![Əsərin kəşfi: Azərbaycanda əbədi sənət problemlərinə baxış](https://turan.az/resized/news/2023/Ap5KynNCb70jw2WFklP9pyw2EV67dWlNK94ia3Zv-750-500-resize.webp)
Əsərin kəşfi: Azərbaycanda əbədi sənət problemlərinə baxış
Həyat qısa sənət isə əbədidir. Əbədi olan sənəti Azərbaycanda yaratmağın bir çox çətinlikləri var. Sənətçi və ya sənətkar kimdir?Azərbaycanda sənətçi olmaq necə bir hissdir? Bu sualların cavabı daima yerli sənətçilərimizi düşündürüb. Noyabr və dekabr aylarında nümayiş olunan “Azərbaycanda sənətçi olmaq nə deməkdir?” Sənədli tamaşada bu suallar araşdırılıb və cavab tapmağa çalışıblar. Sənədli tamaşada yerli müstəqil sənətçilərin üzləşdiyi çətinliklər və hazırda olan incəsənət mühiti göstərilib. Tamaşa sonuncu dəfə dekabrın 3-də Salaam Cinema-da nümayiş edilib. Tamaşada vurğulanan əsas mövzular hazırda müstəqil incəsənətin olmaması, sənətçilərin maddi çətinliklərlə üzləşməsi, incəsənət təhsili verilən ali təhsil müəsisələrində olan boşluqlar və sənətçilərə qarşı cəmiyyətdə olan neqativ yanaşmalar vurğulanıb. Tamaşanın ən diqqət çəkən xüsusiyyəti isə tamaşada multi-media elementlərindən istifadə olunmasıdır.
Nümayiş zamanı izləyicilərin tamaşanın bir parçası olması da ənənəvi tamaşadan fərqləndirən əsas xüsusiyyətlərindən biridir. İzləyicilərin tamaşa ilə bağlı təəssüratları isə müxtəlifdir.
Tamaşaya artıq ikinci dəfə gələn sənədli film rejissoru və fotoqrafiya ilə məşğul olan Aynur Kazımova artıq eyni tamaşaya ikinci dəfədir gəlir.
“Mən Türkiyədə oxuyarkən tamaşalara hər həftə mütləq gedirdim. Azərbaycanda da getməyə çalışdım. Amma gördüm ki, bu tam da mənim ürəyimcə deyil. Çox pafoslu olduğu üçün məni cəlb etməyib”.
Aynurun sözlərinə görə bu tamaşada yerli incəsəntdə olan problemlərin hamısına bir-bir toxunulub. Məsələn maddi problemlər, səslərinin susdurulmasına, bu peşənin hər kəs tərəfindən qəbul olunmamasına və s. toxunulub.
“Necə deyərlər, adamın ürəyindən xəbər veriblər. İnsanlara belə tamaşalara gəlməyi tövsiyə edirəm. Onlar da görsünlər ki, sənətçilər hansı şəraitdə işləyir”.
Aynur aktyor və aktrisaların da rollarını çox gözəl oynadıqıqlarını vurğulayıb. Onun sözlərinə görə hər şey tam təbii olub.
Art terapevt Aygün Əfəndi bu tamaşaya aynur Zərintacın dəvəti ilə ilk dəfə gəlib. O, tamaşaya iki qızı ilə birlikdə gəlib.
“Tamaşa ilə bağlı təəsüratlarım çox özəldir. Arzu edirəm ki, bu komandanın yaratdığı böyük işlər nə zamansa bu ölkədə eşidilər və dəyərləndirilər”
Tamaşada bir sənətçi kimi Aygün özünün də əziyyət çəkdiyi problemi görüb təsirlənib. Onun sözlərinə görə Azərbaycanda incəsənətin dəyərləndirilməməsi ona ən çox təsir edən məqamlardan biridir.
“Hər şey daha yaxşı olacaq. Mən buna inanıram. Aynur və buradakı istedalı sənətçilər bir gün layiq olduğu dəyəri görəcək”.
Nərgiz Abbasova
Mədəniyyət
-
İyulun 9-da Almaniyanın Azərbaycandakı səfirliyinin iqamətgahında gender bərabərliyinə verilən töhfələrə görə 2024-cü il Almaniya-Fransa Gender Bərabərliyi mükafatının təqdimatı olub.
-
Müasir insanın kimlik və həyatda məna axtarışları son zamanlarda bir çox sənətçi tərəfindən müraciət edilən bir mövzudur. YAY Qalereyasında nümayış olunan Rasim Babayev, Elşən Baba, Orxan Hüseynov, Tərlan Qorçu, Aida Mahmudova,Qafar Rzayev, Zamir Süleymanov və ve CHINGIZ-in əsərlərindən ibarət "Hər şey yaxşı olacaq: Sabah ve ya nə vaxtsa" adlı qrup sərgisində müasir insanın həqiqəti, kimlik axtarışları və s. mövzular müxtəlif aspektlərdən işlənib. Sərginin kuratoru Zəhra Məmmədovadır.
-
İnsanlar özlərindən öncəki dövrləri öyrənmək üçün ya internetdə araşdırmalar edir ya filmlərə baxır ya da tamaşaların daimi izləyicisi olur. Mədəniyyət tarixinin bəzi dövrləri vardır ki, hazırda çox da dərindən araşdırılmayıb və Azərbaycan dilində dəqiq, detallı məlumatlar tapmaq isə demək olar ki, mümkün deyil. Belə dövrlərdən biri də 1794-1985-ci illərdə hakimiyyətdə olan Qacarların dövrüdür.
-
İyulun 5-dən 12-dək Azərbaycanda V "Sevil" Beynəlxalq Qadın Sənədli Film Festivalı keçirilir.
Rəy yaz