![Ən böyük avtobus daşıyıcısının zərəri 13 mln. manatdan çoxdur](https://turan.az/resized/media/2015/main/040800112001-750-500-resize.webp)
Ən böyük avtobus daşıyıcısının zərəri 13 mln. manatdan çoxdur
2014-ci ildə “Bakı Sərnişin və Yük Daşınmasının Təşkili” dövlət MMC 2 mln. 41,4 min manat zərərə uğrayıb. Bu, ötən ildə olduğundan 1 mln. manat azdır, deyə Nəqliyyat Nazirliyi yanında müəssisənin 2014-cü il üçün auditorlar tərəfindən təsdiq edilmiş birgə maliyyə hesabatında deyilir.
Hesabata əsasən, 2014-cü ildə MMC-nin 6 təsərrüfat subyektinin əməliyyat gəlirləri 5 mln. 881 min manat təşkil edib ki, bu, 2013-cü ildə olduğundan 14,3% çoxdur. Bu zaman daşımaların maya dəyəri (7 mln. 922,4 min manat) 16,6% azalıb.
Maraqlıdır ki, Bakıda demək olar ki, bütün avtobus şirkətləri plan sistemi ilə işləyir, yəni gündəlik əldə edilən qazancdan asılı olmayaraq, sürücülər onlara tərəflər arasında razılaşdırılmış məbləği ödəyir. Bu məbləğ 150 manat və daha çoxdur. Bu şəraitdə onların necə zərərə işləməyi “bacardıqlarını” təxmin etmək çətin deyil: bu məbləğin bir hissəsi nəqliyyat müəssisələrindən Nəqliyyat Nazirliyinə qədər piramida pillələri üzrə mənimsənilir.
2014-cü ildə MMC-nin 860 işçisinə (+89 nəfər) əmək haqqı ödənilməsinə 1,6 mln. manat xərclənib ki, bu, ötən ildə olduğundan 5,4% çoxdur. Avtomobillərin ehtiyat hissələrinin alınmasına 2013-2014-cü ilərdə təxminən eyni məbləğ – 1,9 mln. manatdan çox xərclənib. Yanacaq xərcləri (2 mln. 273,4 min manat) yanacaq qiymətlərinin bahalaşması ilə əlaqədar illik hesabla 33,6% artıb. Cəmi iki il ərzində müəssisələrin zərəri 7,9 mln. manatdan 13,3 mln. manata qədər artıb.
“Bakı Sərnişin və Yük Daşınmasının Təşkili” MMC istismar olunan avtobusların sayı haqqında məlumat vermir. Lakin 2014-cü ildə sadələşdirilmiş vergi sistemi ilə (oturacaq yerlərinin sayına görə) cəmi 4 517 manat, 2013-cü ildə olduğundan 847 manat çox vergi ödənilib. Nəqliyyat sektorunda xüsusi vergi olan fərqlənmə nişanının ödənilməsinə 166,3 min manat xərclənib. Bundan başqa, digər vergilərin (əmlak vergisi, torpaq vergisi və yol vergisi) ödənilməsinə 67,7 min manat xərclənib. Bu ilin əvvəlinə şirkətin vergi öhdəlikləri 22,8 min manat, sosial sığorta öhdəlikləri 527,7 min manat təşkil edir.
Balans göstəricilərində də vəziyyət heç də bundan yaxşı deyil. Bu göstərici 36,5% azalıb. Ötən il avtonəqliyyat müəssisələrinin əsas vəsaiti 3 344 min manat dəyər itirib. Bu ilin başlanğıcına bu vəsait 6 334,4 min manat olaraq qiymətləndirilir. 08B
-
- Siyasət
- 8 Aprel 2015 18:03
-
- İqtisadiyyat
- 8 Aprel 2015 18:08
İqtisadiyyat
-
Rəqəmsal İnkişaf və Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (RİKT) internet provayderləri (İSP) və telekommunikasiya operatorları ilə görüş keçirərək, ölkədə internet sürətinin düzgün ölçülməsi və Azərbaycanın beynəlxalq genişzolaqlı internet reytinqlərində mövqeyinin yaxşılaşdırılması məsələlərini müzakirə edib.
-
Bolqarıstan Azərbaycanı enerji sektorunda əsas strateji tərəfdaşı hesab edir. Ölkə qaz tədarükünün şaxələndirilməsində və regional enerji təhlükəsizliyinin gücləndirilməsində mühüm rol oynayır, Bolqarıstanın yeni təyin olunmuş energetika naziri Jeço Stankov Azərbaycanın nümayəndə heyəti ilə görüşdə bildirib.
-
Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) prezidenti Rövşən Nəcəf 6 fevralda Crescent Petroleum şirkətinin baş direktoru Macid Cəfər ilə enerji sektorunda əməkdaşlıq perspektivlərini müzakirə etmək üçün görüş keçirib. Görüş hər iki şirkət arasında əlaqələrin möhkəmləndirilməsi istiqamətində mühüm addım olub və tərəflər öz fəaliyyətləri barədə fikir mübadiləsi apararaq qarşılıqlı maraq doğuran imkanları qiymətləndiriblər.
-
Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) prezidenti Rövşən Nəcəf 6 fevralda Sloveniyanın enerji şirkəti Petrol dd-nin İdarə Heyətinin sədri Sašo Berger və Geoplin doo-nun baş direktoru Simon Urbanc ilə görüşüb. Görüşdə Azərbaycan və Sloveniya arasında təbii qaz sektorunda əməkdaşlığın genişlənməsi vurğulanıb.
Jurnalistlər niyə həbs olunur? – Ərəstun Oruclu ilə gündəm müzakirəsi Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Maliyyə,
- 14:30
- 247
Rəy yaz