Amforalar kimi tanınan ənənəvi iki qulplu keramika qablarından qədim Yunanıstanda ərzaq məhsulları, xüsusilə də şərab saxlamaq və daşımaq üçün geniş istifadə olunurdu. Müasir dövrdə onlara mağazalardan daha çox qəzaya uğramış gəmilərin qalıqları arasında rast gəlmək olar. Lakin son zamanlar dənizin dibində içində şərab olan amforalar yenidən aşkar edilib. Bu dəfə olnar batmış gəmilərdən deyil, Şərqi Avropanın xüsusi şərab evindən tapılıb.
Bir çox şərab evlərində olduğu kimi Xorvatiyada yerləşən Draçidəki Edivoda şərabın saxlanması üçün xüsusi rəf var. Lakin buranın sahibi İvo Seqoviç özünün və həmkarının on ildən artıqdır ki, şərabı Adriatik dənizinin dibində yerləşən rəflərdə saxladığını deyir.
Şərab evinin sahibi İvo Seqoviç, "Biz bunu 20 metr dərinlikdə edirik, çünki buradakı Mali Ston körfəzində il boyu həmin dərinlikdə temperatur 15 dərəcə selsi olur. Bu qırmızı şərabın yaşlanması üçün idealdır."
Serqoviç deyir ki, bu şərablar adi rəfdə saxlanılanlardan daha yaxşı olur.
"Yeganə çatışmayan cəhət qaranlıqdır. Biz şərab suyun altında qaranlıqda saxlamağın yolları barədə düşündük. 20 metr dərinlikdə hələ də işıqlı olur. Beləliklə, amforalardan istifadə ideyası ağlımıza gəldi. Şüşə butulkanı amforanın işərisinə qoyduqda o, işığın şəraba çatmasına maneə törədir."
"Navis Mysterium" və ya "Dənizin Sirri" adlanan şərab yerli üzümlərdən hazırlanır və suyun içərisində təqribən iki il, ümumilikdə 700 gün saxlanılıb. Şərab satışa çıxarılmağa hazır olmaq üçün bu qoruyucu gil amforalarda toplam üç il saxlanılmalıdır.
Somelye Darko Dabiç "Dənizin Sirri" şərabını Dubrovnikdəki restoranda təklif edir və onun Edivo şərab evinin digər şərablarından fərqli xüsusiyyətə malik olduğunu söyləyir.
Darko Dabiç, "Bu iki şərab arasındakı əsas fərq onların yaşlanma səbəbləri ilə bağlıdır. Amforada saxlanılan şərab daha yumşaqdır."
Gələn il Edivo şərab evinin qonaqlaraına işçilərlə birgə sulara dalıb özləri üçün naharlarına uyğun şərab seçmək imkanı veriləcək.
-
- Cəmiyyət
- 2 Oktyabr 2018 13:51
-
- Sual-cavab
- 2 Oktyabr 2018 14:27
Mədəniyyət
-
Kino həmişə həyatın mürəkkəbliyini əks etdirən bir güzgü olub və bəzən ən dərin həqiqətləri üzə çıxaran səssiz bir şahid rolunu oynayıb. 25 dekabrda Bakının Nizami Kino Mərkəzində hekayə anlatımı və yaradıcılığın möhtəşəm bir bayramı keçirildi. Azərbaycan Kino İttifaqının təşkil etdiyi bu tədbir, “Ağ qara hərflərin rəngli yuxuları” layihəsinin final mərhələsini qeyd etdi və Rövşən İsaxın rejissorluğu ilə hazırlanmış Məhkəmə adlı qısametrajlı bədii film nümayiş etdirildi. Bu gecə sadəcə bir film premyerası deyil, həm də öyrənmə və yaradıcı əməkdaşlıq yolunda böyük bir nailiyyətin təntənəsi idi.
-
Ekranın cazibəsi tez-tez aktrisaların, xüsusilə yaşlandıqca qarşılaşdıqları ifadə olunmayan mübarizələri gizlədir. Parlaq işıqların və alqışların arxasında, stereotiplərlə, cəmiyyətin təzyiqləri ilə və məhdud imkanlarla dolu bir reallıq dayanır. Bir çox aktrisa üçün zamanın keçməsi yalnız şəxsi kimliklərini deyil, həm də gənclik və ənənəvi gözəllik standartlarına fokuslanmış bir sənayedə peşəkar varlıqlarını təhdid edir.
-
Bakının hərəkətli küçələrində, dəbin şəhərin siluetləri qədər dinamik olduğu bir mühitdə, sakit bir inqilab baş verir. Azərbaycanın tullantıların idarə edilməsində əldə etdiyi uğurlara baxmayaraq, geyim və tekstil tullantıları məsələsi ətraf mühitin inkişafına kölgə salmaqda davam edir. Təkcə 2023-cü ildə ölkədə 2,7 milyon ton bərk məişət tullantısı yaranıb. Bu rəqəm atılan geyimlərin artan miqyasını gizlətsə də, qlobal trendlərlə bənzərlikləri nəzərə çarpır. ABŞ-da hər il təxminən 17 milyon ton geyim tullantıya atılır, Avropa İttifaqında isə bu rəqəm 5,8 milyon tona çatır. Proqnozlara əsasən, sürətli dəbin inkişafı ilə bu göstərici 2050-ci ilə qədər 175 milyon tona qədər yüksələ bilər.
-
Azərbaycanda ianə mədəniyyəti zəngin tarixi keçmişə malik olsa da, müasir dövrdə bu ənənənin qarşılaşdığı problemlər də az deyil. İanələrin hədəf auditoriyaya çatması ilə bağlı şəffaflıq məsələləri, insanların inamının azalması və davamlı dəstək mexanizmlərinin olmaması bu sahədə əsas problemlərdən biridir. Həmçinin, ianə mədəniyyətinin təbliğatının zəif olması cəmiyyətin daha geniş təbəqələrində bu anlayışın inkişafına mane olur. İanələrin sosial təsirini artırmaq üçün həm maarifləndirmə, həm də müasir həllər vacibdir.
Rəy yaz