Amforalar kimi tanınan ənənəvi iki qulplu keramika qablarından qədim Yunanıstanda ərzaq məhsulları, xüsusilə də şərab saxlamaq və daşımaq üçün geniş istifadə olunurdu. Müasir dövrdə onlara mağazalardan daha çox qəzaya uğramış gəmilərin qalıqları arasında rast gəlmək olar. Lakin son zamanlar dənizin dibində içində şərab olan amforalar yenidən aşkar edilib. Bu dəfə olnar batmış gəmilərdən deyil, Şərqi Avropanın xüsusi şərab evindən tapılıb.
Bir çox şərab evlərində olduğu kimi Xorvatiyada yerləşən Draçidəki Edivoda şərabın saxlanması üçün xüsusi rəf var. Lakin buranın sahibi İvo Seqoviç özünün və həmkarının on ildən artıqdır ki, şərabı Adriatik dənizinin dibində yerləşən rəflərdə saxladığını deyir.
Şərab evinin sahibi İvo Seqoviç, "Biz bunu 20 metr dərinlikdə edirik, çünki buradakı Mali Ston körfəzində il boyu həmin dərinlikdə temperatur 15 dərəcə selsi olur. Bu qırmızı şərabın yaşlanması üçün idealdır."
Serqoviç deyir ki, bu şərablar adi rəfdə saxlanılanlardan daha yaxşı olur.
"Yeganə çatışmayan cəhət qaranlıqdır. Biz şərab suyun altında qaranlıqda saxlamağın yolları barədə düşündük. 20 metr dərinlikdə hələ də işıqlı olur. Beləliklə, amforalardan istifadə ideyası ağlımıza gəldi. Şüşə butulkanı amforanın işərisinə qoyduqda o, işığın şəraba çatmasına maneə törədir."
"Navis Mysterium" və ya "Dənizin Sirri" adlanan şərab yerli üzümlərdən hazırlanır və suyun içərisində təqribən iki il, ümumilikdə 700 gün saxlanılıb. Şərab satışa çıxarılmağa hazır olmaq üçün bu qoruyucu gil amforalarda toplam üç il saxlanılmalıdır.
Somelye Darko Dabiç "Dənizin Sirri" şərabını Dubrovnikdəki restoranda təklif edir və onun Edivo şərab evinin digər şərablarından fərqli xüsusiyyətə malik olduğunu söyləyir.
Darko Dabiç, "Bu iki şərab arasındakı əsas fərq onların yaşlanma səbəbləri ilə bağlıdır. Amforada saxlanılan şərab daha yumşaqdır."
Gələn il Edivo şərab evinin qonaqlaraına işçilərlə birgə sulara dalıb özləri üçün naharlarına uyğun şərab seçmək imkanı veriləcək.
-
- Cəmiyyət
- 2 Oktyabr 2018 13:51
-
- Sual-cavab
- 2 Oktyabr 2018 14:27
Mədəniyyət
-
İqlim dəyişikliyinin təsirləri getdikcə artan bir dünyada, incəsənət gözlənilməz, lakin güclü bir platforma olaraq ortaya çıxaraq ekoloji məsuliyyət barədə məlumatlandırma və müzakirələrə təkan verir. Bu təşəbbüslərdən biri də hazırda Goethe-Institutun dəstəyi ilə Kapellhausda nümayiş olunan “Başqa bir iqlim növü” adlı sərgidir. Bu sərginin zamanlaması təsadüfi deyil və 11-22 noyabr tarixlərində Bakıda keçiriləcək BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Tərəflər Konfransı — COP29 ilə üst-üstə düşür. Sərgi, yerli və beynəlxalq perspektivləri birləşdirərək tamaşaçılara vacib ekoloji məsələlər barədə düşünməyi təklif edir.
-
Şəhərin hərarəti və müasir həyatın səs-küyü arasında, təbiətin də bir səsi olduğunu tez-tez unuduruq. Lakin rəssam Elnarə Nəsirli, "Meşənin Pıçıltısı - Səsin Sehri" adlı son sərgisi ilə təbiətin nəbzini və mesajını bizə xatırlatmaq istəyir. Hazırda "Gazelli Art House"-da nümayiş olunan bu multidisiplinar sərgi izləyiciləri meşənin ürəyinə daha yaxınlaşdırır; hər bir yarpaq xışıltısı, hər bir pıçıltı həyatla dolu görünür.
-
Dünya, təcili ekoloji çağırışlarla üzləşdiyi bir dövrdə, təbii resursların qorunması artıq ölkələri birləşdirən ortaq dəyərə çevrilib. Əvvəllər sadəcə müzakirə mövzusu olan ekoloji mühafizə indi demək olar ki, hər qlobal tədbirin diqqət mərkəzindədir.
-
İqlim dəyişikliyinin sürətləndiyi, qlobal temperaturun artdığı və bir çox növün məhv olduğu bir dövrdə, dünyanın müxtəlif ölkələri ətraf mühiti qorumaq üçün daha təsirli tədbirlər görməyə məcbur olur. Bu artan şüurlanma bir çox ölkəni təbiətin qorunması layihələrinə əhəmiyyətli maliyyə vəsaiti ayırmağa vadar edib. Meşələrin bərpasından heyvanların qorunmasına qədər ekoloji təşəbbüslər artıq inkişaf layihələrinin əsas hissəsinə çevrilib.
COP29 necə keçir? Gələnlər, gəlməyənlər, qərarından geri dönənlər...- Natiq Cəfərli Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Cəmiyyət,
- 14:30
- 126
Rəy yaz