Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi ilə tranzit yükdaşımaların inkişafı məqsədilə əməkdaşlıq haqqında Saziş imzalanıb.
-
Yüzlərlə yük maşını Qazaxıstanın Kurık limanında ilişərək Azərbaycana bərə ilə keçmək üçün bir neçə gün gözləyir, lada.kz portalı xəbər verir. Bu durğunluq bərələrin azlığı, əlverişsiz hava şəraiti və Rusiyaya qarşı sanksiyaların genişlənməsi səbəbindən marşrutların dəyişdirilməsi ilə əlaqədardır.
-
Müstəqil Sənayeçilər və İş Adamları Dərnəyinin (MÜSİAD) üzvləri son üç il ərzində Azərbaycanın iqtisadiyyatına 61,3 milyon manat sərmayə yatırıb. Bu barədə "MÜSİAD Azərbaycan" İdarə Heyətinin sədri Rəşad Cabirli mətbuat konfransında bildirib.
-
Qlobal iqtisadiyyat davamlı problemlərlə üzləşdiyi bir vaxtda, Çin ilə Azərbaycan arasındakı ticarət azalma tendensiyalarını üstələyərək əhəmiyyətli artım nümayiş etdirib. Azərbaycanın rəsmi statistikasına əsasən, 2023-cü ildə iki ölkə arasındakı ticarət dövriyyəsi 3,1 milyard ABŞ dollarına çatıb. Yalnız 2024-cü ilin ilk on ayında ticarət həcmi illik hesablamada 17,1% artaraq 3,02 milyard ABŞ dollarına yüksəlib və illik ticarət göstəricisinin rekord səviyyəyə çatacağı gözlənilir.
Rəy yaz