Ən böyük avtobus daşıyıcısının zərəri 13 mln. manatdan çoxdur
2014-ci ildə “Bakı Sərnişin və Yük Daşınmasının Təşkili” dövlət MMC 2 mln. 41,4 min manat zərərə uğrayıb. Bu, ötən ildə olduğundan 1 mln. manat azdır, deyə Nəqliyyat Nazirliyi yanında müəssisənin 2014-cü il üçün auditorlar tərəfindən təsdiq edilmiş birgə maliyyə hesabatında deyilir.
Hesabata əsasən, 2014-cü ildə MMC-nin 6 təsərrüfat subyektinin əməliyyat gəlirləri 5 mln. 881 min manat təşkil edib ki, bu, 2013-cü ildə olduğundan 14,3% çoxdur. Bu zaman daşımaların maya dəyəri (7 mln. 922,4 min manat) 16,6% azalıb.
Maraqlıdır ki, Bakıda demək olar ki, bütün avtobus şirkətləri plan sistemi ilə işləyir, yəni gündəlik əldə edilən qazancdan asılı olmayaraq, sürücülər onlara tərəflər arasında razılaşdırılmış məbləği ödəyir. Bu məbləğ 150 manat və daha çoxdur. Bu şəraitdə onların necə zərərə işləməyi “bacardıqlarını” təxmin etmək çətin deyil: bu məbləğin bir hissəsi nəqliyyat müəssisələrindən Nəqliyyat Nazirliyinə qədər piramida pillələri üzrə mənimsənilir.
2014-cü ildə MMC-nin 860 işçisinə (+89 nəfər) əmək haqqı ödənilməsinə 1,6 mln. manat xərclənib ki, bu, ötən ildə olduğundan 5,4% çoxdur. Avtomobillərin ehtiyat hissələrinin alınmasına 2013-2014-cü ilərdə təxminən eyni məbləğ – 1,9 mln. manatdan çox xərclənib. Yanacaq xərcləri (2 mln. 273,4 min manat) yanacaq qiymətlərinin bahalaşması ilə əlaqədar illik hesabla 33,6% artıb. Cəmi iki il ərzində müəssisələrin zərəri 7,9 mln. manatdan 13,3 mln. manata qədər artıb.
“Bakı Sərnişin və Yük Daşınmasının Təşkili” MMC istismar olunan avtobusların sayı haqqında məlumat vermir. Lakin 2014-cü ildə sadələşdirilmiş vergi sistemi ilə (oturacaq yerlərinin sayına görə) cəmi 4 517 manat, 2013-cü ildə olduğundan 847 manat çox vergi ödənilib. Nəqliyyat sektorunda xüsusi vergi olan fərqlənmə nişanının ödənilməsinə 166,3 min manat xərclənib. Bundan başqa, digər vergilərin (əmlak vergisi, torpaq vergisi və yol vergisi) ödənilməsinə 67,7 min manat xərclənib. Bu ilin əvvəlinə şirkətin vergi öhdəlikləri 22,8 min manat, sosial sığorta öhdəlikləri 527,7 min manat təşkil edir.
Balans göstəricilərində də vəziyyət heç də bundan yaxşı deyil. Bu göstərici 36,5% azalıb. Ötən il avtonəqliyyat müəssisələrinin əsas vəsaiti 3 344 min manat dəyər itirib. Bu ilin başlanğıcına bu vəsait 6 334,4 min manat olaraq qiymətləndirilir. 08B
-
- Siyasət
- 8 Aprel 2015 18:03
-
- İqtisadiyyat
- 8 Aprel 2015 18:08
İqtisadiyyat
-
2024-cü il arxada qalıb. Azərbaycan özünü bir yolayrıcında tapır — dünya iqtisadiyyatının bəzi sektorlarında əhəmiyyətli yer tutaraq, lakin daha geniş sosial-iqtisadi inkişafına mane olan problemlərlə mübarizəni davam etdirir. Enerji daşıyıcılarının ixracından logistik dəhlizlərə qədər ölkə öz nişini tapıb, lakin sosial-iqtisadi strukturundakı çatlar getdikcə daha çətin nəzərdən qaçırılır. Gəlin rəqəmlərə nəzər salaq və ekspertlərin Azərbaycanın qlobal mövqeyi barədə fikirlərinə qulaq asaq.
-
Azərbaycan yeni ilə qaz, elektrik enerjisi, su və dərman tariflərinin əhəmiyyətli dərəcədə artması ilə başladı, bu da vətəndaşlar arasında ev təsərrüfatlarına maliyyə yükü ilə bağlı geniş narahatlıq yaratdı. Rəsmilər bu tədbirləri iqtisadi dayanıqlılıq üçün zəruri hesab etsələr də, tənqidçilər durğun əməkhaqqı və pensiyalarla bağlı problemlər barədə xəbərdarlıq edirlər.
-
1 yanvar tarixindən etibarən Avropa Rus qazının Ukrayna vasitəsilə müqavilə əsasında nəqlini dayandırıb. Kiyev, “təcavüzkar ölkənin” qazının öz ərazisindən keçidi ilə bağlı müqavilələri uzatmayacağını bəyan etdi. Bu qərar, Ukraynada müharibədən əvvəl qitənin qaz idxalının təxminən 50%-ni təşkil edən Rusiya enerjisindən asılılığını azaltmaqda Avropanın səyləri üçün mühüm bir mərhələni ifadə edir.
-
Tarif Şurası qeydiyyata alınmış dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satış üzrə maksimum qiymətlərinin tənzimlənməsinə dair qərar qəbul edib. Yeni qiymət məhdudiyyətləri 2 yanvar 2025-ci ildən qüvvəyə minir.
Rəy yaz